تعداد بازدید: 2659

توصیه به دیگران 2

جمعه 25 فروردين 1391-22:36

حضور مسوولانه ، انعکاس مشفقانه

جوابیه روابط عمومی استانداری مازندران به یک خبر؛ نگاه استاندار محترم - چنان که همواره از سوی ایشان بیان شده و مورد تاکید بوده است – نسبت به همه ی خدمت گزاران نظام در استان به ویژه 12 نماینده تلاش گر و محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، نگاه تقدیر و تشکر بوده است.


مازندنومه:در پی انتشار اظهارات استاندار مازندران در نشست خود با خبرنگاران رسانه های  مختلف،جوابیه ای از سوی روابط عمومی استانداری مازندران به دست ما رسید که طی آن بخش هایی از اظهارات مهندس طاهایی تکذیب شده است.متن کامل جوابیه بدین قرار است:

مدیر محترم سایت مازندنومه

سلام علیکم

 در پی نشست خبری صمیمانه روز پنج شنبه استاندار محترم مازندران با اصحاب محترم رسانه استان و جلسه پرسش و پاسخ که در فضایی کاملا پرنشاط و صمیمی برگزار شد، متاسفانه مطالبی کاملا تحریف شده و اشتباه از قول استاندار در خصوص آقای دکتر ادیانی، نماینده محترم مردم شریف قائم شهر، سواد کوه و جویبار در برخی رسانه های استان نقل شده است که به هیچ وجه صحت نداشته و به شدت تکذیب می گردد.

 شایان ذکر است که نگاه استاندار محترم - چنان که همواره از سوی ایشان بیان شده و مورد تاکید بوده است – نسبت به همه ی خدمت گزاران نظام در استان به ویژه 12 نماینده تلاش گر و محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، نگاه تقدیر و تشکر بوده و از همراهی، هم دلی و حمایت های مسوولانه و برادرانه مجموعه نمایندگان استان که در مسیر توسعه و تعالی مازندران زحمات بسیاری کشیدند، خصوصا شخص آقای دکتر ادیانی که همواره در صحنه های مختلف و حیاتی رای زنی و تصمیم گیری برای استان حضوری موثر داشته و نقش آفرینی کرده، صمیمانه قدردانی می نماید.

 بی گمان حضور موثر ایشان در کمیسیون انرژی و معاضدت، مساعدت و همراهی ایشان در پیشبرد برنامه های استان نقش تعیین کننده ای دارد.

استانداری مازندران ضمن محفوظ دانستن حق پیگرد قانونی برای خود در خصوص تحریف های یاد شده در برخی رسانه ها ، از همه اصحاب محترم رسانه که صمیمانه در این فضای همدلانه شرکت نموده و با دقت نظر و بدور از تحریف به انعکاس مطالب این نشست پرداختند، قدردانی می نماید.

 از برخی رسانه های استان نیز که به اشتباه کوشش به تحریف و نشر مطالب این جلسه نمودند، انتظار می رود که در چنین جلسات کاری که فضا، فضای همدلی و همراهی برای توسعه و تعالی استان است با درک رسالت و هدف حرفه ای خود و بدور از حاشیه پردازی و با حضور مسوولانه و انعکاس مشفقانه مطالب به قصد مشارکت در تحقق برنامه های توسعه ای استان و سربلندی مازندران عزیز، هم یار و همراه خدمت گزاران نظام باشند.

روابط عمومی استانداری مازندران


  • دوشنبه 28 فروردين 1391-0:0

    این "خبرنگار "کیه که اسم ندارد. این طور که معلومه خود صادقیه.در غیر این صورت خود را معرفی می کرد.!!

    • شنبه 26 فروردين 1391-0:0

      اقای صادقی شما که نسبت که کوچکترین موضوع موضع میگیرید چرا مطلب دروغ روابط عمومی را چاپ میکنید چه کسی دروغ گفت اصلا خبر نگارشما مگه تازه کاره مگه صدا ضبط نشد چرا فایل صوتی را دوباره ما وشما مرور نمی کنیم چه چیزی را میخوان ثابت کنن واقعا ان جلسه فرسایشی چه توجیهی داشت استانداری کی میخواد به خودش بیاد واینقدر مطبوعاتی ها را به سوءبرداشت متهم نکنه

      • كمال رستمعلي/پاسخ به دادا و رازدارپاسخ به این دیدگاه 0 0
        شنبه 26 فروردين 1391-0:0

        سلام. بر مهرباني تان درود مي فرستم و براي هر دويتان بهترين ها را از خداوند مهربان و عزيز آرزومندم. سالم و با نشاط و پيروز و سربلند باشيد/ برادر كوچكتان: كمال رستمعلي

        • شنبه 26 فروردين 1391-0:0

          بنده يك سوال دارم فقط جواب از اقاي استاندار ميخوام دانشنامه مازندران را چه كسي ميخواهد بنويسد؟چند صد مييييييييييليييييييون؟اين شخص كيست؟ ؟

          • شنبه 26 فروردين 1391-0:0

            اصلا قرار نبود و نیست که در مهمانی -مهمانی؟ اری مهمانی اقای استاندار / کسی زیادی و زیاده بپرسد! هرگاه که مدیری - مسئولی و حتی از دست چندمشان شما را دعوت کردند که بیائید بپرسید هرچه را که دل تنگتان میخواهد باورتان بشود که اولا خودشان یک ریز صغری - کبری هایشان را می چینند و به معنی واقعی کلمه ( تحریفات ) را صورت میدهند ووقتی کف کردند و از چک و جانه افتادند نوبت را میدهند به پرسشگر که اوهم اگر دورباشد از اهلیت حرفه ای اندکی پرت و پلا میگوید وبالاخره وقت را به اخر میبرد...0 حالا همه به کنار دیگر حاشای سخن رانده به جمع خیلی کم لطفی خواهد بود !!! و حضرت اقای رستمعلی با سابقه ای که از همدلی و همکاری مازند نومه دارند نباید چنین جوابیه ای تهیه میفرمودند....اخر ادم در نام مبارکش هم ( رستم)داشته باشد و هم (علی) انوقت بلانسبت ایشان از فتوت ان دو بزرگوار خالی باشد ؟ رستمعلی جان ته بلا مه دل ته جا انتظار نداشتمی....!

            • شنبه 26 فروردين 1391-0:0

              من در جلسه بودم.کلیه نوشته های مازندنومه را تایید می کنم.

              • شنبه 26 فروردين 1391-0:0


                قابل توجه آقای رازدار / این رستمعلی میخواست ...شما به دل نگیرید!

                • جمعه 25 فروردين 1391-0:0

                  باز این آقا شروع به تحریف سخنان استاندارعزیز ما کرد...چه تحریفی عین جمله را نوشتن تحریف هست ؟اصلا اون همه مدیران را جمع کردین اونجا چه اتفاقی بیافته که حق حرف زدن را نداشتن؟... مگه سیاهی لشکر ویا بی توجهی به وقت خبر نگاران؟...


                  ©2013 APG.ir