تعداد بازدید: 4987

توصیه به دیگران 6

شنبه 9 ارديبهشت 1391-15:45

شنبه بدون اینترنت/اخضری:از شرکت زیرساخت بپرسید

رئیس اداره نگهداری ارتباطات دیتاي شركت مخابرات مازندران گفت: نه تنها اینترنت مخابرات بلکه اینترنت سایر شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی هم قطع است/‌هیچ اطلاعاتی نداریم که قطعی اینترنت از کدام سمت است/هدف اینترنت ملی، قطع اینترنت نیست.


مازندنومه،کلثوم فلاحی:صبح شنبه اینترنت بسیاری از شهرهای استان قطع یا دچار اختلال شد و همین موضوع باعث شد بسیاری از کارهای بانکی و بیمه ای و اداری دچار مشکل شود.

 علی اخضری -رئیس اداره نگهداری ارتباطات دیتاي شركت مخابرات مازندران- در گفت و گو با مازندنومه در رابطه با دلایل قطعی امروز اینترنت اظهار داشت:‌قطعی اینترنت مربوط به شرکت زیرساخت است و ما هم اینترنت را از این شرکت خریداری می کنیم، نه تنها اینترنت مخابرات بلکه اینترنت سایر شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی هم قطع است.

وی ادامه داد:‌هیچ اطلاعاتی نداریم که قطعی اینترنت از کدام سمت است.

 اخضری در پاسخ به این سوال که شائبه هایی مبنی بر اینکه قطعی اینترنت با پروژه اینترنت ملی در ارتباط است، افزود: ارتباط بابل با تهران و حتی اینترنت ملی قطع است و چنانچه موضوعی مربوط به اینترنت ملی باشد حتما اطلاع رسانی می کنیم.

 وی با بیان اینکه هدف اینترنت ملی، قطع اینترنت نیست ، متذکر شد:‌ هدف از اینترنت ملی تسهیل ارتباط با سایت های داخلی است و متاسفانه سایت بسیاری از ادارات در خارج از کشور قرار دارد و با قطع شدن فیبر، دسترسی به سایت که در داخل کشور است مقدور نمی شود.

رئیس اداره نگهداری ارتباطات دیتاي شركت مخابرات مازندران تصریح کرد:‌تمام ارتباطات از مازندران به تهران قطع است و دلیل این کار را باید از شرکت زیرساخت بپرسید.

گفتنی است مدیرکل مخابرات مازندران در روزهای پایانی سال گذشته، سال 91 را سال شکوفایی آی تی در مازندران عنوان کرده بود.


  • جمعه 22 خرداد 1394-16:23

    !!!!in che vazeshe akhe
    2rooz ke internet ghat bood bdesham ke vasl shod asan dg VIBER-GARENA-... dg asan kar nemikonan !!!
    taze site adsl.ict-tcm.ir webpage not avilable mide !!! 3rooz posh sarham zang zadam 2020 alaki goftan peygiri mishe
    rooze 4rom zang zadam yeki bardasht ye IP dad oonozadam oomad !

    • دوشنبه 11 ارديبهشت 1391-0:0

      ماشاء ا... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • يکشنبه 10 ارديبهشت 1391-0:0

        عجب جواب غير مسئولانه اي

        • شنبه 9 ارديبهشت 1391-0:0

          مهندس اخصری( بچه روستای شیرمحله )از توابه شهرستان فریدونکنار می باشد. *خسته نباش همشهری*

          • شنبه 9 ارديبهشت 1391-0:0

            مهندس اخضری همیشه یکی از مدیران پاسخگو در مجموعه مخابرات استان بوده و هست. اگر عنوان می کند مشکل از زیر ساخت هست حتما همینطوره و تا به حال مشکل زیر مجموعه خودش و مخابرات را گردن دیگران ننداخته. ولی مهندس شما که بابت این Down Timeها از زیرساخت جریمه میگیرید تو رو خدا این زمان ها را برای ISP ها هم محاسبه کنید. لااقل اینطوری ISPها بابت سرویس نگرفته هزینه الکی ندهند. اگر اینطور بشه حداقل ISPها طی چند ماه گذشته چند میلیونی از مخابرات طلبکار میشوند.

            • نایب الله اصغریپاسخ به این دیدگاه 1 0
              شنبه 9 ارديبهشت 1391-0:0

              مهندس جان دیتای مازندران را بنام شما می شناسند یادم هست هر وقت خواستیم کارشناسی از حوزه دیتا و اینترنت صحبت کنیم پای مهندس اخضری وسط بود حالا شکسته نفسی می کنی و میگی از زیرساخت بپرسیم اونا اگه اهل پاسخ بودند لا اقل قبل از قطع کردن اطلاع رسانی می کردند.

              • شنبه 9 ارديبهشت 1391-0:0

                پس این نماینده آقای زیرساخت در مازندران کیست؟ پیدایش کنید تا خِرَّش را بگیریم.


                ©2013 APG.ir