تعداد بازدید: 3420

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 22 اسفند 1390-10:15

عضو شورا:سرویس های بهداشتی داخل شهر وضع مناسبی ندارند

گزارش جلسه این هفته شورای شهر ساری؛ امکانات آسفالت و مرمت معابر موجود است،اما هوا خراب است/‌درخواست کردیم سهم ما را از فروشگاه رفاه به فروش برسانند/آقامیری  گفت:‌من نظر شما را قبول ندارم و نقیبی پاسخ داد:‌شما هیچ وقت نظر ما را قبول نداشتید/نوروز پارسال روی برج ساعت تبلیغات ماست زده بودند و امروز هم دیدم که این برج،ساعت ندارد/ساختمان ها را بند و بست کنید تا گاو پیشانی سفید شوند.

 


مازندنومه،کلثوم فلاحی:جلسه علنی شورای شهر ساری،شامگاه یکشنبه برگزار شد.در این جلسه سید علی حجازی اظهار داشت:‌حقوق و مزایای کارکنان شهرداری را 17 اسفند پرداخت کردیم و حتی شایعه کردند که چرا حقوق را زود دادید و ما تا فروردین چه کنیم؟!

 وی با اشاره به اینکه 24 اسفندماه اوراق مشارکت منتشر شده و پروژه خیابان خیام آغاز به کار می کند، ادامه داد:امکانات آسفالت و مرمت معابر موجود است اما متاسفانه دمای هوا به ما اجازه نمی دهد که کار کنیم.

 شهردار ساری با بیان اینکه قرار بود زندان تا پایان امسال تخلیه شود، گفت:‌این امر محقق نشد و قول دادند در سال آتی زندان را انتقال دهند ، مسئولان زندان هم از بابت این تاخیر ناراحت هستند.

 وی با بیان این که ‌درخواست کردیم سهم ما را از فروشگاه رفاه به فروش برسانند،خاطرنشان کرد:اجرائیات را پیگیر هستیم و اگر لازم باشد تا انسداد حساب فروشگاه رفاه هم پیش می رویم.

*شما هیچ وقت نظر ما را قبول نداشتید

رئیس شورای شهر ساری در مورد فروشگاه رفاه اظهار داشت:‌از توافق ما با آقایان یک سال و نیم گذشته و بیش از 13 میلیارد تومان طلبکار هستیم.

 فرامرز نقیبی با اشاره به اینکه می خواهیم این پرونده را قانونی پیش برویم و به پول برسیم، یادآور شد:‌اکنون شهردرای فقط باید اجرائیات پیگیری کند، با فروش سهام به پول نمی رسیم.

 وی با بیان اینکه برخی تخفیف های عوارض را شورا موافقت کرده اما شهرداری اجرایی نکرده است، ادامه داد:‌این از اختیارات شورا است که بنابر تشخیص ، تخفیف هایی را اعمال کند.

 در این هنگام آقامیری خطاب به نقیبی گفت:‌من نظر شما را قبول ندارم و نقیبی پاسخ داد:‌شما هیچ وقت نظر ما را قبول نداشتید و ناراحت نیستیم.

 آقامیری خاطرنشان کرد:‌تخفیف های بیشتر از 25 درصد نوعی تبعیض است.

 وی یادآور شد:‌برخی افراد که با اعضای شورا آشنایی دارند و آنها را می شناسند از تخفیف برخوردار می شوند.

*‌در خصوص تخفیف ها باید حدودی را مشخص کنیم

دیگر عضو شورای شهر ساری ، گفت:‌در خصوص تخفیف ها باید حدودی را مشخص کنیم و برای همه یکسان رعایت شود.

جمال باقری تصریح کرد:‌گرچه اگر 90 درصد هم تخفیف اعمال کنیم باز هم افرادی برای تخفیف 95 درصد مراجعه خواهند کرد.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت:‌در نقطه قلب شهر ساری و پشت پاساژ انقلاب ، زمینی وجود دارد که به محل دپوی زباله تبدیل شده است.

باقری تصریح کرد:‌بارها گلایه و شکایت شده که در کمیسیون ماده 100 در همان کمیسیون نخست از کسانی که مورد جریمه قرار می گیرند چک گرفته نشود، با این کار حق تجدید نظر خواهی از افراد گرفته می شود.

*ساعت ماستی!

 عضو دیگر شورای شهر ساری با اشاره به اینکه ساری را به میدان ساعتش می شناسند، گفت:‌سال گذشته در ایام نوروز روی این برج تبلیغات ماست زده بودند و امروز هم دیدم که برج ساعت ، فاقد ساعت است.

 مهدی رضایی فرح آبادی ، متذکر شد:‌کوی هفت تیر در کمربندی غربی انباشت آب های سطحی است.

 وی با بیان اینکه ندیده ایم شهرداری با متخلفان ساخت و ساز برخورد کرده و بر روی ساختمانی که تخلف در آن روی داده بنر زده و اطلاع رسانی کند، افزود:‌این ساختمان ها را بند و بست کنید تا گاو پیشانی سفید شوند!

*سازمان زیباسازی تاسیس شود

 سید محمد آقامیری در سخنان خود اظهار داشت:‌از شورای عالی فرهنگ عمومی کشور درخواست می کنم که با ارائه راهکار مناسب در مورد آداب کهن ایران زمین ، چهارشنبه سوری را که به چهارشنبه سوزی تبدیل شده اهتمام بخشیده و موجبات رفع نگرانی خانواده ها را فراهم کنند.

 این عضو شورا ادامه داد:‌می توان فرهنگ عید نوروز و چهارشنبه سوری یکی از آیین های کهن این مرز و بوم را ساماندهی کرد که سال به سال بر انحرافات آن افزوده می شود.

وی یادآور شد:‌توصیه می کنم سازمان زیباسازی تاسیس شود تا نسبت به چهره شهر بی تفاوت نباشیم.

آقامیری  بیان داشت:‌اخیرا استانداری اقدام به برگزاری همایش هم اندیشی اعضای کمیسیون ماده 100 شهرداری های مازندران کرده و متاسفانه در این جلسه اگرچه با عنوان هم اندیشی تشکیل شد ، حداقل از اینجانب به عنوان عضو کمیسیون ماده 100 که به جرات می گویم هیچ یک از مدیران ارشد استان و حتی قضات کمیسیون ها نه از نظر دانشی و نه تجربه کم ندارم و  حتی یک نفر از اعضای شورای شهر استان در کمیسیون ماده 100 صحبت نکردند.

 این عضو شورا با اشاره به اینکه آن روز ساعت هشت و پنج دقیقه تماس گرفته و ما را دعوت کردند که من هم حضور نیافتم، افزود:‌رئیس شورای شهر به عنوان رئیس شورای استان در آن نشست حضور داشت.

 وی در خصوص کسب درآمد شهرداری از محل ماده 100 ، گفت:‌دولت کاری نکرده که از محل دیگری درآمد داشته باشیم.

 آقامیری ادامه داد:‌65 درصد از درآمد سال آینده از محل ماده 100 است.

 وی با اشاره به اینکه در برخی پروژه ها جریمه کمیسیون ماده 100 به 10 میلیارد می رسد ، بیان داشت:‌اگر 2هزار نفر از مردم ساری را جمع کنیم چنین تخلفی ندارند.

 نقیبی هم در ادامه گفت: قرار بود در آن نشست 15 دقیقه به من وقت صحبت دهند که آن را هم لغو کردند.

*شان مردم ساری بیشتر از این است

 سخنگوی شورای شهر ساری در این نشست اظهار داشت: روز نخست ورودم به شورا در نطق خود اعلام کردم شهرداری باید برنامه مدون داشته باشد.

 سید مهدی احمدی تصریح کرد:اکنون معتقدم شهرداری باید برنامه مدون متناسب با موازین شرعی و قانونی و هماهنگ باطرح جامع شهری را به شورا اعلام کند.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی انجام شده اما شان مردم ساری بیشتر از این است، گفت:‌اکنون بهترین و بیشترین کاری که شهرداری باید انجام دهد این است که تمهیدات لازم را برای مسافرانی که وارد شهر می شوند آماده کند.

*سرویس ها را دریابید

نائب رئیس شورای شهر ساری ، اظهار داشت:‌ایام نوروز در پیش است و سرویس های بهداشتی به ویژه در داخل شهر وضع مناسبی ندارند.

 میرصالح صالح نیا ، اضافه کرد:‌حتما ورودی های شهر را با نگاه ویژه ببینید تا میهمانان خاطره خوشی از شهر داشته باشند.‌


  • پنجشنبه 25 اسفند 1390-0:0

    میدن ساعت تون ودیدیم .
    میدون خزرتون هم دیدیم که روی ستون هاش شده محل نگارش دلنوشته های کارگران شهرداری . پیادخ روها هم که مشخص .نمیدونم عملکردتون چیه!

    • چهارشنبه 24 اسفند 1390-0:0

      اقايان اصلا ساري سرويس بهداشتي داره ؟ ما جز مساجد جائي رو نديديم واسه اين كار . جز يكي كه در ميدان شهرداري هست . تمام سرويس بهداشتيها بسته هستند و به نسبت تعداد جمعيت ساري اصلا نميشه گفت مناسب هست .

      • سه شنبه 23 اسفند 1390-0:0

        باسلام ؛ ازحسن عنایت جناب اقای "مهندس رضایی فرح آبادی" نسبت به طرح موضوع آبگرفتگی کوی هفت تیرکمربندی غربی،نهایت تقدیرراداریم.ازطرف جمعی ازاهالی

        • دودانگه ساریپاسخ به این دیدگاه 0 0
          دوشنبه 22 اسفند 1390-0:0

          همه اعضا شورا میگویند باید بشود انطور باید باشد و... روی سخن انها باکیست نمیدانم ؟نقش اعضای محترم شورا چیست؟ تغیییر نام چهارراه دروازه بابل به مرحوم دکتر شهیدی وزباله سوز ساری و انتقال پادگان وزندان چی شد؟

          • دوشنبه 22 اسفند 1390-0:0

            صحبت از خراب بودن سرویس بهداشتی نکنید که من ناراحت میشم بگید افتضاح. 30 سال از عمر نظام اسلامی میره مدیران ما راحت ترین مسئله اسلامی یعنی نظافت را بی خیال هستند میگی نه برو پارک ها رو ببین.


            ©2013 APG.ir