تعداد بازدید: 3219

توصیه به دیگران 5

شنبه 23 ارديبهشت 1391-11:24

شنبه حاشیه دار/دیر رسیدن یا هرگز نرسیدن؟

در حاشیه جلسه بزرگداشت سوم خرداد روی داد:از این ادبیات استفاده نکنید،اگر تکرار کنید جلسه را ترک می کنم! شما مجازید که بروید.در این لحظه فرماندار نکا جلسه را ترک کرد!


مازندنومه،کلثوم فلاحی:جلسه بزرگداشت سوم خرداد صبح شنبه در استانداری مازندران برگزار شد.

در حالی که هادی ابراهیمی-معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران-در سفر حج به سر می برد،علیرضا جانبازی-مدير كل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران-ریاست جلسه را به عهده داشت.

در این جلسه فرمانداران چالوس و قائم شهر با تاخیر آمدند که این موضوع نارضایتی جانبازی را به دنبال داشت و او خطاب به میرقدیر رضایی و علی پیرفلک گفت:25 دقیقه از شروع جلسه گذشته است و آقایان تازه آمده اند!

در این هنگام فرماندار قائم شهر گفت:دیر رسیدن بهتر است یا هرگز نرسیدن؟

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران در پاسخ گفت:اگر این گونه بود،نمی آمدید بهتر بود!

پیرفلک هم جواب داد:شما این جا از گرفتاری ها و مشکلات فرمانداری ها خبر ندارید.

جانبازی گفت:ما این جا در سطح استان کار می کنیم و سطح شما شهرستان است.

در این هنگام رضا آزادکناری-فرماندار نکا-به دفاع از پیرفلک برخاست و گفت:گاهی فرماندار برای حضور در جلسه از اتاقش خارج می شود اما آن لحظه کاری پیش می آید و اگر پاسخ مردم را ندهیم می گویند فلانی ضد دولت و ضد نظام و...است.

او خطاب به جانبازی افزود:حرمت فرمانداران و اعضای جلسه را داشته باشید و از این ادبیات استفاده نکنید و اگر تکرار کنید جلسه را ترک می کنم.

جانبازی هم پاسخ داد:شما مجازید که بروید و در این لحظه فرماندار نکا جلسه را ترک کرد!

گفتنی است این جلسه تا لحظه تنظیم خبر(ساعت 11:30) در حال برگزاری است.


  • سه شنبه 26 ارديبهشت 1391-0:0

    ماشاالله مازندنومه ای ها خوب نظر میگذارند به اسامی مختلف:
    خانوم فلاحی هم سه کامنت با نام همکار،خبرنگار و کلثوم فلاحی ، گذاشتند ، البته با ادبیات مختلف!!
    باشه !! ما باورمون شد که مازندنومه مخاطب زیاد داره و کامنت های زیادی هم دریافت میکنه!!!!!!
    البته از سایتی که یکبار فیلتر شده چنین چیزهایی بعید نیست!!!

    • سه شنبه 26 ارديبهشت 1391-0:0

      احتمالا خبرنگار 2 ، از خبرنگارایی هست که توی سالنامه کار می کنه . واسه همین اهمیت سرعت ارسال خبر رو درک نمی کنه

      • سه شنبه 26 ارديبهشت 1391-0:0

        این خبرنگار2 چقدر آتیشی شده!انگار از طرف جانبازی ماموریت داره!!آقای محترم خبرنگار خودش گفته که چون خبر رو کار کرده بودند دیگه نمیشد دربیارن!حالیت شده یا نه؟گفته اگه زودتر میگفتند همین رو هم به دلیل اخلاق رسانه ای نمیزدیم.بازهم می فهمی یا نه؟بعد اینکه تو احتمالا دو روزه خبرنگار شدی یا الکی میگی خبرنگاری!چون توی این جور جلسات خبر دندونگیری پیدا نمیشه.اصلا نفس برگزاری این جور جلسات الکیه.میشه تو همون شهرستانها با ریاست فرماندار تشکیل داد.که چی طرف از چالوس و نوشهر پاشه بیاد که برای یک روز برنامه ریزی کنه؟توی همون نوشهر میشه این روز را گرامی داشت.بناربراین مازندنومه هم گفته این جور خبرهای ضعیف رو کار نمیکنه.این جور جلسات گاهی حاشیه بر متن غلبه داره.من مطمئنم تو خبر جلسه را نمیدانی چیه ففط اومدی اینجا مخالفت کنی.خودت هم میدانی که این جلسه خبر خاصی نداشت و برای همین خبرنگاران وسط کار ول میکنند میروند.اگر جلسه کشش داشته باشد همه تا آخر می مانند.تو برو یادبگیر خبرنگاری رو بعد بیا اینجا کامنت بگذار.لطفا نظر من را منتشر کنید تا جوابی داده باشم به بعضی که ماموریت دارند

        • سه شنبه 26 ارديبهشت 1391-0:0

          درود بر خبرنگارانی که مردم را در جریان عدم مدیران به اصطلاح استانی وشهرستانی در دولت اصولگرا (شما بخوانید سوسولگرا) قراد میدهند.

          • دوشنبه 25 ارديبهشت 1391-0:0

            پاسخ خانوم خبرنگار(کلثوم فلاحی) در کامنتی که گذاشتند جالب بود!!!!
            یک بار بخوانید ، شما هم پی میبرید!
            ظاهرا نیمی از کامنت ها رو برو بچه های مازندنومه می نویسند!!!!
            از شما خواستند همین حاشیه ای که نوشتید رو منتشر نکنید که شما این کار رو کردید!!! نه ادامه جلسه رو !! ولی از آنجاییکه خانوم فلاح از خبرنگاران زرنگ استان هستش!! و از آنجاییکه مازندنومه 90درصد خبرهاش "+حاشیه ها" داره!! خبرنگار بسیار وظیفه شناس !! تلفنی در وسط جلسه خبر رو به سردبیر رساند!!!!!! که این در نوع خودش بی نظیره!!!! جدیدا اخبار جلسات رو وسط جلسه میرسونن!!!! البته اخبار نه!! حاشیه ها رو !!!!
            پس نتیجه میگیریم که سایت مازندنومه خبرنگار به جلسات میفرسته که حاشیه در بیارن!!! بعد هم خبرنگارش وسط جلسه بلند میشن و میره!!!!
            در ضمن قابل توجه مخاطبان مازندنومه! خانوم فلاحی فرمودند : بقیه خبرجلسه رو برای یکی از خبرگزاری ها فرستادند ! پس نتیجه میگیریم از این به بعد اگر اخبار درست و صحیح و کامل می خواهید به مازندنومه مراجعه نکنید!!!!! به خبرگزاری ها مراجعه کنید که اخبار دستتون بیاد نه داستان !!!
            مثل این داستانی که خانوم فلاحی تعریف کردند!! سوال اینجاست که سود این مطلب چیه؟!!! من خودم جواب میدم! مازندنومه با این مطالب سایت خودش رو به روز میکنه و اسم خودش رو میگزاره : پایگاه خبری _تحلیلی مازندنومه!!!!
            من که بعید میدونم مازندنومه نظر من رو درج کنه!

            • دوشنبه 25 ارديبهشت 1391-0:0

              مدیرکل ارزیابی و عملکرد هم دیر بخ جلسه رسید.
              بعد از فرمانداران

              • دوشنبه 25 ارديبهشت 1391-0:0

                هنوز اندر خم یک کوچه اند!!
                کار ملت رو برسین اگه وقت دارین !!!!

                • دوشنبه 25 ارديبهشت 1391-0:0

                  سلام
                  من در جلسه موردنظر بودم. تمام مطالب خانم خبرنگار صحيح بوده و علي الخصوص پيام گذاشته شده. در اين جلسه هم مديركل تند رفته و هم فرمانداران موصوف . البته فرماندار نكا هم به همراه فرمانداران چالوس و قائمشهر با تاخير و به اتفاق هم آمدند و بعد ار 10 دقيقه فرماندار عباس آباد آمد.
                  درست است كار فرمانداران زياد است و حتي شايد هم از كار استان بيشتر اما در آيات الهي هم آمده و توصيه شده به نظم و همچنين به نوعي رعايت سلسله مراتب و احترام بزرگترها به هر نوعي.ديگر لزوم نداشت اشتباه خود را با اشتباه ديگر پاسخ داد و اصل جلسه فراموش شود و واقعا در پايان جلسه چيزي عايد حاضرين نشود آنهم در جلسه مهمي مانند سوم خرداد.
                  اميدوارم آقاي استاندار با دقت تمام نسبت به بررسي ماوقع و برخورد با افراد خاطي اقدام نمايند چراكه نماينده ايشان مديركل ارزيابي عملكرد و... آقاي واحدي هم در جلسه حضور داشتند و به گفته خودشان روز گذشته در مشهد مقدس بدلايل كاري بودند و به جهت اهميت جلسه حضور يافته و بعد از جلسه هم قصد عزيمت به مشهد مقدس داشتند.

                  • دوشنبه 25 ارديبهشت 1391-0:0

                    مازندنومه جديدا ميخواد همه شهرهاي استان به جون هم بندازه.رسالت جديدش خوشحال كردن دشمناي مازندران شده.اصلا خبر داغ نخواستيم!به جاش دنبال بدبختياي استان باشيد.

                    • نوبخت از قائمشهرپاسخ به این دیدگاه 0 0
                      يکشنبه 24 ارديبهشت 1391-0:0

                      واقعا زمان انهم فوت 25دقیقه برای شما مهم است؟!اگر اینطور است چرا پروژه های شما اینقدر دچار تاخیر میشودیا .... شما که اینقدر برای زمان خودتان ارزش قائلید بفرمائیدبرای مردمی که ساعتها پشت در امثال شماها معطل میشوند اخرسر هم یا موفق نمیشوند شما را ببینند یا با یک سری جملات سر کاری به امید فرداهائیکه هیچگاه نخواهد امدمیروند،چقدر ارزش قائلید.البته با این نوع برخوردهاحداقل اینکه ما تازه متوجه شدیم که علت اینهمه عقب ماندگی توسعه ای استان برای چیست؟واخر اینکه با اینهمه همدلی وسعه صدر انهم درزیرمجموعه یک معاونت چه ها که نمیشودکرد!!!

                      • کلثوم فلاحی-خبرنگارپاسخ به این دیدگاه 0 0
                        يکشنبه 24 ارديبهشت 1391-0:0

                        قابل توجه منتقدان این خبر که کامنت گذاشتند:1-مازندنومه هر خبری را انتشار نمی دهد و به ارزش خبری توجه دارد؛چون از این جلسه خبر مهم و قابل توجهی جز همین حاشیه به دست نیامد،بقیه خبر جلسه را برای یکی از خبرگزاری ها فرستادم،می توانید آنجا بخوانید/2-جلسه ساعت 10:30شروع شد و دقایقی بعد از 12 من از جلسه خارج شدم،در حالی که نشست ادامه داشت/3-حدود ساعت 11 از وسط جلسه با تلفن حاشیه بالا را برای سردبیر سایت توضیح دادم و او هم این خبر را همان لحظه به صورتی که می بینید تنظیم کرد.در واقع حدود 20 دقیقه بعد از اتفاقی که افتاد خبر روی خروجی مازندنومه بود،در حالی که جلسه هنوز ادامه داشت/4-بعد از انتشار خبر روی خروجی مازندنومه، جانبازی و رضایی از من خواستند خبر را رسانه ای نکنم که من یادآور شدم خبر انتشار یافته است،اما به جهت ملاحظات اخلاقی و خواسته آقایان،بقیه اظهارنظرها و صحبتهای رضایی و جانبازی و پیرفلک را پخش نکردیم.خبر بالا قبل از درخواست آقایان مبنی بر عدم انتشار،روی خروجی بود و اگر زودتر گفته بودند،به جهت رعایت اخلاق رسانه ای همین اندازه را نیز پخش نمی کردیم/5-تعداد فرماندارهای حاضر و غایب یا نبود مدیرکل ها به ما ارتباطی ندارد/

                        • رسالت فراموش شده!پاسخ به این دیدگاه 0 0
                          يکشنبه 24 ارديبهشت 1391-0:0

                          متاسفانه خانوم خبرنگار توی جلسه فقط همین یه مطلب رو منعکس کردند!!
                          خبرنگار محترم! لطفا تمام جلسه رو منعکس کنید تا تمام مخاطبان بدانند چه گذشت!
                          اولا فرماندارچالوس در این جلسه از فرماندار محترم نکا دفاع کردند و صحبت های خوبی نصار آقای جانبازی کردند ، که از مدیر توانمندی مثل حاج میرقدیر رضایی ، این ادبیات و سیاست شایسته ، بعید نبود.
                          درحالی که شما یک کلام از مابقی جلسه و صحبت های ایشان ننوشتید!!!
                          اولا در این جلسه فقط فرمانداران چالوس و قائمشهر دیر نکردند.
                          جالب اینجاست که در این جلسه که همه فرمانداران استان دعوت بودند ، فقط 5 فرماندار حضور پیدا کردند ، یعنی مابقی برای آقای جانبازی تره هم خورد نکردند!
                          ثالثا از بین مدیران کلی که دعوت بودند ، یک مدیرکل هم حضور پیدا نکرد!
                          جالبتر اینجاست که در پایان خبر نوشته شده تا لحظه درج خبر ساعت 11:30 !!!!!
                          آخه خبرنگار محترم ! جلسه تا این ساعت طول کشید؟!!!پس بقیه جلسه چی شد؟!!
                          یعنی شما این همه راه اومدی که از آقای جانبازی و فرمانداران گاف در بیاری و به مازندنومه خبر داده باشی؟!!!
                          این از شما خبرنگار محترم و رسالتتان واقعا بعید است!

                          • يکشنبه 24 ارديبهشت 1391-0:0

                            آقای جانبازی شما کارت از فرماندار ها بیشتر و حساستره! جوک نگید. یه روز بیاین دم در فرمانداری قائمشهر کارگرهای نساجی رو ببنین بفهمین کی سرش شلوغتره /یه جور از نظم حرف می زنید که انگار هیچکس نمی دونه تواون استانداری بی در وپیکر چه خبره

                            • يکشنبه 24 ارديبهشت 1391-0:0

                              سلام
                              خانم شما كه اينقدر باشخصيت هستيد وقتي تذكر مي دهند خبر را رسانه اي نفرمائيد اي كاش توجه مي كرديد.

                              • يکشنبه 24 ارديبهشت 1391-0:0

                                كلش لج و لجبازي بود.شما نكران نباشيد دوست ميشن

                                • يکشنبه 24 ارديبهشت 1391-0:0

                                  جانبازی زورش نمی رسه این دو سه نفر اخلال گر رو برداره!!!!آقا نیم ساعت دیر کردند این همه قشقرق نداشت که!یعنی همه کارهای مملکت سر وقت شروع میشه و سر وقت تموم میشه!؟

                                  • يکشنبه 24 ارديبهشت 1391-0:0

                                    چرا میرقدیر ساکت بوده و جاش آزادکناری دفاع کرده؟

                                    • کریم میهن دوستپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                      يکشنبه 24 ارديبهشت 1391-0:0

                                      اگر در شهرستان های این فرماندارن کسی دیر به جلسه برسد آیا انها برخورد نمی کنند؟ایا مثلا بخشدار بگوید ارباب رجوع داشته و دیر کرده فرماندار می پذیرد؟

                                      • اکبرزادهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                        يکشنبه 24 ارديبهشت 1391-0:0

                                        من حق را به جانبازی می دهم.آقایان نباید دیر می کردند

                                        • يکشنبه 24 ارديبهشت 1391-0:0

                                          فرماندار قائمشهر و چالوس باید جلسه رو ترک می کردند اما این کار رو نکردند

                                          • يکشنبه 24 ارديبهشت 1391-0:0

                                            به نظر من حجم كار يك فرماندار كمتر از حجم كار يك مدير كل استانداري است . بعضي از فرماندارها عادت كردن به بدقولي و وقت نشناسي . همين مديريت زمان هست كه كلي از پزوژه هاي استان را دچار چالش كرده . و همين فرماندارها مقصر هستند .

                                            • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                              يکشنبه 24 ارديبهشت 1391-0:0

                                              سوال اساسی غلط انداز که ما باشیم این است که نظم بهتر است یا بی نظمی؟ یادم می آید در دبستان که بودیم وقتی موضوع انشاء می دادند علم بهتر است یا ثروت همه محض چاپلوسی از ساحت علم هم که شده می نوشتند علم بهتر است ولی بعدش همه دنبال ثروت می رفتند. حالا غلط انداز می بیند فرمانداران دو شهرستان تخلف کرده و در دیر رسیدن سنگ تمام گذاشتند ولی فرماندار نکا سینه چاک می کنه که فرمانداران وقتی از درب فرمانداری که بیرون می آیند هزار تا کار برایشون پیش می آید و اگر جواب مردم را ندهیم می گویند ضد ولایت هستید. آخه عزیز دلم چناب آقای آزادکناری با این احسنت های شیطنت آمیزی که آقایان یا خانم ها دادا، تقوی، قائمشهری براتون فرستادند یک وقت غره نشوی که غلط انداز خیلی صاحب نفوذه و الساعه حکم عزل تو را به خاطر بی نظمی و تشویش اذهان عمومی و برهم زدن جلسه و تولین به مدیر فرادستی که نماینده تام الاختیار معاون محترم بود و در غیاب وی در واقع به نیابت از استاندار این جلسه را ترتیب داد و در نتیجه نماینده استاندار بود که استاندار هم نماینده دولت بود و دولت هم منتخب رئیس جمهور که خود منتخب مردم هستند بود در نتیجه شما در اصل به مردم و دولت و استاندار توهین کردید و در نتیجه فی الواقع با تمرد اداری که به خرج دادید شایسته عزل می باشید. تکلیف دو نفر دیگه را هم خودم شخصا‍ً روشن خواهم کرد.

                                              • قایمشهریپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                يکشنبه 24 ارديبهشت 1391-0:0

                                                درود بر فرماندار قایمشهر و نکا.
                                                بعضیها خیلی مرد هستند.

                                                • شنبه 23 ارديبهشت 1391-0:0

                                                  باید فرهنگ وقت شناسی و احترام به حقوق و وقت دیگران نهادینه شود.

                                                  • شنبه 23 ارديبهشت 1391-0:0

                                                    احسنت بر فریدونکناری دلاور

                                                    • شنبه 23 ارديبهشت 1391-0:0

                                                      باید روحش را کمک می کردی که کردی !
                                                      آفرین بر فریدون کناری


                                                      ©2013 APG.ir