تعداد بازدید: 2833

توصیه به دیگران 2

جمعه 26 اسفند 1390-16:53

چاله چوله ها موضوع تازه ای نیست -حجازی

 در نشست خبری شهردار ساری مطرح شد:25 درصد از بودجه شهرداری از محل درآمد ماده 100 است/بودجه سال آینده حدود 80 میلیارد تومان است/‌نمایندگان مردم در پارلمان محلی، دادشان به آسمان است که چرا استانداری به ما اعتبار و امکانات نمی دهد/آزادسازی سه راه جویبار به سمت گارد جنگل 30 میلیارد تومان هزینه دارد.


مازندنومه،کلثوم فلاحی:سید علی حجازی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت:از توفیقات شهرداری در سال جاری، دائر کردن اداره فرهنگی شهرداری بود.

 وی ادامه داد:در شروع هر کاری مشکلاتی وجود دارد و برای نهادینه شدن، باید یک سری مسائل و مشکلات را برطرف کرد به ویژه کار فرهنگی که کار لطیف و ظریفی است.

 حجازی با بیان اینکه 25 درصد از بودجه شهرداری از محل درآمد ماده 100 است ، گفت:هیچ شهرداری از این بابت راضی نیست و معضلی است که کل شهرداری های کشور با آن مواجه هستند.

*بودجه سال آینده حدود 80 میلیارد تومان است

 به گزارش مازندنومه،شهردار مرکز استان با اشاره به تملک زمین 1260 هکتاری در ضلع جنوبی شهر ساری ، افزود:کارهای نهایی تملک این زمین در حال انجام است و از ابتدای سال آینده کار ابنیه و فضاسازی را شروع می کنیم.

 وی در رابطه با الحاق برخی روستاهای حاشیه شهرستان به شهر ساری،تصریح کرد:‌قبول مسئولیت برای الحاق برخی از این نقاط حاشیه شهر به محدوده شهری باید با ایجاد خدمات همراه باشد و با اعتباراتی که داریم این کار برای ما مقدور نیست.

حجازی با اشاره به اینکه بودجه سال آینده حدود 80 میلیارد تومان است ، متذکر شد:در شورای سوم کارهای زیربنایی بزرگی انجام دادیم و در سال آینده پروژه عمرانی قابل توجهی را شروع نمی کنیم اما چند پروژه مانند ادامه خیابان خیام و احداث مجتمع تجاری در جنب 600 دستگاه را با مشارکت بخش خصوصی آغاز می کنیم.

 وی با بیان اینکه هر گونه همکاری را با سرمایه گذاری که بخواهد در شهر ما سرمایه گذاری کند، خواهیم داشت، خاطرنشان کرد:کارهای که نیاز باشد حتی در روز تعطیل هم انجام می دهیم.

*بر اساس بودجه ، پروژه تعریف می کنیم

 حجازی با اشاره به اینکه برای دائر کردن امکانات رفاهی تفریحی ، اصلا دنبال کسب درآمد نیستیم، گفت:همین که امکاناتی در ساری دائر شود که مردم با بهره بردن از آن رضایت خاطر داشته باشند، برای ما درآمد است.

 وی یادآور شد:‌اگر بخش خصوصی برای احداث مراکز تفریحی آمادگی داشته باشد ما هم استقبال می کنیم.

شهردار مرکز استان با اشاره به آماده بودن امکانات آسفالت و مرمت معابر، بیان داشت:‌از بهمن ماه تاکنون هوا اجازه تولید و اجرای آسفالت در سطح شهر را به ما نداده است.

حجازی گفت:چاله چوله های شهر موضوع تازه ای نیست و با مردم عجین شده است.

 وی با بیان اینکه بر اساس بودجه ، پروژه تعریف می کنیم،گفت:محقق نشدن بودجه بر پروژه ها اثر منفی ندارد.

حجازی ادامه داد:این گونه نیست که پروژه ای را زخمی کنیم و به علت نداشتن اعتبار ،پروژه را ببندیم.

* آنچه به جایی نرسد فریاد است

وی بیان داشت:‌نمایندگان مردم در پارلمان محلی، دادشان به آسمان است که چرا استانداری به ما اعتبار و امکانات نمی دهد تا مرکز استان را از معضل خارج کنیم.

حجازی تصریح کرد:‌منتخبان شهر پیگیر اعتبارات هستند و برای این کار داد و فریاد دارند اما آنچه به جایی نرسد فریاد است.

 وی با اشاره به اینکه پل داراب 18 میلیارد تومان هزینه دارد و ما از وزارت کشور 2 میلیارد تومان درخواست اعتبار کردیم، افزود:‌پس از سه سال پیگیری ، این 2 میلیارد پرداخت شد اما استان یک میلیارد به ما تخصیص داد و گفته اند که مابقی را بعدا پرداخت می کنند.

حجازی یادآور شد:‌در سال 90 از اعتبارات عمرانی انچه که تعلق گرفت باز هم تخصیص 50 درصدی دادند.

 وی با اشاره به اینکه آزادسازی سه راه جویبار به سمت گارد جنگل 30 میلیارد تومان هزینه دارد، گفت:امسال صرفا حدود 700 میلیون تومان برای این کار در اختیار ما گذاشتند.

وی این را هم گفت که روابط عمومی ام با اصحاب رسانه خوب نیست.


  • جابرخلیلیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    سه شنبه 1 فروردين 1391-0:0

    سلام

    با عرض شرمندگی آقای حجازی این گفه شما :
    حجازی گفت:چاله چوله های شهر موضوع تازه ای نیست و با مردم عجین شده است.

    به معنای اهمیت ندادن به مردم ساری است واقعا شرم آور است کمی دقت کنید چه می گویید این چاله چوله ها در خیابانها نهادینه شد که هیچ در پیاده رو ها هم گسترش پیدا کرد پس بگویید که چرا به آن نمی پردازید و فکر می کنید ما لیاقتمان همین است آره ؟
    شاید به این دلیل است که ما هیچوقت اعتراض جدی نکردیم / امسال این مسئله سامان نگیرد چواب این سخن شما را خواهیم داد

    • دودانگه ساریپاسخ به این دیدگاه 0 0
      دوشنبه 29 اسفند 1390-0:0

      جناب مهندس حجازی مردم ساری بسیار فهیم وباهوش هستند زحمات شهردار محترم ساری را می بینندزحمات شورای شهر مدتی است کمی کمرنگ شده است به تظر میرسد با توجه به خستگی مهندس هاشمی درحوزه معاونت عمرانی که واقعا شهر ساری را مرکز استان نمیداند که اگر چنین بود برای ساری در بحث اعتبارات استانی وملی قدمی بر میداشت واین همه سنگ اندازی نمیکردلازم است فردی واقع بین برای تصدی پست ایشان معرفی گردد تا ساری مثل مراکز استانهای دیگر دارای اعتبارات مناسب گردد


      ©2013 APG.ir