تعداد بازدید: 2528

توصیه به دیگران 2

جمعه 4 فروردين 1391-15:51

نوروزنامه(9)

خبرهایی از ستاد تسهیلات سفر استان(جمعه 4فروردین 91)؛نمایشگاه بزرگ ملی صنایع دستی امروز در نوشهر افتتاح می شود/در این نمایشگاه بزرگ صنایع دستی و هنرهای سنتی 100 غرفه عرضه کالا خواهیم داشت/از بیست و هشتم اسفندماه تا پایان سوم فروردین سال جاری 20 میلیون و 193 هزار لیتر بنزین در استان مصرف شده است. 


مازندندنومه؛ستاد تسهیلات سفر استان مازندران،کلثوم فلاحی:

*افتتاح نمایشگاه بزرگ ملی صنایع دستی و هنرهای سنتی امروز در نوشهر

 سیف الله فرزانه در ستاد دائمی تسهیلات سفر مازندران در ساری،اظهار داشت:در نمایشگاه بزرگ صنایع دستی و هنرهای سنتی که جمعه در نوشهر افتتاح می شود، 100 غرفه عرضه کالا خواهیم داشت.

وی اضافه کرد:در این نمایشگاه 25 استان کشور با عرضه شاخص ترین آثار هنری و دست ساخته های بومی و ملی میزبان بازدید کنندگان خواهند بود .

 فرزانه یادآور شد:علاقه مندان به هنرهای سنتی می توانند ضمن بازدید و آشنایی با این هنر و صنعت ،محصولات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تر و کیفیت بهتر خریداری کنند.

 وی گفت:توزیع جغرافیایی برگزاری این نمایشگاه ها و بازارچه ها از شرق تا غرب استان است که شاخص ترین آنها نمایشگاه ملی نوشهر است .

فرزانه ادامه داد:در برخی از شهرها همانند رامسر که با حجم بیشتری از گردشگران روبه رو هستیم و با توجه به استقبال گردشگران از نمایشگاه در سال گذشته ،امسال 2 نمایشگاه و بازارچه خرید تدارک دیده شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران از برپایی بیش از 400 غرفه نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی در سراسر استان خبر داد و گفت: صنایع دستی یکی از محصولات گردشگری است که به تنهایی می تواند گردشگر جذب کند.

فرزانه ایجاد بازار فروش برای صنعتگران را مهمترین سیستم حمایتی برای هنرمندان برشمرد و خاطرنشان کرد:اقتصادی بودن ساخت صنایع دستی و هنرهای سنتی برای صنعتگر می تواند مهمترین عامل ایجاد انگیزه برای تولید با کیفیت بهتر مطابق با سلیقه مردم باشد.

* مصرف 20 میلیون لیتر بنزین در مازندران

مدیرکل امور شهری استانداری مازندران گفت: از بیست و هشتم اسفندماه تا پایان سوم فروردین سال جاری 20 میلیون و 193 هزار لیتر بنزین در استان مصرف شده است.

علی اصغر حسینی در ستاد دائمی تسهیلات سفر مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در همین مدت میزان مصرف نفت گاز به شش میلیون و 350 هزار لیتر رسیده است.


  • سعید نجاریان پاسخ به این دیدگاه 0 0
    يکشنبه 6 فروردين 1391-0:0

    با سلام وتبریک سال نو امیدواریم که سال توام با موفقیت را پیش رو داشته باشید


    ©2013 APG.ir