تعداد بازدید: 2155

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 9 خرداد 1391-23:32

مدام نق مي زنيم-رسولی

امام جمعه مياندرود گفت:درصد بسيار كمي از مردم مازندران اهل خمس و زكات هستند و بسياري ديگر نسبت به ديون شرعي تعلل و مسامحه مي كنند/مردم در اجراي اوامر خداوند گلايه نكنند،چرا كه ناغافل بلايي نازل خواهد شد.


مازندنومه،محمد اسماعیل بخشی سورکی: امام جمعه مياندرود گفت:بسياري از مردم مازندران نسبت به ديون شرعي تعلل و مسامحه مي كنند.

 سيد مجتبي رسولي در گفتگو با مازندنومه اظهار داشت:با وجود این که تعداد قابل توجهی از مردم پايبند به پرداخت ديون شرعي هستند،در مجموع درصد بسيار كمي از مردم متدين مازندران اهل خمس و زكات هستند و بسياري ديگر نسبت به ديون شرعي تعلل و مسامحه مي كنند.

وی با بيان اينكه در برخي موارد مشاهده مي شود كه مردم براي پرداخت حق خداوند گلايه مي كنند افزود: انجام بسياري از اعمال هم در قرآن آمده و هم امامان و بزرگان دين آن را بيان كرده اند.

رسولی ادامه داد:ما چون صبر در طاعت خداوند نداريم در بسياري از موارد ديگران را مقصر مي دانيم و مدام نق مي زنيم.

 امام جمعه مياندرود با اشاره به اينكه عده اي به اين بهانه كه خمس و زكات را چرا بايد به روحانيان و مراجع بدهيم تا آنها دست پرورده ما را بخورند،افزود:اين حرف ها واقعا مايه تاسف است چرا كه پرداخت خمس و سهم امام و زكات از دستورات فقه و دين اسلام است و كساني كه صبر بر انجام طاعت خداوند ندارند مدام بهانه مي گيرند.

رسولي گفت: اطاعت و عبادت پروردگار چون توام با سختي و مشقت است نياز به صبر دارد و كساني كه گاهي حرف هاي نادرستي را بر زبان جاري مي كنند بدانند كه اين حرف ها و گلايه ها روزي گريبان شان را خواهد گرفت.

وي با بيان اينكه هدايت خاص خداوند مخصوص صابران است افزود:مردم در اجراي اوامر خداوند گلايه نكنند چرا كه ناغافل بلايي نازل خواهد شد و بدانند كه پرداخت خمس و زكات موجب بركت مال و ازياد آن خواهد شد.


  • چهارشنبه 10 خرداد 1391-0:0

    مردم مشکلی با حق و حقوق الهی ندارن. مردم با اونایی که این وسط بنفع خود خویش واسطه میدونن خود را مشکل دارن !!!!


    ©2013 APG.ir