تعداد بازدید: 1798

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 4 خرداد 1391-23:26

در چنین روزی...

مرور خبرهای مازندران در 5 خرداد سال های گذشته؛سایت لاریجانی هك شد/سدلاستيکي بابلسر به بهره برداري مي رسد/باغ تاريخي رامسر ، پارك گفتگوي تمدن ها مي شود/تومار دو هزار امضايي تنكابني ها/برخي تصميمات مجلس نشان از افراط و تفريط دارد/آقاي استاندار؛نگذارید غائله به پا شود/مازندران استراحتگاه مسئولان شده است و...


مازندنومه:آن چه در پی آمده سوتیترهای منتخب ما در روز 5 خرداد سال های گذشته است.مرور برخی خبرهای گذشته هم خاطره آفرین است و هم یادآور بخشی از مطالبات مردم و نیز مباحث داغ آن روزها در استان مازندران.تمام تیترها و سوتیترهای زیر از آرشیو مازندنومه استخراج شده است.

*پنجشنبه 5 خرداد 1384

-سایت لاریجانی هك شد/یكی از مسوولان پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی علی لاریجانی اعلام كرد: این سایت به نشانی larijani.irدر ساعت 30/12 ديروز توسط عناصر نامعلوم مورد و تخریب قرار گرفت و هك شد.

-مسئول ستاد انتخاباتي هاشمي در استان:رفسنجاني به هيچ يك از استان‌ها سفر نخواهد كرد/ ابوالقاسم روحی-نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي- گفت: نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري نمايش دوباره قدرت ملت ايران است.

-سدلاستيکي بابلسر به بهره برداري مي رسد/سومين سد لاستيكي كشور به زودي در بابلسر مورد بهره برداري قرار مي گيرد.

-باغ تاريخي رامسر ، پارك گفتگوي تمدن ها مي شود/معماري اين باغ مربوط به دوره پهلوي اول است.

-تومار دو هزار امضايي تنكابني ها/در پي وقوع ناامني و جولان اشرار در منطقه عباس آباد تنكابن و كشته شدن يك جوان ، اهالي منطقه با امضا و ارسال دوطومار بزرگ به مسئولان ،نسبت به شرايط ناامن موجود اعتراض كردند

*جمعه 5 خرداد 1385

-پل پينه زده/پل موقت سواره رو زيراب كه در جريان سيل اخير تخريب شده بود با تلاش نيروهاي شهرداري زيراب در كمتر از دو ساعت ترميم و راه عبور شهروندان بازگشايي شد .

*شنبه 05 خرداد 1386

معصومي: نتوانستيم از ظرفيت کامل کارخانه ها استفاده کنيم / ناظر پولي بانک مرکزي در مازندران:آمريکا در حدي نيست که بتواند بازار اقتصادي را از ما بگيرد

-گذشته ها نگذشته!/ابوطالب شفقت-استاندار مازندران- گفت: مشكلات نساجي مازندران و بابكان شهرستان آمل محصول تصميمات نادرست مديران ادوار گذشته است.

-هفته اي براي پاسخ گويي/شفقت- استاندار مازندران- در دستورالعملی به تمامی فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد: هفته آخر خرداد ماه سال جاری هفته پاسخگویی به سئوالات و ارائه گزارش اقدامات انجام شده دستگاه ها در راستای مصوبات سفر هیات دولت است .

-نماينده آمل:مجلس هفتم خودزني كرد/يوسفيان:برخي تصميمات مجلس نشان از افراط و تفريط دارد.

 *يکشنبه 05 خرداد 1387

-نريمان:آقاي استاندار؛نگذارید غائله به پا شود/نماينده مردم بابل در مجلس هشتم ضمن اعتراض به شايعه احداث نشدن کارخانه خودروسازی در اين شهر گفت:"مردم حق دارند معترض باشند."

-آقاي رييس!/ علي لاريجاني رييس مجلس هشتم مي شود.

*سه شنبه 05 خرداد 1388

-احمدي فولادي:از عملكرد صدا و سيما راضي هستيم/رئيس ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان مازندران گفت: صدا و سيما در پخش برنامه‌هاي انتخاباتي بي‌طرفانه عمل مي‌كند.

*چهارشنبه 05 خرداد 1389

شموشك 750 ميليون تومان بدهي دارد/سرمربي شموشک گفت:ديگر تيمي به نام شموشک باقي نمانده و بهتر است همه برویم.

*پنجشنبه 05 خرداد 1390

-طاهايي:باید نگران باشیم در ساحل دريا عبادت می شود یا معصیت؟!

-مازندران استراحتگاه مسئولان شده است/در نشست سراسری روابط عمومی شوراهای استان مطرح شد: مازندران30 سال است که در محرومیت به سر می برد اما همه مسئولان از مازندران به عنوان گل و بلبل یادمی کنند و از محرومیت آن سخنی نمی گویند.



    ©2013 APG.ir