تعداد بازدید: 3066

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 23 اسفند 1390-1:10

فیاضی:به هیچ کس وعده ندادم/اسپانسر من مردم و فرهنگیان بودند

 منتخب مردم نور و محمودآباد گفت:مملکت ما از سال ها قبل چوب نگاه ناقص نمایندگان را خورده است/به هیچ کس وعده ای ندادم و عده ای که با ثروت و سرمایه به میدان آمدند در برابر این ادبیات زانو زدند/ اگر منطقه ای نگاه کنیم تنها به کسانی خواهیم پرداخت که به ما رای داده اند/در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطالبات فرهنگیان را به طور جدی پیگیری خواهم کرد.


مازندنومه،محمد اسماعیل بخشی سورکی:عبدالوحید فیاضی در جمع فرهنگیان استان در باشگاه فرهنگیان ساری سهم معلمان و فرهنگیان را در استقلال،آزادی و آگاهی بخشی به مردم در طی سالهای انقلاب و بعد از آن بسیار بزرگ دانست و گفت:رجایی نمونه یک معلم موفق و جاودانه است که هم او نماد خدمتگزاری ، صداقت ، شجاعت و شهادت است.

 منتخب مردم نور،محمودآباد و رویان با بیان اینکه انقلاب با تفکر معلمان گره خورده است افزود:در مقاطع حساس تاریخی نقش معلمان در شکل گیری و اداره کشور بسیار حساس و پررنگ بود که این مشی فکری در طی سال ها تکامل یافت.

 فیاضی با اشاره به اینکه دشمنان با تمام توان به میدان آمده بودند تا مردم به میدان نیایند،افزود:اهریمن رسانه ای غرب از مدت ها قبل برای مقابله با وفاداران به نظام حرکت های وسیعی را آغاز کرد اما مردم ما در 22 بهمن و در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثابت کردند که گوش شان به فرمان رهبر شنوا بود.

* نمایندگان نباید کارگزار دولت باشند

 وی گفت: اهمیت مجلس بسیار بالاست و دو وظیفه مهم تقنینی نمایندگان،سیاست گذاری و راهبردسازی است که با نظارت بر حسن اجرای آن می تواند بسیار موثر و گره گشا باشد.

 نماینده مردم نور،محمود آباد و رویان در مجلس نهم ابراز داشت:مجلس باید جای سیاستگذاری باشد و نمایندگان نباید کارگزار دولت باشند،چرا که باید نخبگان و فرهیختگان منتخب ملت که توانایی درک اوضاع داخلی و جهانی را دارند، برای آینده کشور قانون تدوین کنند.

 وی با بیان اینکه مملکت ما از سال ها قبل چوب نگاه ناقص نمایندگان را خورده است،افزود:اگر نماینده به تکلیف قانونی خود عمل می کرد امروز در ابعاد مختلف شاهد آسیب های گسترده نبودیم .

فیاضی ابراز داشت: اینکه فلان آدم در اینجا باشد یا نباشد به نماینده ربطی ندارد چرا که نماینده باید آرمانی و متعالی فکر کند و وظیفه اش باید یاری رساندن به مدیران ارشد سازمانی باشد و مشارکت نماینده در جابجایی پست و سمت افراد کار منطقی به نظر نمی رسد.

*پول و سرمایه ای ندارم

 به گزارش خبرنگار مازندنومه،وی با بیان اینکه بنده در ایام انتخابات در هر جا که سخنرانی کردم به مردم گفتم که پول و سرمایه ای ندارم افزود:بنده به هیچ کس وعده ای ندادم و عده ای که با ثروت و سرمایه به میدان آمدند در برابر این ادبیات زانو زدند.

فیاضی گفت:باید با منطق بالا به جایگاه مجلس نگریست و تمام تلاش ما باید برای کسب رضایت مردم باشد.

منتخب مرذم محمودآباد،نور و چمستان با اشاره به اینکه مازندران در طی سالیان مختلف به جایگاه واقعی مادی و معنوی خود نرسیده است افزود: اگر نماینده نگاه ملی نداشته باشد تغییرات حاصل نخواهد شد و اگر محدود و منطقه ای نگاه کنیم تنها به کسانی خواهیم پرداخت که به ما رای داده اند.

 وی گفت: نیامده ایم که بمانیم بلکه آمده ایم که آرمان و اندیشه ما بماند که اگر اینها بماند ما مانده ایم و اگر نماند ، ماندن مان نیز بی فایده است.

*با انبوهی از بداخلاقی ها مواجه شدم

 فیاضی گفت:امیدواریم که در انتخابات مجلس دهم از 12 حوزه انتخابیه مازندران در 10 حوزه ، فرهنگیان منتخب مردم باشند.

 وی با بیان اینکه هدف ما این است که آنچه در توان داریم در خدمت نظام اسلامی باشد افزود:در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطالبات به حق فرهنگیان عزیز را به طور جدی پیگیری خواهم کرد.

فیاضی با اشاره به اینکه با ثبت نام در انتخابات با انبوهی از بداخلاقی ها مواجه شدم،افزود:موج بزرگی به راه افتاد که این فردی منحرف و وابسته به کانون های ثروت و قدرت است اما زمانی که فهمیدند بنده معلم هستم و در حساب های بانکی بنده هم سرمایه ای وجود ندارد و با جریان ثروت و قدرت هم مناسبتی ندارم شروع به تخریب کردند.

 فیاضی ادامه داد:اسپانسر بنده در انتخابات مردم و فرهنگیان عزیز بودند که در برابر انبوهی از مشکلات جانانه ایستادند و از معلمی که با دست خالی پا به عرصه سیاست گذاشته بود دفاع کردند.

وی گفت: امروز آمده ام تا بگویم برای همیشه وام دار معلمان و فرهنگیان هستم چرا که در اوج همجه و ناملایمات یاور بنده بودند و من به عینه دست خدا و لطف او را در این انتخابات دیدم.

*اصلا خوشحال نشدم

وی با بیان اینکه در طول یکسالی که مشاور وزیر بودم جز برای افتتاح یک مدرسه در هیچ مدرسه ای در حوزه انتخابیه ام نرفتم افزود:بنده از مقام خود ذی نفع نبودم و در هیچ شرایطی حاضر نیستم تا از پست و مقام برای دستیابی به اهداف خود استافاده کنم .

 نماینده مردم نور،محودآباد و چمستان در مجلس نهم ادامه داد: بنده قبل ازآغاز رای گیری از انتخاب خود اطمینان داشتم چرا که روح ایجاد تغییر را در بین مردم مشاهده می کردم.

فیاضی گفت:بعد از پایان شمارش آرا زمانی که به من خبر دادند منتخب مردم شده ام اصلا خوشحال نشدم چرا که حجم عظیم سنگینی این بار را بر دوش خود احساس می کردم.

وی ادامه داد: در ساعت 2 بعد از نیمه شب 12 اسفند با اصرار دوستان به مسجد رفیتم و مشاهده کردم که مردم با شور و اشتیاق خاصی در حال خواندن زیارت عاشورا هستند.

فیاضی با بیان اینکه بنده شاعر و نویسنده بودم افزود:فرصتی در دهه 70 دست داد تا به عنوان مدیر در عرصه اجتماعی وارد شدم و بعد از آن درس مدیریت خواندم و خدمتگذار مردم شدم.

وی بابیان اینکه اعتبار نامه خود را از مردم به مدت چهارسال وام گرفته ام عنوان کرد:از خشت خشت هایی که به سویم پرتاب شد خانه ای محکم بنا کردم و امروز در این خاکریز ذره ای از احقاق حق مردم و پیگیری مطالبات شان کوتاه نخواهم آمد.


  • جمعه 26 اسفند 1390-0:0

    آقای فیاضی آنچه ما دیدیم متفاوت با حرف شماست... اگرخوب مشاهده کنید در نور ومحمودآباد شادی حقیقی ودرونی ازآمدن شما مشاهده نمیشود...

    • پنجشنبه 25 اسفند 1390-0:0

      خوب ارباتون بهتون یاد داد ها...
      پیشاپیش برید مصاحبه بگیریدکه تا 7خرداد عوضشون نکنه .
      یادتون رفته که این فیاضی درمدت سمتی که داشت چطور مورد بی مهری حضرات استانداری قرارگرفته بود.
      خداجای راستی نشسته .

      • چهارشنبه 24 اسفند 1390-0:0

        خدا ازت نگذره با آزمون استخدامی فضاحت بارت

        • چهارشنبه 24 اسفند 1390-0:0

          حذف پست ......دنبال نمايندگي ....البته دمت گرم

          • مدیران آتیپاسخ به این دیدگاه 1 0
            سه شنبه 23 اسفند 1390-0:0

            فیاضی از مدیران توانمند استان مازندران هست.
            متاسفانه ایشان هم با دخالت عوامل سیاسی از کار برکنار شد.
            امیدوارم در دوره 4ساله نمایندگی مردم شریف نور و محمودآباد،توانمندی خود را در سطح ملی نشان دهد.


            ©2013 APG.ir