تعداد بازدید: 2609

توصیه به دیگران 2

جمعه 1 ارديبهشت 1391-19:59

دامادی:در میان گله گذاري ها مانده ايم

در نشست منتخب مردم ساري و مياندرود با عوامل اجرايي جشنواره فيلم صنعتي مازندران مطرح شد:در جشنواره50 نفر در قالب كارگردان، بازيگر بخش فيلم هاي صنعتي،عكاسان ،خبرنگاران و همچنين مديران مختلف اجرايي حضور دارند/برآورد اوليه برگزاري اين جشنواره200 ميليون تومان است/اين جشنواره بايد به بهترين شكل ممكن و بدون نقص در ساري برگزار شود/متاسفانه در استان در گير و دار بسياري از گله گذاري ها مانده ايم.


مازندنومه،محمداسماعیل بخشی سورکی:عصر جمعه محمد دامادي منتخب مردم ساري و مياندرود در مجلس شوراي اسلامي طي نشستي به همفكري و تعامل با عوامل اجرايي جشنواره فيلم صنعتي مازندران پرداخت.

مهدی قربان پور -دبير جشنواره عكس و فيلم صنعتي مازندران- با اشاره به پتانسيل هاي بالقوه صنعتي استان اظهار داشت:از دو ماه قبل فعاليت خود را آغاز كرديم تا بتوانيم با پوشش هاي خبري و رسانه اي تمام صنعتگران و واحدهاي توليدي استان را از برگزاري چنين جشنواره اي آگاه كنيم.

وي گفت: قرار شد تا فيلم هاي صنعتي در بخش ويژه جشنواره مورد بررسي قرار گيرد و دو تور تخصصي در منطقه ويژه امير آباد با حضور 30 عكاس برگزار شود تا عكاسان صنايع مختلف استان را به تصوير بكشند.

دبير جشنواره عكس و فيلم صنعتي استان مازندران با بيان اينكه تصوير و فيلم در صنعت مغفول مانده است افزود: در بسياري از مناطق استان شاهد ظهور و بروز پروژه هاي مختلف عمراني ، صنعتي و كشاورزي هستيم اما هيچ تصويري از آنها ثبت نشده است.

 قربان پور حفظ و نگهداري تصاوير و فيلم آثار صنعتي را از الزامات ثبت تاريخي رخداد عمراني و صنعتي در استان دانست و گفت:بايد با حمايت تمامي مديران بخش توليدي، صنعتي و عمراني نگاه ويژه به اين بخش احيا شود.

وي گفت: كارها و مقدمات با مبناي علمي و به شكل اصولي در حال انجام است كه اميدواريم به آنچه كه هدفگذاري تيم اجرايي است نزديك شويم.

 دبير اين جشنواره از حضور 50 نفر مدعو در قالب كارگردان، بازيگر بخش فيلم هاي صنعتي،عكاسان ،خبرنگاران و همچنين مديران مختلف اجرايي خبر داد و گفت: در شهرهاي ديگر استان هم اين جشنواره همزمان برگزار خواهد شد،مثلا در بابل ميزبان فيلم هاي بخش معماري ، سازه و ساختمان خواهيم بود و در آمل هم فيلم ها و عكس هاي بخش صنايع غذايي به نمايش در خواهد آمد.

 قربان پور برآورد اوليه برگزاري اين جشنواره را 200 ميليون تومان ارزيابي كرد و گفت: در حدود 50 ميليون تومان آن تامين شده است و مابقي هزينه ها جزو هزينه هاي خدماتي خواهد بود كه بايد طي هماهنگي و تعامل با دستگاه هاي مختلف تامين شود.

*دامادی:ليست تمام صنايع فعال استان را تهيه كرده ام

 به گزارش مازندنومه،محمد دامادي -منتخب مردم ساري و مياندرود در مجلس شوراي اسلامي- هم در اين مراسم با بيان اينكه ليست تمام صنايع فعال استان را تهيه كرده ام ، افزود:بنده خود در حال تعامل و ارتباط با صنايع استان هستم.

وي موانع پيش روي صنايع استان ، نبود آمار دقيق در حوزه جذب نيرو، آمار بيكاري و مقاطع مختلف كاركرد صنعتي واحدهاي صنعتي را از ضعف هاي اين حوزه ارزيابي كرد و گفت: به همين دليل است كه در مقطعي شاهد تعطيلي صنعت بزرگي چون نساجي و يا كشت و صنعت شمال هستيم.

وي گفت: بنده از اين شهر به عنوان نماينده مردم در خانه ملت حضور دارم و نسبت به اين موضوعات بي توجه نيستم.

دامادي از مديريت صنعتي چون كاله آمل به عنوان واحد نمونه ياد كرد و گفت: همواره نسل من به دليل نبود مديريت درست صنعتي در مركز استان به نداشتن چنين مديريتي حسرت مي خوريم.

 وي گفت:نه تنها هر كاري که از دست بنده در حمايت از اين جشنواره بر آيد با كمال ميل انجام خواهم داد،بلكه اين جشنواره بايد به بهترين شكل ممكن و بدون نقص در ساري برگزار شود.

منتخب مردم ساري و مياندرود اظهار داشت: متاسفانه در استان در گير و دار بسياري از گله گذاري ها مانده ايم كه بايد با اصلاح اين امر در مسير درست حركت كرد.

 دامادي انجام اين جشنواره ها را در راستاي حمايت از كار و سرمايه ايراني عنوان كرد و گفت: همه دستگاه ها موظف هستند تا در اين راستا حركت كنند تا با شناسايي توانمندي هاي استان سرمايه گذاران به سمت استان جذب شوند.


  • يکشنبه 3 ارديبهشت 1391-0:0

    آقاي دامادي نماينده روشنفكري است كه اميدوارم مانند آقاي شجاعي اهل عمل هم باشد

    • مـــعجزه خامــوشپاسخ به این دیدگاه 0 0
      شنبه 2 ارديبهشت 1391-0:0

      ســــــلام
      صحبت هاي ايشان بنده رو به ياد اولين روزهاي پيروزي منتخبان فعلي مجلس هشتم ميندازه كه چند ماه آينده بايد جاي خودشان را به منتخبان مجلس نهم بدهند! !
      آن روزها چه مي گفتند و حالا چه مي گويند!
      چه وعده و وعيدها كه ! !
      (ياعلي)


      ©2013 APG.ir