تعداد بازدید: 2847

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 27 فروردين 1391-0:25

فرصت دیدار

در گفت و گوی مازندنومه با استاندار مازندران مطرح شد:‌محوری ترین موضوع سفر رئیس جمهوری در این مقطع، کلنگ زنی پروژه بزرگ 10 میلیاردی انتقال آب دریای خزر است/من و نماینده ولی فقیه در جلسه سفر قبلی رئیس جمهوی به برخی نیازها پرداختیم و دکتر احمدی نژاد هم دستوراتی داد/در بحث نساجی و کارخانه روغن نباتی هم مواردی را در این سفر با رئیس جمهوری مطرح می کنیم.


مازندنومه:استاندار مازندران از سفر رئیس جمهوری به مازندران خبر داد و گفت:به احتمال این سفر دوشنبه هفته آینده انجام می شود. 

سید علی اکبرطاهایی در گفت و گو با مازندنومه در رابطه با اینکه چه مسائلی در سفر رئیس جمهوری مطرح می شود، اظهار داشت:‌محوری ترین موضوع سفر رئیس جمهوری در این مقطع، کلنگ زنی پروژه بزرگ 10 میلیاردی انتقال آب دریای خزر است.

وی ادامه داد:‌پروژه فاضلاب ساری هم همزمان با این پروژه افتتاح می شود و امشب(شنبه شب) در جلسه شورای تامین با تیم اعزامی رئیس جمهوری گفت و گو می کنیم که آیا دکتر احمدی نژاد به محل افتتاح پروژه فاضلاب هم می رود یا اینکه از محل کلنگ زنی پروژه انتقال آب دریای خزر، افتتاح پروژه فاضلاب هم اعلام می شود.

طاهایی در پاسخ به این سئوال که سفر رئیس جمهوری چه دستاورد دیگری برای استان خواهد داشت،با بیان این که ‌از فرصت استفاده می کنیم،تاکید کرد: من و نماینده ولی فقیه در جلسه سفر قبلی رئیس جمهوی به برخی نیازها پرداختیم و دکتر احمدی نژاد هم دستوراتی داد و نیروگاه زباله سوز هم یکی از همین موارد بود که با رئیس جمهور مطرح کردیم و در روزهای پایانی سال، محبت ایشان افاضه شد.

 استاندار مازندران خاطرنشان کرد:‌در بحث نساجی و کارخانه روغن نباتی هم مواردی را در این سفر با رئیس جمهوری مطرح می کنیم.


  • کارگرنساجیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 28 فروردين 1391-0:0

    ماکارگران نساجی که ازسفرقبلی ایشان که وعده اختصاص4میلیارد تومان برای کارگران دران به ماداده شد به این بهانه که خزانه خالیبست خیری ندیدیم منتظرشنیدن وعده های جدید ایشان از زبان استاندار هستیم گفتن وشنیدن که هزینه ای ندارد اینبار هم مثل دفعات قبل....

    • يکشنبه 27 فروردين 1391-0:0

      بعضي ها ميگويند اين طرح فقط براي سمنان است ،‌ دارد از اسم مازندران بهره ميبرد و به حساب مازندران گذاشته ميشود از لحاظ بودجه . به نظرم بهتر است همينجا امضاي بودجه ملي براي پالايشگاه ساري و سايپاي شمال و جاده هاي استان هم رديف بودجه ملي گرفته شود .

      • يکشنبه 27 فروردين 1391-0:0

        مشكلات سايپا شمال رو هم بيان كنيد . ما منتظر هستيم اين سايت خودرو سازي در ساري هر چه زودتر به بهره برداري برسد . با تشكر از استاندر عزيز

        • يکشنبه 27 فروردين 1391-0:0

          جناب مهندس طاهایی به رئیس جمهور محبوب ثشلام کنید و پیشنهاد نمائد فاز اول کلنگ جاده 2 (دو2تا 5تا) دو طبقه ساحلی را هم بر زمین بکوبه شاید زودتر از جاده تهران شمال به بهره برداری برسد. "آرزو بر قشگل ها عیب نیست"


          ©2013 APG.ir