تعداد بازدید: 2973

توصیه به دیگران 1

جمعه 29 ارديبهشت 1391-18:32

پلیس در هفته ای که گذشت

کشف 6کيلو انواع مواد مخدر از يک دستگاه خودرو در چالوس/اعتراف سارقان داخل خودرو به 9 فقره سرقت در نکا/تاليف و انتشار کتاب مجموعه مقالات تخصصي آسيب هاي اجتماعي در مازندران/کشف داروهاي قاچاق در آمل/بخشودگي غيبت براي مشمولان تا سوم خرداد/کشف 4هزار متر سيم برق در جويبار مازندران


مازندنومه،خبر ارسالی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران:

*کشف 6کيلو انواع مواد مخدر از يک دستگاه خودرو در"چالوس"

ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان"چالوس" درپي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر ورود مواد مخدر از سوي خانواده اي با استفاده از يک دستگاه خودرو موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

اين گزارش حاکي است،ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتي و انجام تحقيقات پليسي با شناسائي خودروي مورد نظر ومتهمان در اقدامي غافلگيرانه خودرو را در يکي از محورهاي مواصلاتي اين شهرستان متوقف کردند.

برپايه اين گزارش،ماموران در ادامه پس از دستگير متهمان و راننده خودرو در بازرسي از خودرو موفق شدند،2کيلو ترياک را به همراه 4کيلو حشيش که به طرز ماهرانه اي در داخل خودرو جاسازي شده بود،کشف و ضبط کنند.

گفتني است،متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.


*اعتراف سارقان داخل خودرو به 9 فقره سرقت در "نکا"

درپي وقوع چندين فقره سرقت از داخل خودرو درسطح شهرستان"نکا"،موضوع در دستور کار ويژه ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

 اين گزارش حاکي است،ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتي و تحقيقات پليسي با تعقيب و مراقبت موفق شدند،دومتهم اين پرونده را شناسائي و در اقدامي غافلگيرانه حين سرقت دستگير کنند.

 متهمان در تحقيقات وبازجوئي هاي فني پليس به 9 فقره سرقت داخل خودرو در سطح اين شهرستان و شهرستان هاي همجواراعتراف کردند.

 گفتني است،با شناسائي مالباختگان، متهمان پس ازتشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

*تاليف و انتشار کتاب مجموعه مقالات تخصصي آسيب هاي اجتماعي در مازندران

رئيس دفتر تحقيقات کاربردي فرماندهي انتظامي استان مازندران از تاليف و انتشار کتاب مجموعه مقالات تخصصي آسيب هاي اجتماعي و مناسبت هاي سال در استان خبر داد .

 سرهنگ"محمودرحماني" افزود:با توجه به نيازعلمي فرماندهان،مديران و کارکنان انتظامي به موضوعات آسيب هاي اجتماعي و ارتقای سطح دانش و بينش آنان در دسترسي آسان به اين مطالب کتاب حاضر تاليف و به مرحله چاپ و انتشار رسيد.

وي تصريح کرد:اين مجموعه پس از تهيه مطالب وموضوعات با ويراستاري ادبي و محتوايي و مراحل تاليف چاپ و منتشر شد.

رئيس دفتر تحقيقات کاربردي مازندران و مولف اين کتاب همچنين از تهيه لوح فشرده مشتمل بر يک صد عنوان از اين کتاب خبر دادوافزود:فرماندهان و کارکنان انتظامي استان مي توانند با مراجعه به اين مرجع موضوعات علمي خود در ارتباط با مسائل و آسيب هاي اجتماعي را انتخاب کنند.

*کشف داروهاي قاچاق درشهرستان"آمل"

درپي دريافت گزارش هایی مبني بر فعاليت افرادي درامر توزيع داروهاي قاچاق در پوشش واحد صنفي عطاري در شهرستان" آمل"،موضوع در دستور کار ويژه ماموران انتظامي شهرستان قرار گرفت.

 ماموران کلانتري 13 شهرستان با شناسايي متهمان اين پرونده در اقدامي غافلگيرانه با بازرسي از دو واحد صنفي موفق شدند،مقادير زيادي داروهاي غير مجاز و قاچاق اعم از قرص متادون و محصولات ديگر را کشف و ضبط کنند.

*بخشودگي غيبت براي مشمولان تا سوم خرداد

سرهنگ سيه چهره -معاون وظيفه عمومي مازندران- اظهار داشت:مشمولان غايبي که تا تاريخ 10/10/90 به هر دليلي موفق به اعزام به خدمت مقدس سربازي نشده اند، تا سوم خرداد ماه سال جاري (91) فرصت دارند درخواست اعزام خود را در پليس +10 شهرستان محل سکونت خود به ثبت برسانند تا از بخشودگي غيبت برخودار شوند.

معاون وظيفه عمومي مازندران خاطر نشان کرد: در صورت عدم معرفي خود تا سوم خرداد ،براي غيبت تا سه ماه ،با سه ماه اضافه خدمت و غيبت بيش از سه ماه با شش ماه اضافه خدمت و بيش از يکسال غيبت ، ضمن معرفي به مرجع قضايي و تحمل احکام صادره ،با شش ماه اضافه خدمت به مراکز آموزش اعزام خواهند شد .

سیه چهره افزود : از مشمولان غايب خواسته مي شود از فرصت باقيمانده جهت بهره مندي از بخشودگي غيبت تا سوم خرداد ،درخواست اعزام خود را در پليس +10 به ثبت برسانند .

*کشف 4هزار متر سيم برق در جويبار

سرهنگ پهلواني از کشف حدود 4هزار متر سيم برق و مخابرات سرقتي در شهرستان " جويبار " خبر داد.

فرماندهي انتظامي شهرستان جويبارگفت:ماموران پليس آگاهي شهرستان "جويبار " موفق شدند، طي يک عمليات ضربتي 4هزار متر انواع سيم هاي برق و مخابرات سرقتي را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ پهلواني افزود : ماموران پليس آگاهي فرماندهي انتظامي شهرستان "جويبار" در پي وقوع سرقت هاي سيم برق و مخابرات در سطح شهرستان ، موضوع را در دستور کار ويژه خود قراردادند.

وي افزود : با فعال سازي منابع و مخبرين و شگردهاي خاص پليسي موفق به شناسائي محل اختفاي سيم هاي مسروقه که در پوشش مغازه لوازم بهداشتي و پوشاک اقدام به جاسازي سيم هاي مسروقه مي نمود ، شدند .

پهلواني در خاتمه اشاره کرد : در يک عمليات ضربتي علاوه بر دستگيري متهم بهويت (م – ف ) در بازرسي از محل مورد نظر مقدار نزديک به 3هزار و 500 متر انواع سيم هاي برق و 500 متر سيم مخابرات سرقتي را کشف و ضبط کردند.



    ©2013 APG.ir