تعداد بازدید: 3190

توصیه به دیگران 1

جمعه 15 ارديبهشت 1391-11:30

پلیس در هفته ای که گذشت

توقيف کاميونت حامل سه تن سيم برق سرقتي در گلوگاه/کشف 2هزار مترسيم مخابراتي سرقتي در جويبار/کشف نزدیک به 3 کیلو ترياک در آمل/کشف 24 کيلو شيشه در عباس آباد/82 درصد کشفيات موادمخدر در ماه گذشته از مسافران نوروزی بود/پلیس آمل خلافکاران نقابدار را دستگیر کرد.(برگزیده خبرهای پلیس مازندران در هفته گذشته)


مازندنومه،خبر ارسالی معاونت اجتماعي فرماندهی انتظامی مازندران:

*پليس مازندران به معلمان 100مدرسه گل و شيريني هديه کرد

سرهنگ"حميدرضا اسلامي"-معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران-گفت:به مناسبت هفته معلم ،این معاونت به تهيه و توزيع گل و شيريني و اهدای لوح سپاس به معلمان بيش از 100مدرسه و مرکز آموزشي استان اقدام کرده است.

وي در ادامه از حضور کارشناسان انتظامي و اجتماعي پليس در مراکز آموزشي براي ارائه هشدارهاي انتظامي به مناسبت هفته معلم خبر داد و افزود:برابر برنامه زمان بندي شده بيش از 150 مدرسه و مرکز آموزشي در طول هفته معلم،ميزبان کارشناسان انتظامي هستند.

*توقيف کاميونت حامل سه تن سيم برق سرقتي در گلوگاه

سرهنگ"ايرج نگاري"گفت:در پي کسب خبري از منابع اطلاعاتي مبني بر ورود و حمل سيم برق سرقتي از سوي راننده يک دستگاه خودرو کاميونت،موضوع در دستور کار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت و ماموران با کارهاي اطلاعاتي ، متهم و خودروي مورد نظر را شناسائي کردند.

فرمانده انتظامي گلوگاه افزود:با تشکيل تيم هاي ويژه عملياتي و هماهنگي با مرجع قضائي،خودرو حين تردد در يکي از ميادين اصلي شهر متوقف و در بازرسي از آن بيش از3هزار و 300 کيلوگرم انواع سيم برق فشار قوي سرقتي کشف و ضبط شد.

"نگاري"يادآور شد:با انجام تحقيقات وبازجوئي هاي فني پليس از متهم وي اظهارداشت:اموال مسروقه متعلق به فردي در يکي از شهرستان هاي استان مازندران است که قرار بود به وي تحويل شود.

وي افزود: با شناسائي مالخر ماموران با هماهنگي مرجع قضائي متهم به مالخري را دستگير و به مقر انتظامي منتقل کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان "گلوگاه"،درخاتمه از تلاش پليس براي شناسائي و دستگيري ديگر متهمان اين پرونده خبر داد.


*کشف 2هزار مترسيم مخابراتي سرقتي در جويبار

سرهنگ"پهلواني"گفت:دراجراي طرح مبارزه با سارقان و پاکسازي مناطق آلوده ، اقدامات ويژه اطلاعاتي و انتظامي در دستور کار ويژه ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي تصريح کرد:ماموران با فعال سازي منابع اطلاعاتي و استفاده از شگرد هاي خاص پليسي موفق شدند، متهم به سرقت سيم برق و سيم هاي مخابراتي به نام"م-الف" را شناسائي کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان"جويبار" خاطر نشان کرد:ماموران در ادامه تحقيقات با شناسائي خودروي متهم وي را حين تردد در يکي از ميادين اصلي شهردستگير و در بازرسي از خودروي وي بيش از 2هزار و 100 متر سيم مخابراتي سرقتي را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ"پهلواني"درخاتمه افزود:متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.


*کشف ترياک در آمل

در پي کسب خبري مبني بر فعاليت دونفر به نام هاي"محمدرضا"و"حسن"در امر تهيه وتوزيع مواد مخدر ، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي موفق شدند،متهمان را شناسائي کنند.

در ادامه تحقيقات با شناسائي محل سکونت اين افراد و نحوه فعاليت آنان با هماهنگي مرجع قضائي در اقدامي غافلگيرانه منرل اين افراد مورد بازرسي قرار گرفت.

برپايه اين گزارش، ماموران پس از دستگيري متهمان در بازرسي از منزل اين افراد موفق شدند،بيش از 2 کيلو و880 گرم ترياک را به همراه دودستگاه گوشي تلفن همراه کشف وضبط کنند.

گفتني است،يک دستگاه وانت پيکان به همراه يک دستگاه موتورسيکلت نيز در اين عمليات پليسي توقيف و متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.


*سارقان مامورنما در بابلسر دستگير شدند

در پي وقوع چند فقره سرقت منزل درسطح بابلسر موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

ماموران با انجام تحقيقات و استفاده از شگرد هاي خاص پليسي فردي به نام"شيرزاد"30ساله راشناسائي و وي را حين تردد در يکي از خيابان هاي اصلي شهر در اقدامي غافلگيرانه دستگير کردند.

متهم در تحقيقات و بازجوئي هاي فني پليس ابتدا منکر هرگونه ارتکاب به جرمي شد،اما با مشاهده قرائن و شواهد موجود لب به اعتراف گشود و به سرقت منزل اعتراف کرد.

برپايه اين گزارش،ماموران در ادامه تحقيقات از مالباختگان دريافتند، اين متهم با معرفي خود به عنوان مامور انتظامي از مالباخته به همراه دو نفر ديگر اقدام به زورگيري و سرقت کرده است.

گفتني است،دو همدست اين متهم نيز شناسائي و دستگير شدند.

*کشف 24 کيلو شيشه در عمليات ويژه پليس عباس آباد

سرهنگ صادقي گفت:در پي کسب خبري مبني بر فعاليت 45 نفر در امر تهيه وتوزيع مواد مخدر صنعتي شيشه در يکي از روستاهاي حومه اين شهرستان،موضوع در دستور کار ماموران انتظامي کلانتري12 اين فرماندهي قرار گرفت.

وي تصريح کرد: ماموران با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتي وتحقيقات ويژه دريافتند،فردي به نام"م-ذ"51 ساله با همکاري سه نفر ديگر در ويلاي شخصي خود اقدام به تهيه وتوزيع مواد مخدرشيشه مي کند.

فرمانده انتظامي شهرستان عباس آباد افزود: ماموران با شناسائي متهمان و نحوه فعاليت آنان با هماهنگي مرجع قضائي درعملياتي ويژه متهمان را دستگير کردند.

وی اضافه کرد:يکي از متهمان با مشاهده ماموران ضمن مقاومت، به آتش زدن محل فعاليت خود به قصد انهدام مواد مخدر اقدام کرد که در اين حادثه خسارتي شديدي به محل فعاليت وي وارد شد .

سرهنگ صادقی افزود:با تلاش ماموران آتش سوزي مهار و ماموران در بازرسي از اين محل موفق شدند، بيش از 24 کيلو گرم مواد مخدر از نوع شيشه را کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامي شهرستان عباس آباد در خاتمه از تشکيل پرونده براي متهمان و تحويل آنان به مرجع قضائي خبر داد.

*کشف 88 کيلو گرم انواع مواد مخدر در مازندران

سرهنگ سيد تقي حسيني گفت:پليس مبارزه با مواد مخدر در راستاي مقابله با تهيه وتوزيع مواد مخدر اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي را در دستور کار خود قرار داده است.

وي تصريح کرد:با اقدامات اطلاعاتي و شناسائي متهمان به مواد مخدر،ماموران اين پليس موفق شدند، بيش از 88 کيلوگرم انواع مواد مخدر را طي ماه گذشته در سطح استان کشف و ضبط کنند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر مازندران افزود:82 درصد کشفيات موادمخدر در ماه گذشته در ايام تعطيلات نوروز و از مسافران کشف و ضبط شده است.

وي اظهار داشت:دراين ارتباط 340 متهم به مواد مخدر شناسائي و دستگير و پس از تحقيقات و تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

رئيس پليس مبارزه بامواد مخدر فرماندهي انتظامي مازندران،همچنين از انهدام 98 باند تهيه وتوزيع مواد مخدر در سال گذشته در استان خبر داد و افزود:بيش از يک تن و 255 کيلو گرم انواع مواد مخدر در سال گذشته در استان کشف و ضبط شد.


* نصب نقاب بر چهره،خلافکاران رانتوانست از دستان پليس آمل رهايي بخشد

سرهنگ محمدصادق پهلوان-فرمانده انتظامي آمل- گفت:درپي دريافت گزارشي مبني براينکه افرادي ناشناس با نقاب بر چهره پس از ورود به يک واحد صنفي اقدام به تهديد و تخريب اموال کردند،موضوع در دستور کار ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود:باتوجه به اينکه متهمان نقاب بر چهره داشته و شناسايي آنان با مشکل مواجه شده بود، ماموران در اقدامي غافلگيرانه متهمان را شناسائي کردند.

سرهنگ پهلوان در ادامه تصريح کرد:با تلاش شبانه روزي و پيگيري هاي مستمر ماموران،سرانجام عاملان تخريب به اسامي"فرامرز"33ساله و"خسرو"31ساله دراقدامي غافلگيرانه و ضربتي در مخفيگاه شان دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل در پايان خاطرنشان ساخت:با اعتراف متهمان به بزه انتسابي تحقيقات پليس جهت شناسايي و دستگيري ديگر متهمان همچنان ادامه دارد.

*توقيف خودروي حامل ترياک در محمودآباد

در پي کسب خبري مبني بر قاچاق مواد مخدر از سوي فردي به نام"احمد"از استان هاي ديگر به شهرستان"محمودآباد"،موضوع در دستور کارماموران انتظامي شهرستان قرار گرفت.

اين گزارش حاکي است،ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تعقيب و مراقبت سرانجام اين فرد را با يک دستگاه خودرو در يکي از خيابان هاي اصلي شهر شناسائي کردند.

برپايه اين گزارش، ماموران در عمليات موفق پليسي با متوقف کردن خودروي مورد نظر در بازرسي ازآن موفق شدند،يک کيلو و 500 گرم ترياک را که به طرز ماهرانه اي در خودرو جاسازي شده بود،کشف و ضبط کنند.


گفتني است،متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.



    ©2013 APG.ir