تعداد بازدید: 2103

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 10 فروردين 1391-23:3

نوروزنامه(15)

چند خبر از ستاد تسهیلات سفر استان(پنج شنبه 10 فروردین 91)؛در چند سال اخیر افزایش قیمت در خدمات واحدهای پذیرایی نداشتیم/سازمان بازرسی در حین انجام عمل بر حسن اجرای امور نظارت دارد/عملکرد دستگاه ها در پایان کار ستاد جمع بندی می‌شود.


مازندنومه،ستاد تسهیلات سفر مازندران

*بازدید معاون فرهنگی بازرسی از ستاد سفر استان

محمد رحمانی-معاون فرهنگی بازرسی مازندران- در بازدید از ستاد دائمی تسهیلات سفر مازندران در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران اظهار داشت:مازندران مزیت های فراوانی دارد که یکی از این مزیت ها گردشگری است.

وی یادآور شد: مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص، کانون توجه گردشگران اعم از عبوری و اقامتی است.

معاون فرهنگی بازرسی مازندران، با بیان اینکه بازرسی استان طبق قانون، وظیفه نظارت بر حسن اجرای امور و بازرسی دارد، گفت: در سال 91 الگوی رفتاری و کرداری سازمان بازرسی بر همین منوال ادامه دارد.

 رحمانی با اشاره به اینکه اینگونه نیست که سیستم نظارتی بعد از اجرای کار، نظارت و بازرسی داشته باشد، تصریح کرد:در حین انجام عمل بر حسن اجرای امور نظارت داریم.

 وی با بیان اینکه دستگاه های مرتبط با ستاد تسهیلات سفر در استان زحمات زیادی به دوش می کشند، متذکر شد:‌ضمن نظارت بر حسن اجرای کار، عملکرد دستگاه ها در پایان کار ستاد هم جمع بندی می‌شود.

* تکمیل ظرفیت 100 درصدی واحدهای پذیرایی

رئیس جامعه واحدهای پذیرایی کناره گفت: اقامت در واحدهای پذیرایی مناسب بوده و در برخی مواقع تا 100 درصد هم ظرفیت‌ها تکمیل شد.

حمید میردار در گفت و گوی تلفنی با ما اظهار داشت:60 واحد پذیرایی تحت پوشش جامعه واحدهای پذیرایی کناره فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه واحدهای پذیرایی شهرستان نور تا رامسر زیر پوشش این اتحادیه است، تصریح کرد:تعیین نرخ و نظارت بر این واحدها را در ابتدا میراث فرهنگی و سپس اتحادیه انجام می‌دهد.

میردار با اشاره به اینکه در واحدها مشکلات چندانی نداشتیم و شکایتی هم گزارش نشده، بیان داشت:در سطح شهرها مسافران زیادی است و اغلب از نرخ واحدهای پذیرایی راضی هستند.

 وی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر افزایش قیمت در خدمات واحدهای پذیرایی نداشتیم، ادامه داد:‌اواسط زمستان 90، افزایش قیمت در محصولات گوشت سفید تا 15 درصد و گوشت قرمز هم تا 20 درصد اعمال شد.


  • کارمند اموزش و پرورشپاسخ به این دیدگاه 0 0
    يکشنبه 13 فروردين 1391-0:0

    تو رو به خدا بازرسی در استان را جدی بگیرید. این مدیران بیچاره کردن ملت را

    • جمعه 11 فروردين 1391-0:0

      از زمان حضور اقای فتحیان در بازرسی استان دستگاههای اجرایی حواسشان خوب جمع شده است. افرین بر شما که برای مردم زحمت می کشید.


      ©2013 APG.ir