تعداد بازدید: 6478

توصیه به دیگران 58

يکشنبه 31 ارديبهشت 1391-1:26

با پای پیاده

گزارش+گزارش تصویری مازندنومه از همايش پياده روي خانوادگي در کجور


مازندنومه،محمد حسین ملایی کندلوسی:همايش پياده روي خانوادگي با حضور مسولان شهرستان نوشهر ؛بخش كجور و جمعي از مردم در شهر پول كجور برگزار شد.

اسداله زالپولي -شهردار پول- در این همايش گفت: شهر پول كجور از نظر ورزشي پتانسيل هاي بسار زياد و گسترده اي دارد ؛ بنابراين وجود اداره ورزش و جوانان به صورت مستقل در كجور ضروري است.

زالپولي كه در تفرجگاه جنگلي صد انجيلي شهر پول-نقطه پاياني همايش پياده روي-سخن مي گفت، اظهار داشت: بسياري از مناطق كشور كه از مواهب جنگل و طبيعت سرسبز محروم هستند اما با تبليغات گسترده سعي در جذب توريست دارند چرا كه تورسيم چهارمين صنعت درآمد زا و اقتصادي در دنيا مي باشد.

وي با اشاره به قدمت 400 ساله درخت انجيلي در جهان ؛ عنوان كرد: درخت انجيلي در ارتفاع 1500 متر از سطح دريا رويش دارد  اما سال گذشته شاهد قطع درختان در شهر پول بوديم كه بسيار تالم آور است.

شهردار پول در پايان تصريح كرد: در همايش پياده روي خانوادگي حدود پنج هزار نفر مسافت سه كيلومتري از ورودي سه راه شهر پول تا تفرجگاه صد انجيلي را پياده روي كردند.

پياده روي امروز نه تنها باعث سلامت جسم وروح انسان مي شود بلكه با گرد هم آمدن افراد در همايش پياده روي به نوعي صله رحم هم صورت مي گيرد.

امام جمعه کجور در این همایش به محروميت منطقه اشاره كرد و افزود: كجور در زير ساخت ها عقب ماندگي زيادي دارد.

وي بيان داشت: مسؤلان بخش كجور همه بومي هستند و با حداقل امكانات تلاش زيادي براي آباداني كجور مي كنند.

یزدان جهاندار لاشكي گفت:استاندار مازندران قول داد تا 23 تير ماه در كجور حضور يافته و براي رفع محروميت هاي كجور تصميم گيري اساسي شود.

وي تاكيد كرد: انتظار اين است كه همان مصوبات سفر رييس جمهوري براي كجور به سرانجام برسد و نيازي به مصوبه جديد نداريم.

منتخب مردم نوشهر و چالوس در مجلس نهم نیز به حضور استاندار در تابستان امسال اشاره كرد و افزود: براي اولين بار در طول تاريخ كجور استاندار مازندران با كليه معاونين و مديران كل به كجور مي آيند تا در خصوص رفع محروميت هاي كجور تصميم گيري قاطعانه گرفته شود.

قاسم احمدی لاشکی گفت: بنابراين بايد برنامه داشت و از الان خواسته هاي خود را دسته بندي و از آنها مطالبه كرد.

منتخب مردم نوشهر و چالوس در مجلس نهم به دو تن از سالمنداني كه در همايش پياده روي حضور داشتند بليط سفر به مشهد مقدس همراه با اسكان هديه كرد.

همچنين در پايان همايش پياده روي خانوادگي شهر پول بيش از صد جايزه به صورت قرعه كشي به شركت كنندگان اهدا شد.

 



    ©2013 APG.ir