تعداد بازدید: 2291

توصیه به دیگران 4

سه شنبه 2 خرداد 1391-13:16

دعوت های بدون اجابت/مسئولان شورا را قبول ندارند

رییس شورای اسلامی جویبار گفت:با وجود اینکه یک هفته پیش با مدیرکل بنیادمسکن هماهنگی شده بود،ولی هاشمی به دلایل نامعلوم از حضور در جلسه سرباز زد/ 90درصد از اعضای شوراها و دهیاری ها از عملکرد بانک مسکن رضایت ندارند.


 مازندنومه،خبر مهمان،سمیه ابوالحسنی: رییس شورای اسلامی شهرستان جویبار درجمع روسای ادارات و اعضای شورای اسلامی شهر و روستای جویبار در انتقاد از نگاه برخی مسئولان نسبت به شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت:متاسفانه مسئولان ما هنوز نهادقانونی و مردمی شورا را باور ندارند.

 خسرو طالبی با ابراز تاسف از حضور نیافتن مدیرکل بنیاد مسکن مازندران در این نشست گفت:باتوجه به اینکه این جلسه با موضوع اجرای طرح هادی و بررسی مشکلات مسکن روستایی بود،معاون بازسازی مسکن روستایی بنیادمسکن با 45دقیقه تاخیر حضور یافته است.

 وی با انتقاد از  مدیرکل بنیادمسکن مازندران به دلیل بی احترامی به شوراها و مردم شهرستان جویبار تصریح کرد:با وجود اینکه یک هفته پیش با مدیرکل بنیادمسکن برای حضور در این جلسه هماهنگی شده بود،ولی هاشمی در لحظه پایانی به دلایل نامعلوم از حضور دراین جلسه سرباز زد.

رییس شورای اسلامی جویبار با تاسی از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه تمام شان ما نوکری مردم است،تصریح کرد:باید از این فرصت به وجود آمده برای خدمت رسانی مطلوب به مردم و رضایت خداوند استفاده کنیم.

وی ضمن اشاره به اینکه اداره بنیاد مسکن شهرستان جویبار2سال دراین شهرستان ایجادشده ،افزود: در این مدت اجاره این ساختمان توسط شوراها پرداخت می شده است ،لذا با توجه به اینکه شوراها از سوی هیچ نهاد و سازمانی حمایت نمی شوند،دیگرتوان پرداخت اجاره بها را نداریم.

 وی ادامه داد:این جلسه به منظور ارائه راهکارهای اصولی برای اجراشدن مطلوب طرح هادی روستاها و مشخص کردن بافت روستاها و تجدیدنظر در نقشه طرح هادی برگزارشده است.

طالبی درادامه سخنانش به پاسخگو نبودن بانک مسکن در ارائه تسهیلات مقاوم سازی به روستاها اشاره و تصریح کرد:بایقین می گویم 90درصد از اعضای شوراها و دهیاری ها از عملکرد این بانک رضایت ندارند و علی رغم دعوت از مدیرکل بانک مسکن استان برای پاسخگویی،او  نیز در این جلسه حضور نیافته است.

 وی با بیان اینکه در راستای آبادانی شهر و روستا باید رفتار و نگاه منطقی داشته باشیم،گفت: یکی ازدلایل نارضایتی شهروندان از بانک مسکن کمبود شعبه و پرسنل است.

  درادامه جلسه معاون بازسازی مسکن روستایی مازندران گفت:از76 روستای شهرستان جویبار،در 58 روستا طرح هادی تهیه شده، در 23روستا نیز این طرح درحال اجراست یا به پایان رسیده است.

 قلی نژاد یادآورشد:شهرستان جویبار در اجرای طرح هادی روستایی 15تا 20درصد از متوسط استانی جلوتر است.

 وی خاطرنشان ساخت:8 درصد از اعتبارات استانی هرشهرستان مربوط به اجرای طرح هادی روستایی است.


  • پنجشنبه 23 شهريور 1391-0:0

    دمت گرم.ما دوست داریم

    • چهارشنبه 3 خرداد 1391-0:0

      با تشکر از آقای طالبی که صریح حرفشان را می زنند. امیدواریم به همین رویه ادامه دهید.

      • چهارشنبه 3 خرداد 1391-0:0

        طرف مدیز کل هست . بلند نمیشه که بیاد جویبار . واسش افت داره حتما . فقط میره بابل

        • چهارشنبه 3 خرداد 1391-0:0

          اي بابا . آقاي طالبي شما دلت خوشه ؟ مديران به كوچيكترين روالهاي اداري ملزم نيستند . و هيچ كسي هم نيست چيزي بهشون بگه . آخه چي ميشه گفت ؟ طرف ميگه من مدير كل هستم . فلان و ممدان . اون از .... اون از شهردار س*** كه نصف وقتش رو در محل كار نيست . شما بي خيال بشيد بهتره . اينها به هيچ كسي پاسخگو نيستند .

          • پیگیری بفرماییدپاسخ به این دیدگاه 0 0
            سه شنبه 2 خرداد 1391-0:0

            جشنواره جهش تمام شد و بیشترین تبلیغش را شما اجابت فرمودید!
            می گویند یه 50 میلیونی بابت برگزاری خرج شده!!!!
            از یکی از برگزیدگان پرسیم چی دادن بابت جایزه؟ گفت هنوز که چیزی ندادن اما وعده دادن یه 250 تایی میدن.جشنواره ای با این خرج جایزه نفرات برترش 250هزار ناقالا است؟
            شما کجای ایران نشانه دارید از این مبالغ ناچیز؟
            واقعا این چه احترامی برای هنرمندان است؟
            لطفا پیگیر بفرمایید صحت این خبر را؟
            شما که از حقوق همه با خبرید.نگید ثقل زمین کجاست و ما در کجای آن ایستاده ایم

            • سه شنبه 2 خرداد 1391-0:0

              آقای طالبی شما به عنوان برادر شهید و یک عضو انقلابی باید پیگیر مسائل شهر جویبار باشید . در ضمن شما نماینده شورا های استان در شوارای کشوری نیز هستید . انتقاد به جا و شایسته ای بود . ای کاش همه مسولان اینطور جدی باشند .


              ©2013 APG.ir