تعداد بازدید: 15108

توصیه به دیگران 4

شنبه 26 فروردين 1391-0:31

بزرگ ترین پارک تفریحی شمال کشور در بابل احداث می شود

منتخب مردم بابل:ایرانیان مقیم خارج از کشور در تولید ملی مورد حمایت قرار می گیرند-از سرمایه گذار بزرگترین پارک تفریحی و توریستی شمال کشور حمایت می کنم/سرمایه گذار پارک بزرگ بابل:،بعضی افراد با سنگ اندازی قصد متوقف کردن این طرح بزرگ را دارند/باید امکانات سرمایشی و گرمایشی برای تمامی فصول سال در پارک های جنگلی برای حضور گردشگر فراهم باشد.


مازندنومه،زینب حبیب پور:منتخب مردم بابل در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت:ایرانیان مقیم خارج از کشور در تولید ملی برای سرمایه گذاری داخلی مورد حمایت جدی قرار می گیرند.

حجت الاسلام "علی اکبر ناصری" روز جمعه در حاشیه بازدید از پردیس نوشیروانی متی کلای بابل به عنوان بزرگ ترین طرح تفریحی توریستی شمال کشور،اظهارداشت: ایجاد اشتغال از اقدامات اساسی و خداپسندانه است که علاوه بر رفاه عمومی، در آموزه های دینی به آن تاکید شده است.

وی با اشاره به این مطلب که تولید ملی، نیاز به حمایت ویژه از سرمایه گذاران دارد ، بیان کرد: در ششم اردیبهشت ماه سالجاری بعد از تودیع رسمی از سمت سفیر ایران در واتیکان، به مونیخ و هامبورگ آلمان و هلند برای انعقاد تفاهم نامه ها و تشویق سرمایه گذران ایرانی مقیم در آن کشورها برای سرمایه گذاری در ایران به خصوص در دو بخش گل و گیاه و فراورده های دامی سفر می کنم.

ناصری تشویق به بازگشت تجار و سرمایه گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور، برای سرمایه گذاری داخلی را از دیگر اهداف این سفر برشمرد و افزود: بابل (بارفروش سابق) از شهرهای مهم با سبقه تجاری در خطه شمال کشوربوده است که تقویت عرصه تجاری این شهرستان با رایزنی های مختلف با بابلی های مقیم تهران نیز مورد پیگیری قرار می گیرد.

وی همچنین از راه اندازی بانک صنعت و معدن در شهرستان بابل در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: باید بستر لازم برای تقویت سرمایه گذاران داخلی و ایرانیان مقیم خارج در کشور به خصوص بابل فراهم شود تا در این راستا پیام مقام معظم رهبری در سال تولید ملی محقق شود.

"ناصری"در ادامه همچنین احداث فرودگاه احمدکلا از توابع بابلسر را یکی دیگر از برنامه های مهم در دوره مجلس نهم در مازندران برشمرد و گفت: راه اندازی این فرودگاه در جذب توریست و حضور شخصیت های علمی(به دلیل اینکه بابلسر و بابل از شهرهای دانشگاهی هستند) از کشورهای آسیای میانه، خلیج فارس و دیگر کشورهای منطقه نقش مهمی دارد.

منتخب مردم بابل در مجلس شورای اسلامی همچنین ادامه داد: متاسفانه زمین فرودگاه احمدکلای بابلسر به تعاونی مسکن وزارت دفاع واگذار شده است که با توجه به اینکه کاربری این زمین فرودگاه است،در حال رایزنی با مقامات مربوطه هستیم.

وی بیان کرد: اصل موافقت طرفین برای واگذاری زمین برای راه اندازی فرودگاه انجام شده است ، ولی مراحل بعدی در حال پیگیری است.

"ناصری" همچنین سرمایه گذاری در پردیس نوشیروانی بابل را با امکانات روز به فال نیک گرفت و گفت: با توجه به مرکزیت بابل در استان مازندران و عبور مسافران و گردشگران زیاد از اقصی نقاط کشور از این شهر، راه اندازی پارک بزرگ در چنین فضایی ضروری بود.

وی افزود: احداث بزرگترین پارک تفریحی و توریستی شمال کشور در بابل کلید خورده است و راه اندازی این پارک در رده های سنی نونهالان، نوجوانان ، جوانان و حتی بزرگسالان نیازهای معمول را برطرف خواهد کرد.

منتخب مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حمایت همه جانبه و قاطع را از "مقدم" به عنوان سرمایه گذار این طرح بزرگ در همه فازها را خواهیم داشت.

وی اظهارداشت: با هرگونه سنگ اندازی در مسیر اجرای کار و ارایه تسهیلات به سرمایه گذار پردیس نوشیروانی بابل و یا در راستای اشتغالزایی شهرستان برخورد جدی خواهد شد و اعلام می کنم که در صورت مشاهده و اطلاع از ممانعت از روند کار این طرح بزرگ،دیگر جای آن فرد در این شهرستان نخواهد بود.

"ناصری" از همه ادارات، نهادها و سازمانهای ذیربط خواست تا سرمایه گذار پارک بزرگ پردیس نوشیروانی بابل را برای آبادانی شهر و استفاده بهینه مردم از این فضا مورد حمایت قرار دهند.

* احداث پردیس نوشیروانی بابل نیاز به حمایت جدی مسئولین دارد

سرمایه گذار پردیس نوشیروانی بابل گفت: احداث پردیس نوشیروانی در این شهر به عنوان بزرگترین طرح تفریحی و توریستی منطقه شمال کشور باید مورد حمایت جدی مسئولین قرار گیرد.

"مصطفی مقدم" روز جمعه در نشست باحجت الاسلام "علی اکبر ناصری" -منتخب مردم بابل در مجلس شورای اسلامی- در محوطه طرح پردیس نوشیروانی بابل بیان کرد: متاسفانه علی رغم حمایت برخی از مسئولان اعم از شهردار بابل و اعضای شورای اسلامی شهر ،بعضی افراد با سنگ اندازی قصد متوقف کردن این طرح بزرگ را دارند.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری در بخش خصوصی به نفع مردم خواهد بود و می تواند در جذب توریست و گردشگر و آبادانی جاده ها نقش موثر و بهینه داشته باشد.

این سرمایه گذار بهسازی رودخانه ها در مازندران را برای جذب توریست ، از راه های جذب گردشگر در استان مازندران دانست و گفت: در حاشیه پردیس نوشیروانی بابل رودخانه ای در جریان است که استفاده از این منبع خدادادی برای ماهیگری و دیگر امکانات رفاهی خالی از لطف نیست و در روحیه مسافر و گردشگر موثر خواهد بود.

مقدم همچنین اظهارداشت: همه ما براین تصور هستیم که مازندران تنها مکانی برای کشت برنج است در حالی که نوار ساحلی این استان با احداث هتل ها با امکانات تفریحی و توریستی روز با حمایت از سرمایه گذاران بزرگ جذب توریست را براحتی محقق می سازد.

وی همچنین تجهیز جنگل ها بدون امکانات رفاهی را بی فایده برشمرد و گفت: باید امکانات سرمایشی و گرمایشی برای تمامی فصول سال در پارک های جنگلی برای حضور گردشگر فراهم باشد، در غیر این صورت مسافران رغبتی برای حضور در چنین فضایی را نخواهند داشت.

سرمایه گذار بزرگترین پارک تفریحی و توریستی شمال کشور با اشاره به این مطلب که مدیران در مواجهه با سرمایه گذار خوب عمل می کنند ولی بدنه ضعیف است؛ گفت: اگر مدیری مشاوران خبره ای نداشته باشد، عملکرد مدیر نیز منفی خواهد شد و این به نفع مردم نخواهد بود.

"مقدم" در خاتمه از "عسکری" شهردار بابل، "فلاح" رییس شورای شهر، "طیبی"،"علی نیا"، "ابوالحسنی"،"مسافری"،" اولیایی"و " آری" قدردانی کرد و خواهان حمایت جدی در روند طرح پردیس نوشیروانی بابل شد.

*شورا حمایتش را قطع نکند

دیگر سرمایه گذار طرح پردیس نوشیروانی بابل در این جلسه ضمن قدردانی از حمایت "فرامرز ابوالحسنی"رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بابل بیان کرد: متاسفانه کسانی که در روند اجرای این طرح ممانعت ایجاد می کنند مسئولیت آنچنانی ندارند.

"کسری مقدم" افزود: این طرح نیاز به حمایت مسئولان به خصوص نمایندگان مجلس شورای اسلامی دارد تا هرچه زودتر برای استفاده عموم راه اندازی شود.

وی اظهارداشت: اعضای شورای اسلامی شهر نباید حمایت خودشان را از این طرح بزرگ که با سرمایه گذاری بیش از 300 میلیارد ریال در سه فاز و در زمینی به مساحت 10 هکتار در منطقه متی کلا انجام خواهد شد، قطع کنند.

"مقدم" بیان کرد: در این پردیس، امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی از جمله، شهر بازی، زمین ورزشی تنیس روی میز، زمین فوتبال با چمن مصنوعی، باشگاه پینت بال، رستوران و کافی شاپ، زمین بازی کودکان، پیست اسکیت، پیست کارتینگ،استخر و ... احداث می شود.


  • محمد جواد شرمی پاسخ به این دیدگاه
    چهارشنبه 17 آذر 1395-14:57

    این پروژه پارک ابی پردیس همش داره به تعویق میفته فرار بود پارسال دهه فجر افتتاح میشه هنوز افتتاح نشد همش داره به تعویق میفته😐😐

    • شنبه 12 دی 1394-19:8

      اینا رو ولش شهر بازیو بچسب خخخخخخخخخخ

      • دوشنبه 4 آبان 1394-13:29

        در جواب پژمان
        این پروژه به چند دلیل خارج شهر ساخته شده
        1_این زمین توسط خیر بزرگ جناب اقای نوشیروانی در خارج شهر وقف شد و کاریش نمیشه کرد
        2_در انجا عبور و مرور کمتر نسبت به داخل شهر هست که باعث کمتر شدن ترافیک میشه
        3_ در این مکان مشکل جای پارک کمتره
        4_افراد کمتری در اون مناطق زندگی می کنند پس به همین دلیل سروصدا باعث آزار کسی نمیشه
        فکر کنم این دلایل برای ساختن پارک خارج شهر کافی باشه

        • شنبه 9 اسفند 1393-18:33

          معمولن طرح های تفریحی اینچنینی در کنار جاده های اصلی استانی که مسافرخیزن ویا نزدیکی شهر جهت دسترسی اسان مردم ساخته میشن اما این مجموعه یه کم بد مسیر به نظر میاد!!!ضمنن دوستان نژاد پرست نباشین!بابل و ساری نداره که هممون انسانیم.به ایرانی بودنتون افتخار کنین.نماینده ها هم که نیتشون خخخخخخخخخخخخخ خیره!!!!

          • يکشنبه 31 شهريور 1392-0:0

            وافعا تشکر از زحمات

            • شنبه 26 مرداد 1392-0:0

              منم بابلی ام و به شهرم افتخار میکنم و فکر میکنم بابل نه شهر نه استان بلکه یک کشور است

              • جمعه 8 ارديبهشت 1391-0:0

                آقای استان بابل یا بابل بزرگ یا جمعی ازبابلیان لطفایا نظر نده یایک مقدار مطالعه کن تا اینقدر آبروریزی نکنی واقعا در شان مازندنومه نیست که همچین کسانی توی اون نظر بگذارند.بعد هم فرودگاه متعلق به بابلسر ومازندرانه نه شهری در حد بابل

                • شنبه 3 اسفند 1392-14:29

                  مگه بابل و بابلسر داره!
                  هر دوشون یکی هستند. دوست عزیز ساروی(که خودت روطبری جا زدنی!) فکر نمی کنی این مساله به تو ربطی نداره!

                  • سه شنبه 7 ارديبهشت 1395-15:39

                    داداش بابلسر به سر بابل میزنی اون ساختمون های بلند بابلسر همه بچه تهرانی ها میسازن ...

                • دوشنبه 28 فروردين 1391-0:0

                  اقای جمعی از بابلیان جان هرکسی که دوست دارید اینقدر باابروی ما بابلی هابازی نکنید من ابدا با نظر شما کاری ندارم در سه جمله ای که نوشتید دهها غلط املایی وانشایی دارید بابلیان ارمقان مطمئنن و...... از مدیریت محترم سایت عاجزانه درخواست مکنم عبارتهای سراسر غلط راثبت نفرمایید چون همه ایران به دانش ما می خندند

                  • چهارشنبه 28 اسفند 1392-22:4

                    این فرودگاه طرحش مال قبل انقلابه و باکمی مطالعه با توجه به تجزیه بابل در سال68میشه به این جمع بندی رسید که طرح احداث این فرودگاه به اعتبار بابل بود.بابلی بابلسری در لهجه وسایر مسائل مشابه مشترکندو باهم یک منطقه مهم رو میسازند

                  • دوشنبه 28 فروردين 1391-0:0

                    بزرگترین مشکل این پارک مجاورت ان بازندان بابل است که از لحاظ روانشناسی اجتماعی اشتباه بزرگی میباشد وهمین امر از بازدهی این طرح بسیار میکاهد ومتاسفانه مسئولین توجهی به این موضوع ندارند جایی دراین دنیا پیدا کنید پارکی با اینهمه هزینه درکنار زندان اصلی شهر احداث شده باشد

                    • جمعی از بابلیانپاسخ به این دیدگاه 2 1
                      دوشنبه 28 فروردين 1391-0:0

                      حاجاقا ناصری اگر حرفی بزند پای حرفش میماند . . نمونه بارزش کارخانه ایران خودرو مازندران بود که برای بابل به ارمقان آورد و همگان میگفتند که این یک سناریوی تبلیغاتی بود برای رای آوردنش . مطمئنن پردیس نوشیروانی و فرودگاه بابل را هم به ارمقان خواهد آورد

                      • يکشنبه 27 فروردين 1391-0:0

                        اين پارک مي تواند خيلي خوب باشد اگر به فکر زنان هم باشيم که با توجه به کساني که سر کار هستند بعيد به نظر مي آئيد

                        • يکشنبه 27 فروردين 1391-0:0

                          باتشكرازحاج اقاي ناصري بايدهمه مسولين ازاين طرح بزرگ حمايت كنندولطفااينقدرازسخنان اقاي ناصري خرده نگيريدوبياييدباكمك هم اين پروژه راحمايت كنيم هرچندبعضي هابدنبال باج گرفتن ازاين سرمايه گذارندولي زهي خيال باطل...

                          • دانشجوي دانشکده فني بابلپاسخ به این دیدگاه 1 0
                            يکشنبه 27 فروردين 1391-0:0

                            سلام ايشان همين حرفها را در مجلس هفتم مي زدند ... اميدواريم براي مردم باشد نه به خاطر مسايل سياسي . اميدوارم .....

                            • مهدی زادهپاسخ به این دیدگاه 1 1
                              يکشنبه 27 فروردين 1391-0:0


                              آقای ناصری،جلوه همه فعالیت شما در احداث وراه اندازی کمربندی جنوبی وشمالی بابل است...

                              • شنبه 26 فروردين 1391-0:0

                                علیییییییییییییییییییییییییییی!! اینجور!؟

                                • بابل . .بارفروش . .مامطیر کبیرپاسخ به این دیدگاه 4 0
                                  شنبه 26 فروردين 1391-0:0

                                  به گفته " استان بابل " باید تمامی مسئولین و در راسشان حاجاقا ناصری که به عنوان نماینده اول خطه شمال کشور پا در عرصه مجلس گذاشته اند و حاج حسین نیاز آذری ، دست در دست هم دهند تا بابل بزرگ این دیار همیشه سبز بهارنارج را به جایگاه واقعی خود برسانند .

                                  • شنبه 26 فروردين 1391-0:0

                                    دوره هفتم كه كاري نكرد تا ببينيم

                                    • شنبه 26 فروردين 1391-0:0

                                      بنده شدیدا تحت تاثیر کامنت استان ب.. بزرگ قرار گرفته و شدیدا اعتقاد دارم که بابل مشکلی غیر از فرودگاه بین المللی ندارد!

                                      • آذربايجان اوغليپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                        شنبه 26 فروردين 1391-0:0

                                        با سلام براي آشنايي با پروژه هاي تبريز به وبلاگ دوستمون تشريف بياييد منتظر حضور گرمتان هستيم
                                        http://tabrizemodern.blogfa.com/

                                        • شنبه 26 فروردين 1391-0:0

                                          قابل توجه نمايندگان منتخب شهرهاي ديگه ، حاج آقا ناصري كارش را با شتاب آغاز كردند شما چه مي كنيد؟

                                          • استان بابلپاسخ به این دیدگاه 5 2
                                            شنبه 26 فروردين 1391-0:0

                                            استان بابل بزرگ تنها کاستی که دارد ، نبود یک فرودگاه بین المللی است که انشاالله با درایت نمایندگان منتخب مردم و باقی مسئولین شهرستانی و استانی به این مهم هم دست پیدا خواهد کرد . از کسانی که واقعا دلشان برای این کلانشهر مازندران و مردمان با شخصیت و بزرگوار مامطیر کبیر میتپد تشکر و قدر دانی داریم

                                            • شنبه 26 فروردين 1391-0:0

                                              اعلام می کنم که در صورت مشاهده و اطلاع از ممانعت از روند کار این طرح بزرگ،دیگر جای آن فرد در این شهرستان نخواهد بود..................


                                              ©2013 APG.ir