تعداد بازدید: 2967

توصیه به دیگران 2

پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391-7:43

شایسته سالاری کجاست؟

کاربران مازندنومه نظر دادند:نزدیک به نیمی از انتصابات دولت احمدی نژاد در مازندران بر مبنای رفیق سالاری بوده است/16 درصد مخاطبان،مبنای انتصابات را فامیل سالاری اعلام کردند و 17درصد هم گفتند انتصابات دولت مبنای خاصی ندارد/شایسته سالاری در رده پایانی انتخاب مخاطبان قرار داشت.


مازندنومه:در نظرسنجی پیشین از کاربران پرسیده بودیم:

به نظر شما عزل و نصب های صورت گرفته شده استان در چند سال اخیر بر چه مبنایی بوده است؟

381 نفر در این نظرسنجی شرکت کردند که 49درصد پاسخگویان(188نفر) اظهار داشتند مبنای انتصابات در استان،رفیق سالاری است.

17درصد بیان داشتند انتصابات دولت کنونی از مبنای خاصی تبعیت نمی کند و 16درصد(62نفر) نیز گزینه فامیل سالاری را انتخاب کردند.

حزب سالاری گزینه بعدی کاربران بود با 12درصد و در رده آخر هم حلقه مفقوده مدیریت در استان-شایسته سالاری- قرار داشت با 5درصد!

اما نظرسنجی تازه مازندنومه نیز در دسترس قرار گرفته است.این بار از شما پرسیده ایم:

مهم ترین وعده اجرا نشده دولت کنونی در مازندران کدام است؟

-آزاد راه تهران-شمال
-پالایشگاه
-احیای نساجی و کک سازی
-آزادسازی حزیم دریا به طول 60 متر
-ساخت ورزشگاه دخترانه و پسرانه در شهرهای مختلف استان

برای انتخاب گزینه مورد نظر به ستون نظرسنجی در صفحه نخست سایت مراجعه کنید.


  • شنبه 9 ارديبهشت 1391-0:0

    از نماینده های مجلس نشات گرفت. وقتی لیستی و یادداشتی سرکار می برند و مدیر می کنند چگونه می توانند یقه دولتی ها رو بگیرند؟

    • شنبه 9 ارديبهشت 1391-0:0

      از ماست که بر ماست!

      • محسن بخشیپاسخ به این دیدگاه 0 0
        شنبه 9 ارديبهشت 1391-0:0

        چقدر نویسنده این مقاله حقانیت را زیر پا میگذارد اولا برای مازنداران باید لیست بلند بالای از این وعده اجراء نشده نوشت ثانیا چرا میفرماید دولت کنونی ، از اول انقلاب تمامی دولتها وعده بسیار داده ولی با سیاسی کاری مسولین استان نه اجراء شده و نه پیگیری ،برای صحت موضوع سری به استان و نمونه شهرستان قائمشهر و سوادکوه بزنید وضعیت شهرسازی ، میزان درصد بیکاری جوانان تحصیلکرده در اداره کار ، میزان جوانان معتاد، دختران فراری ........ همه وهمه ناشی از عدم اجرای وعدهای مسولین برای ابادانی استان است.ازادراه تهران شمال که قبل از انقلاب طرح راهی و قرار بود اجراء شود خیلی زمان و بودجه صرف نشد بیش از 30 سال و میلیارددلار هزینه که فکر نمیکنم 30 درصد پیشرفت کار داشته ، احیای نساجی قبل از انقلاب و بسته شدن ان در بعد از انقلاب و..... ایا مسولین استان از خود سوال نمیکنند جواب خون شهداء و رهبری را چگونه باید بدهند. این است دفاع از تولید ملی است.

        • دانشگاه کلانشهر ساریپاسخ به این دیدگاه 0 0
          پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391-0:0

          به زعم آقای شمس شایسته سالاری یعنی غرب استان سالاری و به زعم برخی شایسته سالاری می تواند توام با رفیق سالاری و فامیل سارلاری هم باشد. چه کسی گفته اگر در فامیل یا محل و یا در حزب فرد شایسته ای وجود داشته باشد در طبقه بندی آن را جزء حزب سالاری و رفیق سالاری و شهرسالاری و فامیل سالاری بیاوریم ولی جزء شایسته سالاری نیاوریم.
          http://www.sariuni.loxblog.com
          sariuni110@yahoo.com


          ©2013 APG.ir