تعداد بازدید: 3822

توصیه به دیگران 3

سه شنبه 5 ارديبهشت 1391-0:59

سینما مکمل صنعت

دبیر اجرایی دومین جشنواره فیلم‌های صنعتی مازندران:سینما صنعت بزرگی است و می‌تواند مکمل دیگر مجموعه‌های صنعتی در کشور باشد/‌مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا:می‌توان از روند فعالیت‌ های شرکت ایران صدرا حتی سریال ساخت.


مازندنومه،کلثوم فلاحی: دبیر اجرایی دومین جشنواره فیلم‌های صنعتی مازندران جهش، گفت: سینما صنعت بزرگی است و می‌تواند مکمل دیگر مجموعه‌های صنعتی در کشور باشد.

 مهدی قربانپور در دیدار با مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا اظهار داشت:‌پنج عنوان فیلم در راستای صنعت دریانوردی در دومین جشنواره فیلم‌های صنعتی مازندران جهش به نمایش درمی‌آید.

 وی با بیان اینکه فیلم‌های صنعتی می‌توانند به کمک صنعت بیایند، تصریح کرد:‌توان مجموعه‌های صنعتی هیچ‌وقت به خوبی دیده نشده و امکانی برای دیده شدن وجود نمی‌آید.

 قربانپور با اشاره به اینکه جشنواره می‌تواند انگیزه را بین کسانی که در صنعت کار می‌کنند ایجاد کند، متذکر شد:‌مازندران ظرفیت خوبی در صنایع دارد.

 وی با بیان اینکه تعدادی از هنرمندان مستندساز صنعتی و گویندگان فیلم‌های صنعتی را دعوت کرده‌ایم که از فضای صنعتی استان بازدید کنند، افزود: جشنواره به واسطه حضور این افراد، جذاب‌تر می‌شود.

 قربانپور با اشاره به اینکه باید انتظارات سینما از مدیران و برعکس را هم بدانیم، گفت: سینما هم صنعت بزرگی است و می‌تواند مکمل دیگر مجموعه‌های صنعتی در کشور باشد.

وی با بیان اینکه دومین جشنواره فیلم‌های صنعتی مازندران جهش، 52 نیروی اجرایی دارد که توسط هفت کمیته پیگیری می‌شود، تصریح کرد:‌مکمل بودن صنعت و سینما تاثیر بیشتری در روند برگزاری جشنواره دارد.

عکس ها:امین کوشا

*هر چه ساخته ایم برای اولین بار بوده است

 مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا در جلسه هم اندیشی با دبیر اجرایی جشنواره فیلم‌های صنعتی، اظهار داشت:‌ به دست اندرکاران این مجموعه برای چنین نوآوری در قرار است در مازندران برگزار شود، تبریک می‌گویم.

کامبیز یحیی زاده با بیان اینکه ذات کار ما به گونه‌ای است که در کار غرق می‌‌شویم، اضافه کرد:‌ شرایط کار در این شرکت، سخت و پیچیده است.

 این مسئول صنعتی با اشاره به اینکه نام مجموعه صدرا را به نام اولین‌ها می‌دانیم، یادآور شد:‌تاکنون هرچه ساخته‌ایم در کشور برای نخستین بار بوده و کار تکراری انجام نداده‌ایم.

 وی با تاکید بر پیچیده بودن کار فنی- مهندسی، تصریح کرد:‌می‌توان از روند این فعالیت‌ها حتی سریال ساخت.

یحیی زاده با بیان اینکه خلا مجموعه مستندسازی در این زمینه ملموس است ، گفت:‌حضور افراد توانمند در مجموعه مستندسازی از فعالیت‌های این مجموع، می‌تواند شرکت را از گمنامی خارج کند.

 وی با اشاره به اینکه بازدیدهای گسترده دانشگاهی از فعالیت‌های مجموعه گذاشتیم، بیان داشت:‌مانع ورود افراد و گروه‌ها به این مجموعه نشدیم.



    ©2013 APG.ir