تعداد بازدید: 1883

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 2 خرداد 1391-23:58

یک ماه،240 تخلف

رئيس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساري و مياندرود گفت: 240 واحد اقتصادی شهرستان ساری در اردی بهشت ماه متخلف شناخته شدند/بیشترین تخلفات ، مربوط به گران فروشی، درج نکردن قیمت و تقلب در کسب است.

 


مازندنومه،محمداسماعيل بخشي سوركي: رئيس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساري و مياندرود اظهار داشت: 240 واحد اقتصادی شهرستان ساری در ماه گذشته متخلف شناخته شدند.

 اسماعیل هادی نژاد در گفتگو با مازندنومه اظهار داشت: با توجه به ماموریت های این اداره در زمینه ی بازرسی و نظارت به جهت کنترل قیمت ها ،برخورد با متخلفان اقتصادی و حمایت از مصرف کنندگان و جلوگیری از تخلفات احتمالی در اردی بهشت ماه سالجاری 2 هزار و 148 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و اقتصادی شهرستان ساری و میاندرود صورت پذیرفت.

 وی با بیان این که  بیشترین تخلفات ، مربوط به گران فروشی، درج نکردن قیمت و تقلب در کسب است،گفت: از کل این تعداد برای 240 واحد پرونده تخلف(جمعا" به ارزش 7میلیارد و 461 میلیون ریال)تشکیل شد که به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

هادي نژاد افزود: طی این مدت 372 مورد گزارش مردمی و ناظران افتخاری به واحد ستاد خبری(تلفن 124)واصل شد که از این تعداد 157 مورد متخلف شناخته شدند.

 ريیس صنعت، معدن و تجارت ساري و مياندرود گفت : در این راستا تعداد 8 فقره کالای قاچاق اعم از سیگار و شامپو شناسایی که با تشکیل پرونده به ارزش 3 میلیون ریال به مراجع قانونی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست درصورت مشاهده تخلف ، مراتب را با تلفن 124 اعلام کنند.



    ©2013 APG.ir