تعداد بازدید: 11323

توصیه به دیگران 13

سه شنبه 2 خرداد 1391-0:29

ولش کن ورق پاره رو!

فتوکاتور مازندنومه؛گزارش تصویری طنزآمیز از دیدار قاسم احمدی و عبدالوحید فیاضی-منتخبان نوشهر و چالوس و نیز نور و محمودآباد- از دانشگاه آزاد چالوس و ادارات کل غرب استان


مازندنومه:قاسم احمدی-منتخب مردم نوشهر و چالوس- و عبدالوحید فیاضی -منتخب مردم نور و محمود آباد در مجلس نهم- مشترکاً از ادارات کل غرب مازندران در نوشهر(منابع طبیعی و توزیع برق غرب مازندران) و نیز دانشگاه آزاد چالوس بازدید و با مدیران آن ها دیدارکردند.

تصاویر زیر مربوط به این دیدارهاست که همکار ما در غرب استان-محمد حسین ملایی کندلوسی-برای مازندنومه ارسال کرده است و ما در زیر هر عکس شرحی طنزآمیز نوشته ایم.جملاتی که داخل«گیومه»آمده،عینا" اظهارات آقایان در این دیدارهاست.

مرتضی سام دلیری:داداش یه لحظه موبایلت رو بذار کنار،نتونستم درست و حسابی ماچت کنم!

قاسم احمدی:الو...نه رییس دانشگاه آزاده،داره ماچ می کنه،چی بهش بگم؟...شهریه ات رو از دم قسطی کنه؟...باشه الان ترتیبش رو می دم...آقا یه دانشجوی سفارشی داریم شهریه اش رو از دم قسطی کن...می گه حله ،اوکی داد... خداحافظ فعلا"!

مرتضی سام دلیری:ای بابا! شما هم که داری با موبایلت صحبت می کنی؟!پس چه جوری ماچ تون کنم من؟!جان من بذار کنار گوشی رو؟ها...بذار زیر گوش ات یه چیزی رو بگم...

عبدالوحید فیاضی:الو...شما ناهارتون رو بخورید،من دیر میام خونه...گفتی چی بخرم ؟قطع و وصل می شه؟...باشه...بادمجون...خربزه...ببین خربزه گرونه،جاش هندونه بگیرم؟...رفتم مجلس حتما" خربزه رو ارزون می کنم که همه بتونن بخرن...باشه،سبزی آش هم می گیرم!...

فیاضی رو به احمدی:ببین جاسبی چه کرده!؟ اوضاع دانشگاه آزاد عالیه! می دونی این موز و سیب کیلویی چنده الان؟

احمدی:من بعد از انتخابات تا حالا هنوز موز نخوردم! پولام همه رفت واسه تبلیغات انتخاباتی! یه موز از رو میز بگیر نصف کن دوتایی بخوریم! «واقعا" که دانشگاه محل اثرگذاریه!»

احمدی:فکرم خیلی مشغوله، گفتی من بخوام دکترامو از دانشگاه آزاد بگیرم چقدر می ایسته برام؟!الان مضنه شهریه چنده؟

سام دلیری:گمان نکنم وسع ات برسه پیش ما مدرک بگیری!دکترای دانشگاه آزاد مال از ما بهترونه!حالا ما همین جوری صدات می کنیم دکتر،ولش کن مدرک ورق پاره رو!

سید نبی سید پور:من عاشق کارتون تام و جری ام! «بندر نوشهر حدود 800 پرسنل داره»،همه شون تام و جری رو دوست دارند! ببین الان موشه با قابلمه می زنه تو سر گربهه!

احمدی:من این کارتون رو 200 بار دیدم اما باز هم جذابه! مدرسه می رفتم هم پخش می کردند!یادم باشه مجلس که رفتم از ضرغامی به خاطر کارتون موش و گربه تشکر کنم!

فیاضی:من که مردم از خنده!چقدر این گربهه دست و پا چلفتیه! آقای سیدپور سی دی اش رو بده من ببرم خونه با خانواده تماشا کنیم!

اسحاق عطایی:«منابع طبیعی منطقه نوشهر با کمبود امکانات مواجهه»، دست مون خالیه!جان من دستام رو ببینید!...الان انگشت هام تو هم گره خورده،یه لحظه صبر کنین وا کنم...

فیاضی: به من نگاه نکنین که این جا دست رو دست گذاشتم،برم مجلس کولاک می کنم!دست بالای دست بسیار است!

احمدی:من قدیم والیبال بازی می کردم در حد لالیگا!دست هام رو ببینید...این جوری آبشارها رو دفاع می کردم!ساعد می زدم که عمرا" ناطق به گرد پای من برسه! اگه اون فدراسیون بوکس رو گرفته من می رم والیبال رو می گیرم!

احمدی:مهندس دستم رو ول کن الان فیاضی می ره!من بنزین نداشتم با ماشین اون اومدم!من که اون داخل گفتم« مجموعه منابع طبیعی مجموعه آرامیه!»حالا ولم کن دیگه! آقای فیاضی صبر کن من بیام!

فیاضی(در حال فکر کردن با خودش):عجب اشتباهی کردم که توی جلسه گفتم:«در چهار سال آینده شاهد پیشرفت های بزرگی در غرب استان خواهیم بود»!اگه نشه چی؟ ناطق نوری بعدا" همین جمله رو بزرگ می کنه علیه من استفاده می کنه! به خبرنگارها بگم اینو تیتر نکنن!

احمدی:آقای فیاضی گفتند که«منابع طبیعی نباید دست خوش سودجویی عده ای بشه!»خب من هم موافقم اما یه سئوال از ایشون دارم که واسه چی ناطق نوری گفته:"بنده به نتایج اعلام شده معترض بوده و هستم. اگر همین الان هم در شهر نور نظرسنجی کنید خواهید فهمید که رأی من از تمام رقبایم بیشتر بوده است؟"اینو اول توضیح بده تا بعد ببینیم چی می شه!

فیاضی:اون دلش خوشه بابا! رای نگرفته داره دبه در می آره! بحث های حاشیه ای هم نکن لطفا"! به همین منابع طبیعی بپردازیم بهتره! اون وقت من هم مجبور می شم بگم انوشیروان محسنی پشت سرت چی گفت ها! یادت باشه با ماشین من اومدی،برگشتنی سوارت نمی کنم ها!


  • غرب مازنیپاسخ به این دیدگاه 1 1
    سه شنبه 10 آذر 1394-8:25

    این ادبیات شما در قبال نمایندگان درست نمیباشد مگر در زمان نمایندگان دوره های قبل از حاج قاسم احمدی چه اتفاقی افتاده بود که در حال حاضر نیوفتاده وقتی دولتی ها سلیقه ای کار میکنند و همسو و همجهت با این بندگان خدا نیستند چه باید بشود خزانه های خالی دولت ها در این 4 سال گواه بر این است که با دست کم و جیب خالی هم همین کارها یی که انجام شده هم باید کلاه از سر برداشت انشالله که در پایان اسفند مردم این خطه مشتی محکم بر صورت بد خواهان و تفرقه افکنان خواهد زد

    • يکشنبه 30 شهريور 1393-20:10

      بهتره یکم واقع بین باشین عزیز!! اون روی سکه رو هم با دقت رصد کنید! کاهش دستمزد اعضای هیعت علمی ها_فامیل سالاری بجای شایسته سالاری_فرار نخبگان از دانشگاه چالوس_...! فشار اوردن ب دانشجوی بدبخت و....... خیلی چیزای دیگه ...

      • سه شنبه 28 آذر 1391-0:0

        متن و نظرات شما جدا مضحکه!
        شما توی متن تان یکسری حرفها رو که خودتون دوست داشتید، به نماینده ها نسبت داده اید و این عین بی تقوایی شماست! ضمن آنکه مردم نیز این حرفها رو طوری قلمداد کردن و نظر گذاشتن که انگار واقعا این بنده خداها، نماینده ها، خودشون این حرفها رو گفتن!
        شما ها به عنوان رسانه چی، باید راستگویی رو و احترام رو به مردم تزریق کنید نه این که مثلا با پوشش طنز هر برداشتی که دلتون خواست رو به مخاطب تزریق کنید. جدا که جای تاسف داره!
        دیگه این رویه کهنه شده، اگر این حرفها مردم رو از مسئولین جدا کنه، فردای قیامت شما پاسخ گو باید باشید. از تهمت زدن دست بردارید چون این کار فضا رو آلوده می کنه و نفعش رو دشمنان ملت می برند. این دست مطالب جز ایجاد فضای مه آلود و دور از واقعیت برای مخاطب و گل آلود کردن آب، هیچ فایده دیگری نداره. مازند نومه ما ازت انتظار دیگه ای داشتیم چون فکر می کردیم یک سایت خبری حرفه ای هستی!!!!

        • سه شنبه 7 آذر 1391-0:0

          اگر اهمیت دانشگاه جامع را درک کنیم بی شک آفرین و تحسین خواهیم کرد به ریاست دانشگاه چالوس که این اتفاق در زمان مسولیت ایشان اتفاق افتاد .هم به کارکنان وهم به ریاست دانشگاه چالوس تبریک میگویم .

          • جمعه 3 آذر 1391-0:0

            دوستی که از کلاردشت اون نظرو داد به جرات میشه اونو تایید کرد چه در عرصه اجتماعی و چه در عرصه علمی دکتر سام بسیار موفق بود ومسئولین ونماینده شهر ما قطعا ویقیقا میبایست از وجود چنین شخصیتی برای پیشرفت وتعالی منطقه ما از اون استفاده کند.عملکرد دکتر سام رو تو دانشگاه نگاه کنید اگر بیطرفانه بنگریم میبینیم که انصافا کار کرد .وجود چنیین افرادی مطمئنا منشا خیر و برکت خواهد بود .درود بر دکتر سام....

            • جمعه 3 آذر 1391-0:0

              به جرات میتوان گفت مرتضی سام دلیری یکی از افراد تاثیرگذار تو منطقه غرب مازندران است افتخار میکنم بنده سالها دانشجوی ایشون بودم .مردی بسیار مردمی و درک بالا ... برای مردم منطقه بسیار مفیده.خداوند یارش باد.

              • يکشنبه 14 آبان 1391-0:0

                روزگار چرخید و مرتضی سام و احمدی به هم رسیدند.البته دلیلی نمیدیدم که اقای فیاضی بخواد به این مراکز سر بزنند .بازهم به نوعی خط مشی گرفتن از اون ور

                • جمعه 19 خرداد 1391-0:0

                  طنز نبود به سخره گرفتن نمایندگان مردم بود. هرچند به اصل آزادی بیان معتقدم و به نویسنده این مطلب احترام می گذارم .

                  • جمعه 5 خرداد 1391-0:0

                    وای بر ما که بر مبنای جادو و جمبل نماینده انتخاب کردیم. فاصله آمل با این نماینده قوی و با سوادش باز هم از غرب مازندران بیشتر خواهد شد.

                    • سه شنبه 2 خرداد 1391-0:0

                      خود عکسها نشاندهنده واقعیات اند!انگاری فیاضی باید برای ماتصمیم بگیره!خدا بداد ما برسد! انگاری سنت شب نشینی را بجا می آورند!دفعه بعد نماینده بابل هم میاد!آقای شمس !توجه می فرمایید!!مشکل از کجاست؟!خاطره چیرگی نماینده نور در دوره نماینده اسبق چالوس در ذهن شما رژه نمیرود؟حالا بگو مگر قحطی رجال است!


                      ©2013 APG.ir