تعداد بازدید: 5191

توصیه به دیگران 4

سه شنبه 19 ارديبهشت 1391-11:24

نجفی:تعهدات کوتاه مدت بیمه شدگان به حساب آن ها واریز می شود

مدیر کل تامین اجتماعی مازندران گفت:هزینه تعهدات کوتاه‌مدت به حساب بانکی بیمه‌شدگان واریز می شود/بیمه سدگان برای خدماتی مثل پروتز عینک و غرامت دستمزد به شعب تامین اجتماعی مراجعه نکنند.


مازندنومه،خبر ارسالی روابط عمومی تامین اجتماعی: سید محمد نجفی مدیرکل تامین اجتماعی استان مازندران در جلسه ارتباط مستقیم با مردم بهشهر ، نکا وگلوگاه با بیان این نکته که سازمان تامین اجتماعی از دستگاه های پیشگام در ارائه خدمات غیر حضوری است،از واریز هزینه تعهدات کوتاه مدت به حساب بانکی بیمه شدگان ومستمری بگیران خبر داد و گفت : گسترش خدمات الکترونیکی موجب افزایش سطح رضایتمندی مخاطبان بوده و هم اکنون بسیاری از خدمات از جمله واریز واریز هزینه تعهدات کوتاه‌مدت به حساب بانکی بیمه‌شدگان و مستمری بگیران ، رؤیت سوابق بیمه‌شدگان‌، سامانه فیش حقوقی مستمر‌ی‌بگیران‌، پذیرش نسخه داروخانه‌ها و ...در صندوق تامین اجتماعی به صورت الکترونیکی ارائه می شود.

نجفی افزود: با اجرای این دستورالعمل ها شاهد کاهش بار مراجعه بیمه‌شدگان به واحدهای اجرائی این سازمان، وافزایش سطح رضایتمندی مخاطبان هستیم. 

 او خاطر نشان کرد: تسهیل امور و ارتقای سطح بهره‌وری و کارائی، همسوئی با اهداف برنامه تحقق دولت الکترونیک، کاهش هزینه‌های اداری و پرسنلی و فراهم شدن زمینه واگذاری بخش اعظم امور به کارگزاری‌ها و دفاتر پیشخوان، از دیگر مزایای اجرای این دستورالعمل است.

 نجفی تصریح کرد: در اجرای این دستورالعمل واحدهای اجرائی این سازمان موظف شدند پس از افتتاح حساب متمرکز از سوی بیمه‌شدگان اصلی و مستمری‌بگیران، با بانک‌های عامل،هماهنگی‌های لازم را انجام دهند تا حتی‌الامکان پس از واریز وجوه مربوط به تعهدات کوتاه‌مدت به حساب مشمولان، اطلاع‌رسانی از طریق ارسال پیامک و... توسط بانک عامل صورت پذیرد.

 گفتنی است غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری، وسایل کمک پزشکی (پروتز و اروتز)، کمک هزینه کفن و دفن، کمک هزینه ازدواج و هزینه سفر و اقامت بیمار از جمله تعهدات کوتاه‌مدت تأمین‌اجتماعی است که براساس قانون به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران دارای شرایط پرداخت می‌شود.

خاطرنشان می کنیم سابقا افراد جهت دریافت هزینه تعهداتی مانند پروتز عینک یا غرامت دستمزد ناشی از بیماری باید به صورت حضوری در شعبه اقدام  و فرایندهائی شامل صدور سند و چک را طی می کردند.


  • چهارشنبه 20 ارديبهشت 1391-0:0

    با سلام. آقاي نجفي كي آمديد و ارتباط گرفتيد؟ اگر اين ارتباط تلفني بود چرا در اداره بهشهر هيچ يادداشتي جهت تماس مستقيمبا شما وجود نداشت؟ اگر در اداره بهشهر حضور داشتيد چرا هيچ اعلاني در شهر و يا اداره بهشهر نوشته نشده بود؟ خواهش مي كنيم يكبار ديگر با اعلان عمومي اجازه بدهيد شهروندان شرق مازندران حضورا شما را ببينند و مشكلات عديده خود را بيان كنند، شايد شما گره از مشكلات بسته ما باز كنيد.


    ©2013 APG.ir