تعداد بازدید: 2562

توصیه به دیگران 2

پنجشنبه 11 اسفند 1390-2:22

یوسف نژاد:گذشته خود را فراموش نمی کنم

در آخرین نطق انتخاباتی نماینده ساری مطرح شد:متاسفانه با وجود اينكه تمام موارد قانوني را رعايت كرديم عده اي در برابر قانون كرنش نشان ندادند/بعضی ها می خواهند با بی قانونی به مجلس بروند و قانون بنویسند!/راه انداختن كارناوال هاي حاجي فيروز براي راي گيري كاري بسيار ناپسند است/هزينه هاي فراوان تبليغات از كجا آمده است؟/تمام منابع مالي خود را رسما به ارگان هاي مربوط معرفي كرده ام/در هيچ نطق انتخاباتي نگفته ام كه مردم به من راي دهيد.


مازندنومه،محمد اسماعيل بخشي سوركي:علي اصغر يوسف نژاد شامگاه پنج شنبه در آخرين نطق انتخاباتي،در ستاد مركزي خود خيابان فرهنگ ساري اظهار داشت:من از اينكه در بين شما انسان هاي فرهيخته و با فرهنگ حضور دارم، احساس غرور و افتخار مي كنم و به راستي به خود مي بالم كه نماينده مردمي هستم كه شعور و فرهنگ آنها زبانزد تمام دستگاه هاي اجرايي استان است.

 وي گفت: صداقت شما به اعتبار نيت خالصي است كه براي چندمين بار متوالي با حضور در چنين جمعي در اين وقت از شب ، آن را به اثبات رسانده ايد.

نماينده مردم ساري و مياندرود در مجلس شوراي اسلامي ابراز داشت: براي برگزاري انتخابات اركان مهمي مشاركت دارند كه مهم ترين و اصلي ترين ركن آن مردم هستند.

وي ادامه داد:كانديداها و طرفداران آنها، مجريان، ناظران و بازرسان هم ديگر اركان برگزاري انتخابات در كشور را تشكيل مي دهند.

 يوسف نژاد با بيان اينكه همه مكلفند قانون را رعايت كنند افزود: همه بايد قانون را به عنوان اصل و اساس تصميم گيري بپذيرند و از آن تبعيت كنند.

 وي ادامه داد:اما متاسفانه با وجود اينكه تمام موارد قانوني را رعايت كرديم عده اي هم در برابر قانون كرنش نشان ندادند.

 نماينده مردم ساري و مياندرود با اشاره به این که گفتند يك ستاد مركزي داشته باشيد و در مناطق هم يك ستاد و در مراكز بخش ها هم تنها مجاز به داشتن يك ستاد هستيد ، افزود: ما يك ستاد بيشتر نداشتيم و كمترين بي نزاكتي و اثرات سوء اخلاقي را همگان در اين ستاد ديدند،زيرا احساس كرديم كساني با انديشه خالص و براي رضاي خدا آمدند و سعي كردند تا از اين فهم و شعور با رعايت موازين اخلاقي دفاع كنند.

يوسف نژاد تصريح كرد:خيل زياد ستادها نشان دهنده اين است كه در اجراي قانون نظارت بر ستادهاي انتخابات، تبعيض قائل شدند و اين موضوع واقعا نگران كننده است.

 وي گفت:اين نگراني براي كسي است كه بعدا مي خواهد قانون بنويسد و در حضور ملت قسم ياد كند كه به وكالت از مردم قانون بنويسد اما خودش از ابتدا با بي قانوني ورد پيدا مي كند.

سخنگوي كميسيون صنعت، معدن و تجارت مجلس شورای اسلامي راه انداختن كارناوال هاي حاجي فيروز و اثرات سوء اخلاقي را براي راي گيري كاري بسيار ناپسند عنوان كرد و افزود: اين راي چه ارزش و چه اثري خواهد داشت؟!

*هزينه هاي فراوان تبليغات از كجا آمده است؟

 وي با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب كه تاكيد كردند قوه هاي نظارتي به برقراري مر قانون نظارت كنند افزود:كساني كه كانديدا هستند نبايد وابسته به كانون هاي قدرت و ثروت باشند و همه خود را مستثني مي دانند اما توضيح نمي دهند كه آن هزينه هاي فراوان تبليغات از كجا آمده است.

 يوسف نژاد با بيان اينكه تمام منابع مالي خود را رسما به ارگان هاي مربوط معرفي كرده ام،گفت: حتي عزيزي مبلغ ناچيزي به من براي هزينه هاي تبليغاتي داد كه من آن را هم لحاظ كرده ام.

وي علاقه مردم به خود را از ثمره هاي طولاني مدت بودن با مردم عنوان كرد و گفت: نماينده بايد با شجاعت خود در مجلس و با پشتوانه راي مردم از حقوق آنها دفاع كند.

نماينده مردم ساري و مياندرود در مجلس اظهار داشت: نظام اسلامي ما بر پايه افكار امام راحل(ره) و تقديم بيش از 200 هزار شهيد شكل گرفته است تا امروز ما در اين جايگاه قرار بگيريم اما آيا كساني بدن هاي شان آماج گلوله هاي دشمن شد كه قانون براي يك عده رعايت شود و براي يك عده ديگر رعايت نشود؟!

وي گفت:من نه به عنوان طرح گلايه و شكايت بلكه براي قياس بين نامزدها و طرفداران شان اين موضوع را مطرح كردم تا مردم جايگاه راي خود را بسنجند و سپس راي دهند.

*ترس و طمع،هرگز

 عضو مجمع نمايندگان مازندران با اشاره به اينكه شما در اين ستاد در حالي شب ها دور هم جمع مي شديد كه از حداقل امكانات و خدمات و حتي پذيرايي ساده محروم بوديد،افزود: اما اين ميزان علاقه شما و اينكه با اين شور و اشتياق در اين ساعت هاي پاياني تبليغات در كنار هم متحد و متفق نشسته ايد نشان از اوج اراده و نيت خالص شما است.

 يوسف نژاد با اشاره به اينكه اين امر يكي از مهم ترين سرمايه هاي اجتماعي قابل ارزش است عنوان كرد:بايد اين ارزش و قابليت را در راستاي تحقق اهداف نظام به كار گرفت و در جهت حل مشكلات اين سرمايه عظيم خودجوش غير دولتي گام برداشت.

 وي گفت: درود بر كساني كه افكار و انديشه هاي خود را در معرض امتحان قراردادند و پيروز بيرون آمدند و قطعا خداوند بر چنين رفتاري حسنه خواهد نوشت و در كارنامه اعمال انسان به حساب خواهد آورد.

 نماينده مردم ساري و مياندرود در مجلس گفت:بنده همواره دو موضوع را هيچ وقت نخواهم داشت و نمي خواهم كه داشته باشم يكي ترس و ديگري طمع و سوء استفاده از اعتماد مردم است.

وي ابراز داشت:ترس ياعث مصلحت انديشي و تضييع حقوق مردم در مجلس خواهد شد و نماينده را از وظيفه اصلي نمايندگي خود دور خواهد ساخت.

 يوسف نژاد با اشاره به اينكه ابزار نمايندگي تنها يك امانت الهي در اختيار نماينده است افزود:نماينده بايد بر اساس اعتمادي كه مردم به او كرده اند و اين امانت را به او سپرده اند اگر قرار است حكمي كند بايد به عدل و انصاف و درايت حكم كند.

 وي تاكيد كرد: ابراز نبايد در جهت منافع فردي،باندي و يا توسعه طلبي قبيله اي به كار گرفته شود.

*هيچ گاه شخصي را نفي نكردیم

 سخنگوي كميسيون صنعت، معدن و تجارت مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: اگر صداقت در كار باشد و براي رضاي او گام برداريم حتما دست خداوند با جماعت خواهد بود و خداوند دل هاي اين مومنين را شادمان خواهد ساخت.

 يوسف نژاد با تبريك سالروز ولادت امام حسن عسكري(ع) و روز جمعه كه متعلق به فرزند ايشان و امام عصر است افزود:پيامد اين دو روز خجسته و مبارك روز سومي است كه بايد در آن روز در مقابل عملكرد مردم سر تعظيم فرود آوريم.

 وي با بيان اينكه مردم در روز شنبه برنده واقعي انتخابات خواهند بود افزود:اين پيروزي بزرگ در روز جمعه به نام مردم ايران و به نام نظام مقدس جمهوري اسلامي سند خواهد خورد.

يوسف نژاد با اشاره به اينكه در اين روزها ممكن است فضاهاي مسموم هم ايجاد شده باشد تصريح كرد:اما حركت ما و طرفداران ما يك فكر پايه اي است و دوستان با صداقت در راستاي اثبات گام برداشتند و هيچ گاه شخصي را نفي نكردند كه اين مايه بركت است.

وي گفت: خاطره خوبي از همه شما دارم و از همه شماها به نيكي ياد خواهم كرد اما گام آخر و حركت نهايي بايد در روز جمعه شكل گيرد كه بايد با حضور در پاي صندوق هاي راي دوستان را شادمان و دشمنان نظام را مايوس كنيد.

 نماينده مردم ساري و مياندرود در مجلس بيان كرد:راي دادن و انتخاب كردن حقي است كه متعلق به شماست و بايد به طور كامل از حق خود براي مشاركت در عرصه تصمیم گيري كشور استفاده كنيد.

*نبايد از مردم جدا شد

 يوسف نژاد گفت: هيچ وقت عقبه و سابقه خود را فراموش نمي كنم و يادم نمي رود كه از چه خانواده محروم و مستضعفي پا به عرصه فعاليت هاي اجتماعي گذاشتم و با اعتماد مردم و با سرمايه گذاري مردم به اين جايگاه رسيده ام و همواره در مقابل اين مردم سر تسليم فرود مي آورم.

وي با بيان اينكه هر كس مي خواهد در نزد خدا و ائمه روسفيد باشد نبايد از مردم جدا شود افزود:اگر مردم از مسئولان نظام اسلامي صداقت ببينند آن وقت دل هاي مردم جايگاه مسئولان و اين رابطه دو طرفه تكميل خواهد شد.

 سخنگوي كميسيون صنعت، معدن و تجارت ابراز داشت:مردم با وجود خيل عظيم مشكلات همواره و در هر جا كه نظام نيازمند حضور مردم بوده است با دل و جان مشاركت كرده اند و نشان داده اند تا در مقاطع حساس تاريخ به درستي تصميم مي گيرند.

وي با بيان اينكه تاكنون در هيچ نطق انتخاباتي نگفته ام كه مردم به من راي دهيد افزود: برخي ها معترض شده اند اما من احساس مي كنم اينكار توهين به فرهنگ و شعور سياسي مردم است.

يوسف نژاد از مردم خواست تا در اين روزهاي باقيمانده به تلاش و تكاپو بيفتند و با قلم،زبان،موبايل و هر وسيله ممكن مردم را براي حضور حداكثري در انتخابات تشويق كنند.

 وي از مردم به دليل اين همه مهر و محبت سپاسگزاري كرد و گفت:اگر در مديريت ستاد كاستي مشاهده شد از همه عذرخواهي مي كنم و اميدوارم كه دلهاي ما كانون محبت خداوند و اهل بيت باشد.


  • پنجشنبه 11 اسفند 1390-0:0

    بامرورزندگینامه ها و فعالیتهای سیاسی اجتماعی نامزدها،به جمع بندی خوبی نرسیدم.ازیک طرف میگویم،تجربه بهتراست و ازطرف دیگرمعتقدم آزموده رادوباره آزمودن خطاست... ،فقط به امیدحضورحداکثری مردم پای صندوقهای رأی


    ©2013 APG.ir