تعداد بازدید: 1859

توصیه به دیگران 3

جمعه 5 خرداد 1391-18:15

رسولی:نماینده مجلس باید یقه متخلف را بگیرد

امام جمعه میاندرود گفت: مجلس هشتم در بعد نظارت ضعيف عمل كرده است/نماينده بايد در صحن علني مجلس با جرات و قاطعيت بايستد و متخلف را شناسايي و يقه او را بگيرد/متاسفانه تاكنون اخبار تكميلي مذاكرات بغداد مخابره نشده است.


مازندنومه،محمد اسماعیل بخشی سورکی:سيد مجتبي رسولي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه مياندرود اظهار داشت: مجلس هشتم در بعد نظارت ضعيف عمل كرده است.

 وي با بيان اينكه كار مجلس علاوه بر قانونگذاري نظارت بر اجراي قانون نيز است،افزود:مجلس هشتم مي توانست بهتر عمل كند و با قاطعيت بيشتري در بحث نظارت وارد شود.

 امام جمعه مياندرود با بيان اينكه وظيفه نماينده مجلس موضع گيري در رسانه ها و مطبوعات نيست افزود:نماينده بايد در صحن علني مجلس با جرات و قاطعيت بايستد و متخلف را شناسايي و يقه او را بگيرد.

وي گفت: متاسفانه مجلس هشتم در اين خصوص ضعيف عمل كرده است و اميدواريم تا مجلس نهم با عزت، احترام و رعايت ادب و با جرات و قاطعيت بيشتري عمل كند.

رسولي در بخش ديگري از سخنان خود به مذاكرات هسته اي ايران در بغداد اشاره كرد و گفت: متاسفانه تاكنون اخبار تكميلي اين مذاكرات مخابره نشده است اما از شواهد پيداست كه تيم مذاكره كننده ايراني بر سر مواضع ملت و مردم ايران پافشاري مي كنند.

 وي با بيان اينكه غرب و امريكا غني سازي ايران را پذيرفته است افزود: منتها بحث بر سر ميزان درصد غني سازي است.

 امام جمعه مياندرود با اشاره به اينكه ايران در شروع غني سازي 20 درصد از اروپا و غرب خواست تا اورانيوم غني شده را در اختيار او قرار دهند افزود:تعلل غربي ها و امريكا در اين خصوص موجب شد تا جوانان ايراني دست به كار شوند و خود به اين فناوري دست يابند.

 رسولي گفت: غني سازي 20 درصدي در چارچوب قوانين ان پي تي و در راستاي مصارف راديو دارويي است و جزو حقوق مسلم كشور و ملت ايران است.

وي با بيان اينكه بحث غرب بازگشت ايران به غني سازي 3.5 و يا 5 درصد است افزود:اگر تا ديروز ما تكنولوژي رسيدن به غني سازي 20 درصد را نداشتيم حرف غرب پذيرفته شده بود اما حال كه ما با تلاش و كوشش به اين مهم دست يافته ايم از حقمان عقب نخواهيم نشست.

 امام جمعه مياندرود با بيان اينكه تيم مذاكره كننده در پايان مذاكرات وارد اسرائيل شده است تا به آنها گزارش دهد تصريح كرد: قبل از مذاكرات نيز اسرائيل به امريكا و غرب گفته بود كه نگذارند ايران به غني سازي ادامه دهد.

 وي با بيان اينكه اين توطئه و دستور اسرائيل است تصريح كرد: اما خواست ملت و مردم ما این است كه تيم مذاكره كننده بر حق هسته اي كشور پافشاري كند و غربي ها هم بدانند اگر ده ها و صدها نشست ديگر هم برگزار شود ايران از حق خود عقب نشيني نخواهد كرد.


  • شنبه 6 خرداد 1391-0:0

    نماینده ای که وامدار دولتی ها و افراد متخلف باشد چگونه می تواند یقه بگیرد البته یقه میگیرد برای بوسیدن و عرض ارادت


    ©2013 APG.ir