تعداد بازدید: 6884

توصیه به دیگران 3

شنبه 12 فروردين 1391-23:45

ملاقات حسین توکلی از محمدرضا فهیمی/پهلوانان نمی میرند

گزارش+گزارش تصویری از دیدار اعضای تیم ملی وزنه برداری عمان(به مربی گری حسین توکلی)از محمدرضا فهیمی،جوان قائم شهری که حدود 12سال است در بیمارستان امام خمینی ساری بستری است.


مازندنومه،کلثوم فلاحی:اعضای تیم ملی وزنه‌برداری عمان که سرمربیگری این تیم برعهده حسین توکلی است با محمدرضا فهیمی در بیمارستان امام خمینی ساری دیدار کردند.

محمدرضا که اکنون در آستانه 20 سالگی قرار دارد،در تاريخ 25 خرداد ماه سال 79 براثر سانحه رانندگي در مسير تماشاي ديدار تيم هاي شموشك و پيروزي از ناحيه گردن، قطع نخاع شد و از آن زمان در بیمارستان امام ساری بستری شده است.

بعدازظهر شنبه بیمارستان امام خمینی ساری در یک روز خلوت، میزبان حسین توکلی بود.ساعت هنوز دقایقی تا یک بعداز ظهر مانده و قرار است ساعت یک ، توکلی با تیمش در بیمارستان حضور یابد.

 وارد بیمارستان شده و در مقابل پله های منتهی به طبقه دوم که آی سی یو است، منتظر ورود جهان پهلوان می شوم.

 اطلاع می دهند که توکلی در شرف آمدن است. دوربینم را آماده می کنم تا لحظات را ثبت و ضبط کنم. توکلی با بچه های تیم ملی وزنه برداری عمان وارد بیمارستان شد و یک راست به اتاق محمدرضا رفت.

 قبل از وارد شدن به بخش آی سی یو ، همه افراد حاضر پوشش مخصوص را روی کفش ها کشیدند.

توکلی خوش و بشی با محمدرضا کرد و عید را تبریک گفت. دعا کرد که محمدرضا زودتر بهبود یابد و سپس بچه های تیم ملی وزنه برداری عمان را معرفی کرد.

اعضای تیم ملی وزنه برداری عمان با یک سبد گل آمده بودند و توکلی باز هم رو به محمدرضا گفت: نمی دانستم که در این وضعیت هستی و دیشب به من اطلاع دادند که تو مدت های طولانی در این بیمارستان بستری هستی برای همین به ملاقاتت آمدم.

توکلی وضعیت پرسپولیس را از محمدرضا پرسید. محمدرضا می خندید و خوشحال بود. پس از اینکه حسین توکلی آی سی یو را ترک کرد، او را دوره کردیم تا پاسخگوی سوال‌های مان باشد.

توکلی گفت: دلم نمی خواد اینا رو توی روزنامه چاپ کنین، گفتم خیال تون راحت، از روزنامه نیومدیم!

توکلی ادامه داد:‌لابد می خواین توی سایت و خبرگزاری منتشر کنین، دیگه بدتر ؛ تا همیشه توی آرشیو می مونه؛ اما بعد تسلیم شد و توقف کرد تا سوال‌ها را پاسخ دهد.

 توکلی اظهار داشت: این جوانان که در جریان یک برنامه ورزشی به این روز دچار شده اند هم جزء جامعه ورزش هستند.

وی با بیان اینکه تماشاگر یا ورزشکار، تفاوتی در این موضوع ندارد، یادآور شد:‌ محمدرضا اکنون نیاز به روحیه دارد تا بتواند در مقابل مشکلات ایستادگی کند.

 توکلی با اشاره به اینکه این کار برای بسیاری هزینه ای ندراد و می‌توانند با یک ملاقات به این جوان روحیه دهند، ادامه داد:اگر بتوانم کمکی کنم دریغ نمی کنم نه در حرف چراکه رشته ما پهلوانی است.

 وی در خصوص وضعیت فعلی خود با بیان اینکه سرمربیگری تیم وزنه برداری عمان را بر عهده دارد، گفت:این تیم از 29 اسفند در مازندران در اردوی آماده سازی برای بازی‌های آسیایی به سر می برد و تا اول اردیبهشت ماه اردو ادامه دارد.

توکلی بیان داشت:هیچ یک از‌اعضای تیم وزنه برداری در مازندران احساس غربت نمی کنند و مردم مازندران را دوست دارند.

وی در خصوص امکانات وزنه برداری مازندران خاطرنشان کرد:‌در مازندران امکانات وجود ندارد اما مدیرکل تربیت بدنی در این زمینه قول هایی داده است.

توکلی با بیان اینکه سالن زیرپله در شان وزنه برداری استان نیست، متذکر شد:خودمان در همین سالن‌ها تمرین می کردیم اما استان نیازمند یک سالن وزنه‌برداری متناسب با شان ورزش مازندران است.

پدر محمدرضا فهیمی در این دیدار اظهار داشت: نهادهای بسیاری مانند استانداری، بهزیستی و علوم پزشکی کمک‌های شایانی به خانواده ما کرده اند.

 فریدون فهیمی ادامه داد:‌به ویژه شخص آقای طاهایی استاندار مازندران و ابراهیمی معاون سیاسی وی ، کریمی استاندار قبلی مازندران ، صفایی مدیرکل منابع انسانی استانداری مازندران و رئیس بیمارستان امام خمینی خانم دکتر زمانی کمک های بی دریغی به فرزندم داشته اند و اگر این افراد نبودند نمی دانم چه بلایی بر سر ما می آمد.

وی با اشاره به بدهی 38 میلیونی به بیمارستان امام خمینی ساری بیان داشت:‌این میزان بدهی متلعق به سال 89 است و سال‌‌های قبل و بعد از آن را تسویه کرده ام.

فهیمی یادآور شد:برخی مثل شیث رضایی به ملاقات محمدرضا آمدند و تبلیغ زیادی برای خود کردند اما هیچ کمکی به محمدرضا نشد و فقط وعده دادند.

 

 


  • حامد باقریپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 19 فروردين 1391-0:0

    زنده باد پهلوان حسین توکلی. افتخار مازندران و محمودآباد.

    • قائمشهري مقيم تهرانپاسخ به این دیدگاه 0 0
      سه شنبه 15 فروردين 1391-0:0

      زنده باد پهلوان توكلي،مازندران به دلاوراني مانند شما نياز دارد. اميدوارم به لطف خدا هميشه پاينده باشي.

      • دودانگه ساریپاسخ به این دیدگاه 0 0
        يکشنبه 13 فروردين 1391-0:0

        افرین بر پهلوان حسین توکلی .براستی نام بانک تجارت شعبه میدان امام ساری بازنده ولایق این پهلوان است .باتشکر از اطلاع رسانی خبر نگار


        ©2013 APG.ir