تعداد بازدید: 3381

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 15 فروردين 1391-21:14

عقده گشايي و ديگر هيچ!

به بهانه دروغ پردازی های اخیر یک سایت فتنه گر؛به نظر مي رسد نویسنده آن مطلب كه در آسمان و ريسمان كردن رويدادها و پديده هاي سماوي و ارضي يد طولايي دارد،فقط خود و برادرش را محق می داند و ايضا چهره هاي خارج از اردوگاه اصولگرايي خود ساخته را غير مردمي مي داند تا جائي كه با تبحّر خاصي ضمن حمايت تاكتيكي از برخي چهره هاي سرشناس ديني و منتخبان مجلس نهم،عمود خود را ناجوانمردانه بر فرق برگزار كنندگان انتخابات و مسئولان خدوم استان فرود مي آورد!


مازندنومه؛یادداشت مهمان،سيد رضا محسني كفشگري(دبیر بازنشسته): سياست گرچه زوايا و دالان هاي چند لايه و تو در توي بسياري دارد و درهاي كاخ شيشه اي آن هميشه بر يك پاشنه نمي چرخد،بر اساس آموزه هاي ديني و اسلامي بايد به زيور راستي و صداقت آراسته و به اصول شناخته شده اخلاقي متکی باشد تا سياست ورزان اين ميدان پر چالش بتوانند شخصيت مقبول و قابل احترامي براي مردم باشند و خداي نكرده مردان كهنه كار و شيفته فعاليت در اين ميدان هيچگاه انگ بي اعتمادي عمومي را بر پيشاني خود تجربه نكنند.

راقم اين سطور به واسطه اشتغالات آموزشي و فرهنگي هيچ علاقه اي به قدم زدن در وادي سياست ندارد و به اين امور صرفا تخصصي ورود نكرده و نمي كند. در حال مرور مطالب چند سايت استاني و محلي براي يافتن اطلاعات مورد نياز بودم كه به مطلبي كاملا سياسي و نامانوس با علائق حرفه اي خود مواجه شدم و از آن روي كه امضاي يك استاد دانشگاه با مدرك دكترا پاي آن نقش بسته بود،تا آخر به مطالعه آن پرداختم و در پايان تنها آه عميقي از نهادم برخاست!

انصافا مطلب مفصل و آتشين نویسنده-که اتفاقاً سمت معاونت سابق وزير دولت در امور فرهنگي و استاد فعلي دانشگاه را يدك مي كشد- اگرچه حاوي چند انتقاد در خصوص چرايي عقب ماندگي مازندران آن هم نه به دلايل مطرح شده از سوي او بود، چيزي جز عقده گشايي، تهمت ، افترا و طرح مطالب موهوم و بي اساس در مورد مشكلات كنوني استان را به اذهان متبادر نمي كند.

مازندران براي برون رفت از چالش هاي توسعه يافتگي به افراد فرهيخته و آسماني نياز دارد،اما آيا به خاطر راي نياوردن يك نامزد ولو از جنس آب و آتش و والفجري و خيبري كه تمام روياي خود را جلوس بر صندلي سبز مي بيند بايد اين گونه بر تمام افتخارات و سرمايه هاي فرهنگي ، اقتصادي و سياسي تاخت و با استفاده ابزاري از همه مقدسات مانند شهداي طلايه دار ارزش هاي معنوي و اخلاقي استان مستعدي چون مازندران كه به رغم مشكلات اقتصادي و فرهنگي از ظرفيت هاي انساني واستعداد هاي فراواني در مديريت اجرايي كشور بهره مي برد را عقب مانده و مفلوك به تصوير كشيد ؟!

نویسنده که در نوشتار مفصلش داعيه اصولگرایي او گوش فلك را كر مي كند نيك مي داند نماينده اصولگراي مردم ساري در مجلس هشتم در جرگه اصولگرايي چنان سابقه درخشاني دارد كه در دوران مديريت دوم خردادي ها يك تنه در مقابل هيئت حاكمه آن جريان در استان و حاميان آنها ايستاد و هيچگاه به طمع دست يابي به پست و مقام دست از حمايت نيروهاي دلسوز و انقلابي و اصولگرايان راستين برنداشت.

طرح اتهامات واهي بر اساس آن چه نویسنده این مطلب مي گويد نمي تواند خدشه اي به اعتماد عميق مردم فهيم شهرستان ساري به ايشان وارد نمايد و راهيابي دوباره وي به خانه ملت گواه اين مدعاست.

معاون سياسي ، امنيتي استان كه ازقضا همولايتي نویسنده هم هست، از جوانان لايق و متعهد اين سامان است كه قبل از به دست گيري سكان مديريت اجرايي دردولت نهم مجاهدت هوشمندانه اش در مقابله با جريان تماميت خواه و سكولار و حمايت از نهضت هاي آزادي بخش و ملت هاي تحت ستم دنيا و نصب تنديس افتخار آميز شهيد خالد اسلامبولي در مازندران،به رغم مخالفت هاي گسترده جريان موسوم به اصلاحات او را چنان شهره كرد كه درتور خدمتگزاري دولت عدالت محور صيد شد و امروز برگزاري مطلوب و شايسته انتخابات مجلس نهم با مشاركت 80 درصدي مردم مومن و ولايتمداري مازندران از افتخارات دوران مديريت اين جوان به زعم نویسنده خام و ناپخته به شمار مي آيد.

ورود شجاعانه معاون سیاسی استاندار به برخي عرصه هاي پرچالش در استان و حل مشكلات لاينحل كه سال هاي متمادي گلوي مديريت اجرايي را مي فشرد و نمونه هايي از اين دست را که اتفاقا" در مركز استان مي توان فهرست كرد، او را سر آمد معاونان سياسي استانداران كشور قرار داده است.

همچنين نویسنده در ادامه افاضات و سياه نمايي وضعيت استان،نماينده عالي دولت در استان را هم نواخت،به گونه اي كه او را همراه قافله دوم خرداد و همسو با فتنه انگيزان قلمداد كرد،در حالي كه سابقه مديريتي والي استان ، نشانگر اين است كه آقاي طاهايي نه براي شخص يا اشخاص و جريانات مختلف كه براي نظام و اهداف نوراني آن از آغاز تاكنون اهتمام وافري داشته و دارد و بر خلاف آنچه نویسنده مي پندارد،مازندران در سايه مديريت اجرايي قوي و توانمند ایشان در جذب اعتبارات و شتاب بخشيدن چرخ هاي توسعه استان با بسيج تمامي نيروهاي اثر گذار كارنامه قابل قبول و درخوري دارد.

آمارهاي موجود مراكز رسمي و قانوني كشور در اين مورد معيار و ملاك سنجش مي باشد نه حرف های این آقا كه دليل اصلي آن چيزي است كه قبلا به آن اشاره شد.

آيا بي انصافي نيست كه به دليل غرض ورزي و حسادت كور،ناكامي يك نامزد انتخاباتي را به پروژه موهوم و خيالي حلقه ايكس يا توزيع چند دست لباس ورزشي نسبت داد و با توهين آشكار به فهم بالاي مردم و تمامي دست اندركاران برپايي انتخابات اعم از مجريان و ناظران امين شوراي نگهبان ، سلامت برگزاري اين رويداد خجسته را زير سوال برد؟!

به نظر مي رسد نویسنده كه در آسمان و ريسمان كردن رويدادها و پديده هاي سماوي و ارضي يد طولايي دارد،فقط خود و برادرش را محق می داند و ايضا چهره هاي خارج از اردوگاه اصولگرايي خود ساخته را غير مردمي و فاقد وجاهت و مشروعيت مي داند تا جائي كه با تبحّر خاصي ضمن حمايت تاكتيكي از برخي چهره هاي سرشناس ديني و منتخبان مجلس نهم كه ظاهرا پيوند نو بنيادي با آنها پيدا كرده ، عمود خود را ناجوانمردانه بر فرق برگزار كنندگان انتخابات و مسئولان خدوم استان فرود مي آورد!

ازسوي ديگر معلوم نيست نویسنده آن مطلب كه گويي نسخه شفابخشي براي درمان وضعيت بيمار مازندران در تمامي عرصه هاي صنعت ، كشاورزي ، فرهنگي و اقتصادي در دست دارد چرا آن را دلسوزانه در اختيار مسئولان اثر گذار در اين بخش ها قرار نمي دهد يا اينكه در طول تمام سال هايي كه در بدنه دولت سمتی داشته از اين ظرفيت قابل اعتنا براي مرهم نهادن بر زخم هاي كهنه استان متبوعش استفاده نكرده است!

بالاخره ذكر اين نكته ضروري است كه این شخص و متحدانش در ستاد انتخاباتي فرماندار سابق مركز استان بايد بدانند انقلاب اسلامي ما وامدار هيچ فرد و جرياني نيست و به فرموده پير جماران ميزان راي ملت است و در اين وادي بايد به نظر و راي مردم احترام گذاشت و زيبنده نيست كه همانند سران فريب خورده فتنه سال 88 بيانيه انتخاباتي بدهد و پس از ناكامي در عرصه انتخابات ، آن قدر فضا را مسموم و غبار آلود جلوه دهد كه هيچ چيز مثبتي ولو حضور حداكثري مردم پاي صندوق هاي راي را نبيند و در واقع بخواهد به خاطر دستمالي ، قيصريه را به آتش بكشد؟!

شايسته اين بوده و هست كه او آنگونه كه مي نماياند با قدر شناسي از مشاركت بالاي مردم وظيفه شناس در انتخابات و حضور آگاهانه آنها در اين مقطع حساس و تاريخي كه توطئه هاي دشمنان بيروني و پياده نظام آنان در داخل را خنثي كرده از آغاز رفاقت با رقيبان ديروز ميدان انتخابات و پايان دلخوري هاي طبيعي در اين عرصه سخن براند تا راستي ادعايش در سربازي رهبر حكيم انقلاب و دغدغه اش براي سعادت و بالندگي مازندران هويدا شود.

خدايا چنان كن سرانجام كار / تو خشنود باشي و ما رستگار


  • شنبه 19 فروردين 1391-0:0

    بابا اراجیف اقای ز رو کسی نمی خونه چقدر تلاش کرد تا انتخابات ساری رو باطل کنه این دعای مردم فتنه گر را رسوا کرد وبرادران شورای نگهبان با صلابت دنبال روس÷یگری سیاسی این اقایان نرفتند احسنت مبارک باشد بر مردم ولایت مدار ساری

    • شنبه 19 فروردين 1391-0:0

      بابا دکتری تقلبی که اقای م ز گرفته مدیون یکنفر ه فعلا بماند تا سر موقعه

      • شنبه 19 فروردين 1391-0:0

        خوشم میاد که شما خبرنگاران و رسانه ها هم همدیگه رو قبول ندارید ، البته ما از اول هم می دونستیم شما رسانه ها درو غ گو هستید چون هر جا منافع شما باشه حرف می زنید، راستی یاد توهین های رسانه های ضد انقلاب افتادم که همدیگه رو مثل شما تخریب می کنند. راستی یه وقت فکر نکنید من ضد انقلاب یا ضد نظام هستم ، نه آقا، بند مقلد مقام معظم رهبری هستم و جانم رو هم برای ایشون و انقلاب می دم ، این نظام رو هم تا سر حد جانم دوست دارم.

        • پنجشنبه 17 فروردين 1391-0:0

          تـــــا كـــــــــــــــور شود هر آنكه نتوان ديد .....

          • پنجشنبه 17 فروردين 1391-0:0

            خبر فوري : انتخابات ساري تائيد شد و تائيديه به استانداري فكس گرديد .

            • چهارشنبه 16 فروردين 1391-0:0

              انتخابات یک شهر رو برای یک نفر به هم نمی زنند . یکی نیست به این حضرات بگه شما در دوره پنج ساله فرمانداری چه گلی به روی ساری زدی که بغیه نزدند . مگه شما رییس انتخابات بودی رای خرید و فروش می شد و یا از نکا رای دهنده به ..... می اوردند

              • چهارشنبه 16 فروردين 1391-0:0

                آقا من تو سايت اون دكتر و علامه اصولگرا يه موضوعي راجع به چيز فرهنگي نوشتم . جالب اينه كه اصلا سياسي نبود . ولي درج نكردن كامنت من رو ولي تو همون پست فرهنگي مسائل دوم خرداد و متقلب و اينها رو درج كرده بودن كه هيچ ربطي به موضوع نداشت . اون سايت يك سايت كاملا شخصي هست با بالاترين درجه دموكراسي ( در حد تيم ملي) . خوب به نظرت اين كسي كه تو يه سايت با خودخواهي و منيت منشانه برخورد ميكنه . ميخواهد بره مجلس از من و تو ساروي روستائي و شهري دفاع كنه ؟ اينا رو بايد يك بيل و دره داد برن تو همون كيا.... شالي بكارند .

                • چهارشنبه 16 فروردين 1391-0:0

                  من هم با آقاي سوادكوهي موافقم . دوره اصلاحات رو نبايد بكوبند . در اون دوران هم خدمت فراواني شد . ولي من كيف مي كنم وقتي شكست خورده انتخابات ساري و مياندرود و ذليل ميبينم. يك خال شجاعي مي ارزه به كل وقار جريان اين اخوي ها .

                  • چهارشنبه 16 فروردين 1391-0:0

                    شما که گفتید فرهنگی هستید پس بهتر است در امور سیاسی به صورت مروری دخالت و قضاوت نکنید فقط همین سوال را که در تخصص شما است جواب بدهید: فرق دکترای یدکی و غیر یدکی چیست؟ "رستگار باشی"

                    • چهارشنبه 16 فروردين 1391-0:0

                      اقاي كفشگري از شما متشكرم خوب جواب اون قانونشكنان را دادي . اونهايي كه اطرافيانشون با شناسنامه هاي ديگران در سورك دستگير شدن و در حال راي دادن بودن ...............

                      • چهارشنبه 16 فروردين 1391-0:0

                        امير عرب اينجا هم هرچي مينويسي سانسور مي شود مثل نظرمن

                        • سوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                          سه شنبه 15 فروردين 1391-0:0

                          آقای کفشگری،من هم بسهم خودم نه تنهارفتارهای ناشایست وناپسندوخردگریزانه این آقاراقبول ندارم بلکه به همان اندازه به گفته های سخیف جنابعالی درمشوش جلوه دادن دوران طلائی واستثنائی دوم خردادرابه رغم قبول ضعفهایی درجاهایی،هرگزدرراستای حقانیت ارزیابی نمی کنم،!بدانیدایجادگره های کور،بدبینی وناامیدی ،کارشکنی،اخلال دررونددولت قانونی اصلاحات ،جنایت نابخشودنی کسانی است که باتاسف شمادراین نوشته درحمایت ازکسی،به تطهیرآن همه خیانت درقبال دولتی که بالغ بر22میلیون رای داشته است بود!نه آنکه شما بیاییدباتقدیس آن خیانت،امروزبالاپوشانی،به خیانتی دیگرلعابی زرین ومظلومیت بنشانید!تاماهی مقصودتان حاصل آید!!حکم این راداردمالی رابدزدیدوباآن مال خیرات یا مسجدی بسازید!!!حکمش رامی توان ازعلمای وقت پرسید!!عمل شما وآن آقایی که ازاو حمایت می کنید درنظرم اینچنین است،انشاالله رگ گردن شما فراخ نشده باشدوکامتان ازاین نوشته تلخ نگردد.

                          • سه شنبه 15 فروردين 1391-0:0

                            http://osoulgara.com/shownews.asp?id=8585
                            از تمام بازدید کنندگان خواهش می کنم قسمت نظرات این لینک را بخوانند
                            خیلی جالب است ادبیات نظرات دقیقا مثل ادبیات خودشان است و همه ی نظرات کل سایتشان با نظر آن ها موافق است
                            بنابراین نتیجه می گیریم فقط خودشان نظر می دهند
                            برای اینکه مطمئن شوید در این سایت یک نظر مخالف بنویسید خواهید دید که به هیچ وجه ثبت نخواهد شد.

                            • سه شنبه 15 فروردين 1391-0:0

                              بزرگواری که ادعا کردی سیاست باید بر اساس آموزه هاي ديني و اسلامي بايد به زيور راستي و صداقت آراسته و به اصول شناخته شده اخلاقي متکی باشد آن سه نفری شاخصی از مسئولان ستاد یکی از کاندیداها که در روز انتخابات باتهام خرید و فروش رای دستگیر شدند عمه های من بودند چرا شعری می گویید که در قافیه اش بمانید چرا انتخابات ساری تا یک بعد از انتخابات هنوز تایید نشد

                              • سه شنبه 15 فروردين 1391-0:0

                                تکرار تحلیل دقیق پیری بود اما لازمه همه از این گفتمان حمایت کنیم


                                ©2013 APG.ir