تعداد بازدید: 2121

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 7 خرداد 1391-23:9

بار دیگر قدردانی/فلاح در میان بزرگان تئاتر ایران

در جشن ارديبهشت تئاتر ايران از رجبعلی فلاح-هنرمند برجسته مازندرانی-قدردانی به عمل آمد/این قدردانی به پاس ترویج و توسعه تئاتر مازندران ، به عنوان مسئول هنرمند فعال کشوری به فلاح اهدا شد.


مازندنومه: پنجمين جشن ارديبهشت تئاتر ايران، شنبه شب در سالن اصلي تئاتر شهر تهران به کار خود پايان داد.

قدردانی از خدمات حميد سمندريان در عرصه تئاتر، بخش ويژه اين مراسم بود.سمندريان در اين مراسم، لوح تقدير و تنديس خود را از هنرمنداني همچون جمشيد مشايخي و داوود رشيدي دريافت کرد و براي دقايقي مورد تشويق حاضران قرار گرفت. وي همچنين در ميانه مراسم، به دليل کسالت جسمي، مراسم را ترک کرد اما براي دقايقي در محوطه خارح از تئاتر شهر در ميان بدرقه علاقه مندان قدم زد.

در مراسم پاياني جشن ارديبهشت تئاتر ايران که با حضور حميد شاه آبادي، معاون هنري وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و هنرمندانی چون داود رشیدی، جمشید مشایخی، انوشیروان ارجمند و ...برگزار مي شد، از فعالان، کارشناسان و مديران تئاتر کشور در سال نود قدردانی شد.

به گزارش مازندنومه،در این مراسم از رجبعلی فلاح، هنرمند تئاتر مازندران،هم قدردانی به عمل آمد.

این قدردانی به پاس ترویج و توسعه تئاتر مازندران ، به عنوان مسئول هنرمند فعال کشوری به فلاح اهدا شد.

گفتنی است روز بیست و سوم اردیبهشت ماه امسال هم در تالار وحدت از این هنرمند قائم‌شهری به پاس اجرای مطلوب طرح استقرار گروه‌های تئاتر به عنوان رئیس انجمن هنرهای نمایشی مازندران قدردانی به عمل آمد.

 شایان ذکر است اثر نمایشی چهار صندوق شادی به کارگردانی رجبعلی فلاح در مرحله بازبینی چهاردهمین جشنواره بین المللی عروسکی تهران انتخاب شد.

فرناز بهزادي، قطب‌الدين صادقي، کتايون حسين‌زاده، علي ظفر قهرماني‌نژاد، اردشير صالح‌پور، رضا حداد، اصغر گروسي، سيد رحيم موسوي، مهدي ثاني، منوچهر محمدپور، سلمان فرخنده، اردشير محمودي فر، ژوبين غازياني، همايون آقاميرزا مقيم علي آبادي، محمد عبداللهي، غلامرضا رحيميان، سحرا رمضانيان، سعيد تشکري از کارشناسان و هنرمندان تئاتر بودند که در جشن ارديبهشت تئاتر ايران،قدردانی شدند.



    ©2013 APG.ir