تعداد بازدید: 2076

توصیه به دیگران 1

شنبه 6 خرداد 1391-9:10

در چنین روزی...

مرور خبرهای مازندران در 6 خرداد سال های گذشته؛ده‌هـا واحـد به دلـيـل خـصـوصـي‌سـازي تعطيل شده‌انـد/کارگران جاده سوادکوه را بستند/وام بانک جهاني به مازندران/اولين قرباني دریای خزر/شهردار دوم بابل هم استيضاح مي شود و...


مازندنومه:آن چه در پی آمده سوتیترهای منتخب ما در روز 6 خرداد سال های گذشته است.مرور برخی خبرهای گذشته هم خاطره آفرین است و هم یادآور بخشی از مطالبات مردم و نیز مباحث داغ آن روزها در استان مازندران.تمام تیترها و سوتیترهای زیر از آرشیو مازندنومه استخراج شده است.

*جمعه 6 خرداد 1384

-دریابیگی:ده‌هـا واحـد به دلـيـل خـصـوصـي‌سـازي تعطيل شده‌انـد/دبير خانه كارگر استان مازندران گفت:نقش كارگر در قيمت تمام شده در ارزان‌ترين ابزار كاري كه در بنگاه‌هاي اقتصادي وجود دارد، كمتر از 14 درصد است.

-فائقي+کشاورزيان+اکبري = تبليغات براي رفسنجاني/تشكلي با عنوان "ستاد مركزي اصولگرايان اصلاح طلب هاشمي رفسنجاني در مازندران" همايشي با نام "مازندران-انتخابات نهم- حضور سبز مردمي" برگزار كرد.
دراين همايش "عزت الله اكبري" به عنوان يكي از اعضاي ستاد مركزي هاشمي معرفي شد.

-کارگران جاده سوادکوه را بستند/جمعي از كارگران شركت ايثارگران زغال سنگ "البرز مركزي" در منطقه سوادكوه ، در اعتراض به وضعيت حقوقي خودشان , روز پنج شنبه به مدت 2 ساعت جاده سواد كوه را بستند.

-وام بانک جهاني به مازندران/بر اساس مصوبه روز گذشته هيات مديره بانك جهاني، اين بانك مبلغ 224 ميليون دلار به پروژه به سازي شبكه آب و فاضلاب چهار شهر شمالي ايران شامل انزلي، رشت، ساري و بابل اختصاص داده است.

-همايش تجليل از نخبگان و مشاهير مازندران پنجشنبه شب در ساري و با حضور جمعي از نخبگان و فرهيختگان استان برگزار شد.

*شنبه 6 خرداد 1385

-دو سوم بيکارند!/نماينده مردم قائم شهر و سواد كوه در مجلس گفت: سازمان نظام مهندسي كشاورزي مازندران، 4 هزار و 500 عضو دارد كه 3 هزار نفر آن بيكارند. قربانعلي نعمت زاده اظهار داشت: 11 درصد از توليد ناخالص ملي ايران را استان مازندران توليد مي‌كند. اين در حالي است كه از لحاظ اعتباري در بخش‌هاي مختلف در موقعيت مناسبي نيست.

 
-4 ماه حقوق + 6 ماه عيدي=10 ماه کار مفت/نماينده كارگران مازندران گفت‌‏: كارفرماي شركت پيماني كيسون در چالوس، 4 ماه حقوق به علاوه 6 ماه اضافه كاري كارگران را پرداخت نكرده است

*يکشنبه 06 خرداد 1386

-اولين قرباني/در آستانه فرا رسيدن فصل گرما عصر روز شنبه درياي خزر اولين قرباني خود را گرفت.

*دوشنبه 06 خرداد 1387

-لاریجانی؛ اولین رییس مجلسی که برگزیده مردم پایتخت نیست

-نماينده نور در هيئت رئيسه مجلس باقي ماند/احمد ناطق نوري با 87 راي به عنوان كارپرداز مجلس باقي ماند.

*پنجشنبه 06 خرداد 1389

جواد لاريجاني:با فتنه گران عکس يادگاري نگيريد/مشاور امور بین الملل رييس قوه قضائیه در بابل گفت:جریان اصلاحات در کشور ما به عنوان یک جریان فاسد شکل گرفته است

-شهردار دوم هم استيضاح مي شود/رئيس شوراي شهر بابل گفت: شهردار بابل را به دليل به دليل رعايت نکردن تكريم ارباب رجوع استيضاح مي‌كنيم-براي شوراي شهر قابل قبول نيست كه شهردار براي گرفتن حق و حقوق شهرداري به مردم اين شهر اهانت کند.

*جمعه 06 خرداد 1390

-تا حرم،پياده/ نخستين گروه از كاروان پياده مازندران در قالب از حرم تا حرم، براي شركت در ‌سالگرد عروج بنيانگذار انقلاب‌،از آمل به سمت مرقد امام خميني (‌ره‌) اعزام می شوند.‌


  • شنبه 6 خرداد 1391-0:0

    فرودگاهی که ، دله اما ره بکوش ته ، بیرون مردم ره !؟

    مطمئنا یکی از چشم انداز های مهم در هر کشور و استان برای توریست هوایی و غیر، فرودگاه های بین المللی آن می باشد که می تواند تداعی کننده بخشی از زیبایی ها و مدیریت کشوری و استانی باشد و هر بیننده را بیاد ضرب المثل ؛ سالی که نکوست از بهارش پیداست بیندازد .
    بدون هیچ ، حاشیه ای مستقیم می رویم بر سر اصل موضوع و آن این که فرودگاه بین اللملی دشت ناز استان مازندران تنها فرودگاه فعال این استان است که بدون توجه به اختلاف بر سر مالکیت آن بین مرکز استان ساری و شهرستان تازه تاسیس میاندورود نمای ورودی آن از هر دو طرف بسیار جای انتقاد دارد .
    در این تلنگر ، قصد تخریب و یا مشخص نمودن مدیریت ضعیف این مجموعه شهرستانی و یا نظارت استانی را نداریم بلکه قصد بهتر شدن نام دشت ناز ، تنها فرودگاه فعال استان را که بقول ما مازندرانی ها : دله اما ره بکوش ته ، بیرون مردم ره !؟ را داریم .
    چهره ای فرسوده ، کثیف در جاده اطراف ، حضور دام های مختلف در وسط جاده و کناره این فرودگاه و از همه بدتر تعداد بیشمار متکدیان در محوطه فرودگاه ....!!!!؟؟؟؟ خود مسائلی هستند که تماماً نیاز یه اجرای قانون ، نظارت و از همه مهمتر مدیریت قوی دارد .
    حال نمی دانیم پاسخگو کیست ؛ استاندار ، فرماندار و یا ......... اما این بار به همین چند خط بسنته خواهد شد و در صورت ادامه این نوع مدیریت مطمئنا با نظر سنجی و گفتگو با کارشناسان این امر بحث مفصل تری را در این خصوص دنبال خواهیم نمود تا شاید دلسوزی پیدا و بداد این وضع نابسامان برسد .


    ©2013 APG.ir