تعداد بازدید: 2307

توصیه به دیگران 3

يکشنبه 3 ارديبهشت 1391-7:16

دستوری برای هیچکس

  یک ماه و نیم قبل ،نامه‌ای برای ملاقات با استاندار ارسال شده که گویا هنوز در پیچ و تاب اداری است و به دست طاهایی نرسیده است.دستور استاندار هم مبنی بر حمایت از برگزاری دومین جشنواره فیلم‌های صنعتی مازندران، خیلی برد و تاثیر نداشته است.


مازندنومه،کلثوم فلاحی:پیوند هنر با مقوله صنعت،سلامت و دیگر مسائل روز جامعه، روشی برای بیان بهتر و رساتر مسایل است.

سالانه برنامه‌های فرهنگی مختلفی اعم از مسابقه، جشنواره، همایش و نمایشگاه های فرهنگی- هنری در استان برگزار می شود که استقبال از این برنامه‌ها از عطش فرهنگی مخاطبان نشان دارد.

در ماه جاری جشنواره فیلم‌های صنعتی-که جشنواره‌ای نوپاست- در دومین سال برگزاری در پایتخت، قرار است همزمان در چهار شهر مازندران هم برگزار شود.

 دبیر جشنواره از دو ماه قبل در استان مستقر شده تا جشنواره را به نحو مطلوب برگزار  کند و هماهنگی‌های لازم را انجام دهد.

در همین راستا استاندار مازندران هم به پنج دستگاه صنعتی دستور همکاری می دهد اما معدودی، اطاعت امر می کنند و برخی حتی گروه برگزارکننده را به دیدار، قبول نمی کنند.نیز بزرگترین شرکت صنعتی استان و نامدار در خاورمیانه، برای همکاری جهت برگزاری جشنواره، تمکین نمی‌کند.

 یک ماه و نیم قبل ،نامه‌ای برای ملاقات با استاندار ارسال شده که گویا هنوز در پیچ و تاب اداری است و به دست طاهایی نرسیده است.

دستور استاندار هم مبنی بر حمایت از برگزاری دومین جشنواره فیلم‌های صنعتی مازندران، خیلی برد و تاثیر نداشته است.

جشنواره هدف دارد ؛ واحدهای تولیدی و صنعتی با تولید فیلم صنعتی در جشنواره حضور یابند تا بسته‌ای برای معرفی محصول خود تهیه کنند.

صنعت استان ، زمین خورده و تمام این شکست‌ها به این دلیل نیست که محصول معرفی نمی‌شود اما حتما" بخشی را شامل می شود.

قسمتی از ناموفق بودن صنعت استان به این موضوع مربوط است که واحدها در زمینه معرفی کالای تولیدی خود، خوب اطلاع رسانی نمی‌کنند. این جشنواره می‌‌تواند تلنگری برای حرکت واحدهای تولیدی در این مسیر باشد.

 اینکه دستگاه‌های فرهنگی به عنوان متولی این برنامه‌ها و دستگاه‌های صنعتی به عنوان موضوعیت جشنواره، دست از حمایت جدی از این جشنواره شسته‌اند، گواه پوچ بودن ادعا و قال و قیل‌هایی است که در خصوص صنایع شسکت خورده سر می‌دهند و مرثیه‌ای که بر آن می‌خوانند.

برخی مدیران شعار می‌دهند که ما مرد کار هستیم نه حرف، گویا حرف‌هایی گفته و وعده‌هایی در مسیر برگزاری جشنواره داده اند اما دریغ از کار و عمل.

اگر استاندار مازندران تاکنون به درخواست دبیر جشنواره فیلم‌های صنعتی جهت ملاقات حضوری پاسخ نداده،شاید به دلیل مشغله هایی مثل برگزاری انتخابات،درگیری در ایام نوروز و ستاد تسهیلات سفر و همچنین سفر اخیر رئیس جمهوری به استان بوده یاشد و اکنون فرصتی است تا گروه برگزاری جشنواره را به حضور بطلبد و دست آنها را به گرمی بفشارد،چرا که این ها می‌خواهند گامی هرچند کوچک در راستای اعتلای صنعت استان بردارند.


  • چهارشنبه 6 ارديبهشت 1391-0:0

    مگه می شه؟ گیر کار کجاست که مسوولی دستور می ده ولی اطاعت نمیشه؟ نکنه دستور سیاسی باشه یا خلافه یا مجری مشکل داره؟


    ©2013 APG.ir