تعداد بازدید: 2189

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 7 خرداد 1391-9:7

در چنین روزی

مرور خبرهای مازندران در 7 خرداد سال های گذشته؛نمايشگاه عكس در حوزه هنري مازندران/فیلمی برای لاریجانی/آزادراهي براي مرده ها!/جوادي آملي از نامزد خاصي حمايت نکرده است/احمدي نژاد 20 ميليوني و...


مازندنومه:آن چه در پی آمده سوتیترهای منتخب ما در روز 7 خرداد سال های گذشته است.مرور برخی خبرهای گذشته هم خاطره آفرین است و هم یادآور بخشی از مطالبات مردم و نیز مباحث داغ آن روزها در استان مازندران.تمام تیترها و سوتیترهای زیر از آرشیو مازندنومه استخراج شده است.

*شنبه 7 خرداد 1384

-نمايشگاه عكس در حوزه هنري مازندران/به مناسبت بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر نمايش گاه عكس با موضوع مستند اجتماعي ، از مناطق جنگي در گالري سوره حوزه هنري مازندران بر پا شد .

-چانه زنی!/رییس کل بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی با چینی ها برای تعیین تکلیف فاینانس طرح احداث آزاد راه تهران-شمال در حال چانه زنی است

-فیلمی برای لاریجانی/داود ميرباقري‌ و مهدي‌ فخيم‌ زاده‌، فيلم‌هاي‌ انتخاباتي‌ دكتر علي‌ لاريجاني‌، كانديداي‌ نهمين‌ دوره‌ از انتخابات‌ رياست‌ جمهوري‌ را مي‌سازند.

-ايران و روسيه در سواحل خزرهمكارى می کنند/در گام نخست ۲۰۰ هزار تن سنگ آهن از بندر نوشهر به روسيه حمل مى شود تا در قبال آن تسهيلات بيشترى براى جذب سرمايه گذارى و كمك به توسعه تجارت در مازندران از طرف روسها ارائه شود.

 -آزادراهي براي مرده ها!/ در كيلومتر 12 آزادراه تهران-شمال  گورستان احداث مي شود!

*پنجشنبه 07 خرداد 1388

-جوادي آملي از نامزد خاصي حمايت نکرده است/دفتر آیت الله جوادی آملی با انتشار بیانیه ای حمایت از كاندیداهای ریاست جمهوری را نفیا و اثباتا تكذیب كرد.

-جلسه دانشجویان حامی احمدی نژاد در دانشگاه آزاد تنکابن برگزار نشد/جلسه دانشجویان حامی احمدی نژاد در دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن با ممانعت مسئولان دانشگاه مواجه شد.

-احمدي نژاد 20 ميليوني!/جانبازي،رئيس ستاد حمايت مردمي دكتر احمدي نژاد در مازندران گفت:مطمئنيم که احمدي نژاد با بيش از 20 ميليون راي پيروز مي شود.

*شنبه 07 خرداد 1390

-قطار مرگ/قطار مرگ در کمين است؛در چند روز نخست خرداد ماه برخورد قطار با مردم بومي و رهگذران حاشيه راه آهن باعث کشته شدن حداقل دو نفر و مجروح شدن يک نفر شد.

-ابراهيمي:ميزان خط امام است/معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران گفت: حدود 70 درصد از متقاضیان اعزام برای برگزاری سالگرد حضرت امام را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند/فرمانداران بايد شخصا" در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال شرکت کنند/هرگاه از معیارها و اصول انقلاب فاصله گرفتیم و انحرافی در این مسیر ایجاد شد ، فضا را به نفع دشمن رقم زدیم/برای سنجش وضعیت گروه های سیاسی،بهترین شاخص،امام و خط امام است.



    ©2013 APG.ir