تعداد بازدید: 3150

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 16 فروردين 1391-13:50

هم افزایی صنعت و هنر/حمایت استاندار از جشنواره فیلم های صنعتی

 استاندار مازندران از جشنواره ملی فیلم های صنعتی حمایت می کند؛دومین جشنواره ملی فیلم های صنعتی همزمان با تهران، اردیبهشت ماه در مازندران برگزار می شود/طاهایی از دستگاه ها و مجموعه های صنعتی و تجاری و فرهنگی خواست تا این رویداد سینمایی را مورد حمایت قرار دهند.


مازندنومه،عباس مهدوی:نخستین رویداد سینمایی ملی که در سال 91 در مازندران رقم می خورد، جشنواره فیلم های  صنعتی است؛جشنواره ای که تا کنون در مازندران تجربه نشده است و در نوع خود رویدادی خلاقانه و تأثیرگذار محسوب می شود.

دومین جشنواره ملی فیلم های صنعتی همزمان با تهران، اردیبهشت ماه در مازندران برگزار می شود و برنامه ریزی برای میزبانی از دو ماه قبل آغاز شده است.

این جشنواره با توجه به ابعاد مختلف مهم پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب در نامگذاری امسال به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اهمیتی ویژه می یابد.

فیلم فراگیرترین و پرمخاطب ترین ابزار فرهنگی و هنری است که می تواند اهداف استراتژیک پیام نوروزی امسال را در لایه های مختلف جامعه نهادینه سازد و فرهنگ سازی برای توجه افکار عمومی به تولید ملی را غنی بخشد.

در راستای اهمیت جشنواره ملی فیلم های صنعتی، مهندس طاهایی استاندار مازندران پیرو نامه دبیر جشنواره از دستگاه ها و مجموعه های صنعتی و تجاری و فرهنگی خواست تا این رویداد سینمایی را مورد حمایت قرار دهند.

با دستور استاندار مازندران، دفتر پیگیری های ویژه معاونت سیاسی امنیتی استانداری نیز از مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرکت شهرک های صنعتی، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و حوزه هنری مازندران خواست تا برگزاری این رویداد مهم فرهنگی ا مورد حمایت قرار داده و استانداری را از نتیجه فعالیت های خود مطلع کنند.

بی تردید موفقیت و برگزاری کیفی این جشنواره ره آوردهای ارزنده ای برای بخش های مختلف صنعتی استان و معرفی جریان تولید به عموم مردم ایفا می کند.

تولید فیلم های صنعتی در مازندران از ضعف های اساسی ساختاری و محتوایی برخوردار است و چنین جشنواره ای می تواند سرمنشاء تحولات کیفی و کمی در این عرصه باشد.

گفتنی است دبیر این جشنواره مهدی قربان پور-فیلم ساز برجسته مازندرانی-است.



    ©2013 APG.ir