تعداد بازدید: 2839

توصیه به دیگران 3

دوشنبه 29 اسفند 1390-0:37

نوروزنامه(3)

گفت و گوی ويژه نوروزي با مسئولان؛فرماندار ساری:‌سال 60 ازدواج کردم که یکی از بهترین نوروزهای من است/فرماندار چالوس:سال 90 ، سالی توام با آرامش و امنیت بود.


مازندنومه:طبق سنوات گذشته بسته های ويژه نوروزي را آماده کرده ایم که در چند باکس تقدیم مخاطبان می شود.در این بسته ها به سراغ برخی مسئولان استان رفته ایم و سئوال هایی را از آن ها پرسیده ایم.پرسش های اصلی ما بدین قرارند:خاطره انگیزترین عید شما کدام عید بوده است؟ و مهم ترین رویداد سال 90 کدام رویداد بود؟در زیر دو فرماندار از غرب و مرکز استان به این پرسش ها پاسخ داده اند.

--------------------------

* حسینی نژاد:سال 60 بهترین عید من بود

فرماندار مرکز استان گفت:همه سال و همه روز ، روز خداست و هر سال و روزی که خیر و برکت در آن باشد و اعمال نیک بیشتری داشته باشی ، عید است.

سید عباس حسینی نژاد بیان داشت:‌سال 60 ازدواج کردم که یکی از بهترین نوروزهای من است.

وی سرشماری سال 90 را مهمترین رخداد این سال عنوان کرد و افزود:سرشماری طرحی است که با اجرای آن به برنامه ریزی دست می یابیم و این برنامه ریزی می تواند برای کشور پیشرفت به همراه داشته باشد.

*رضایی:بهترین عید،کنار خانه خدا

فرماندار چالوس گفت:بهترین عیدی که در طول عمرم داشتم ، سالی بود که در نوروز در سفر حج حضور داشتم و سال تحویل در کنار خانه خدا بودم.

میرقدیر رضایی گفت:سال 80 ، سال تحویل روز یکشنبه ساعت 10 و سی دقیقه صبح بود و آن روز را دقیق به خاطر دارم.

وی با بیان اینکه سال 90 ، سالی توام با آرامش و امنیت بود، ادامه داد:وقتی امنیت کامل برقرار باشد یعنی همه جوانب امر در نظر است.

رضایی با اشاره به اینکه امنیت برای ملت مهم است ، تصریح کرد: با داشتن امنیت ، مردم به زندگی اجتماعی، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی می پردازند.

وی یادآور شد:زمانی که در جنگ بودیم ، توجه همه به طرف برقراری امنیت معطوف بود و بسیاری کارهای اقتصادی و عمرانی در نظر گرفته نمی شد و به نظر من امنیت نقطه قوت است.



    ©2013 APG.ir