تعداد بازدید: 1929

توصیه به دیگران 1

جمعه 12 خرداد 1391-17:12

ابراهيمي: اختلاف سليقه ها،آسیب جدی انقلاب است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت:نبايد آرمان ها را به پاي سلايق سياسي ذبح كرد/امام همواره معتقد بود كه مديران بايد از جنس مردم باشند و در بين مردم هم زندگي كنند/زندگي كارگزاران نبايد با زندگي مردم عادي متفاوت باشد/برخي به روي خدمات انقلاب و نظام خط بطلان مي كشند.(گزارش مازندنومه از مراسم سالگرد امام در اسرم)


مازندنومه،محمد اسماعیل بخشی سورکی:معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران گفت: يكي از آسيب هاي جدي انقلاب اختلافات سليقه اي است.

 هادي ابراهيمي شامگاه پنج شنبه در مراسم سالروز ارتحال امام (ره) در جمع مردم روستاي اسرم اظهار داشت:يكي از آسيب هاي جدي انقلاب كه بر خلاف مشي امام راحل است، اختلافات سليقه اي است.

*نبايد آرمان ها را به پاي سلايق سياسي ذبح كرد

 وي با بيان اينكه نبايد آرمان ها را به پاي سلايق سياسي ذبح كرد،افزود: گاهي در بين تصميم گيران كشور اختلاف به وجود مي آيد اما زير سوال بردن آرمان هاي امام به دليل وجود اختلاف سليقه حزبي يا سياسي بين افراد، اشتباه است.

 معاون سياسي و امنيتي استاندار با اشاره به نقش امام در عينيت بخشي به اراده مردم در تعيين سرنوشت سياسي كشور ابراز داشت:هم اسلام و هم راي و اراده مردم در شكل گيري نظام سياسي هنر امام بود.

 وي به تبيين ديدگاه امام در برابر مستكبران غربي و امريكايي و همچنين مواضع روشن او در خصوص ريیس جمهوری وقت اتجاد جماهير شوروي پرداخت و اظهار داشت:حضرت امام با بصيرت خاص خود آن روز به آنها فرمود من صداي شكسته شدن استخوان هاي ماركسيسم را مي شنوم.

 ابراهيمي به از هم پاشيدگي كشورهاي بلوك شرق اشاره كرد و تاكيد كرد:آن روز كه امام حرف از صدور انقلاب مي زد عده اي چون ملي مذهبي ها ، دولت موقت و وزيرخارجه وقت آن دولت در برابر انديشه امام ايستادند اما امام همچنان بر مواضع خود اصرار ورزید.

وي با بيان اينكه در سه دهه قبل امام صدور انقلاب را به عنوان يكي از اهداف انقلاب اسلامي مطرح كرد، افزود:امروز صداي انقلاب ايران در مصر، بحرين ، الجزاير و ديگر كشورهاي اسلامي به گوش مي رسد.

ابراهيمي با انتقاد از برخي روشنفكران ابراز داشت:چرا اين افراد چشمان خود را بر روي پديده ها مي بندند و مي گويند كه بيداري اسلامي نيست و چنين چيزي وجود ندارد؟

* مديران بايد از جنس مردم باشند

ریيس ستاد ارتحال حضرت امام در مازندران نگاه نافذ و عميق امام را در هويت بخشي به مردم و پيروزي اين معجزه قرن يعني انقلاب اسلامي بسيار بي بديل دانست و گفت:امام همواره معتقد بود كه مديران بايد از جنس مردم باشند و در بين مردم هم زندگي كنند.

وي با بيان اينكه زندگي كارگزاران نبايد با زندگي مردم عادي متفاوت باشد،افزود:اگر تفاوت پيدا شود انحراف در ارزش ها و اعتقادات رخ خواهد داد.

 معاون سياسيي و امنيتي استاندار به تاثيرپذيري سياستمدران خارجي در برخورد با حضرت امام اشاره كرد و بيان كرد:سياستمداران بزرگ دينا زندگي ساده و بي آلايش امام را مي ديدند و انگشت تحير در دهان مي گرفتند كه در برابر چه شخصيت عظيمي قرار گرفته اند.

وي با بيان اينكه امروز زندگي رهبر معظم انقلاب هم به مثابه مشي و سير و سلوك امام راحل است تصريح كرد:اگر مسئولان كشور از سيره و مشی امام فاصله بگيرند ترديد نكنيد كه به قهقرا كشيده خواهند شد.

*برخي به روي خدمات انقلاب و نظام خط بطلان مي كشند

 ابراهيمي به تشريح ديدگاه انديشه گرايانه امام نيز پرداخت و گفت:در شرايطي كه كشور در جنگ و تهديد نظامي و تحت فشار برخي نيروهاي تجزيه طلب در داخل قرار داشت دستور امام مبني بر جهاد سازندگي تحول عظيمي در كشور به وجود آورد.

 وي به اصلاح و ترميم زير ساخت هاي كشور در آن دوران اشاره كرد و اظهار داشت:برخي به روي خدمات انقلاب و نظام خط بطلان مي كشند.

 معاون سياسي و امنيتي استاندار با گلايه از برخي انديشه ها كه در مقابل انقلاب خود را طلبكار مي دانند، تاكيد كرد:برخي روشنفكران كه مي گويند انقلاب براي ما چه كرد چرا خود نمي گويند كه چه كاري براي انقلاب كرده اند؟

 وي ادامه داد: همه ما بدهكار ارزش هاي امام و انقلابيم و مهم ترين وظيفه ما براي صيانت از انقلاب اسلامي فاصله نگرفتن از هويت خلق شده موجود است.

 ابراهيمي با بيان اينكه شاخص براي ما آرمان هاي امام است،افزود: بايد انقلابي ماندن و انقلابي بودن افراد و جريان هاي سياسي را با شاخص انديشه امام در حوزه هاي مختلف بسنجيم.

 وي گفت:صحبت از سالگرد امام يعني اينكه خود و جامعه خود را به آرمان ها و اهداف امام نزدیک كنيم و با او و ارزش هاي او تجديد ميثاق كنيم.

 معاون سياسي و امنيتي استاندار اظهار داشت: امروز اگر كسي حرف از امام بزند اما با ولايت فقيه زمان خود زاويه داشته باشد، نه تنها ولايي نيست بلكه به انديشه امام هم خيانت كرده است.

 وي خط امامي بودن را در گرو سنجيدن انديشه ها و اعمال خود با ولي فقيه زمان دانست و گفت:امروز سرويس هاي جاسوسي غرب ، اسرائيل و امريكا به نقش برجسته رهبري در خنثي سازي توطئه عليه ايران اعتراف كرده اند.

 ابراهيمي گفت: سرويس هاي CIA اعلام كرده اند كه تا زماني كه در ايران رهبري كشور در دست فردي مانند آيت الله خامنه اي است به برنامه ها و اهداف خود دسترسي نخواهند داشت.

وي با بيان اينكه تا ديروز امريكايي ها براي ما تعيين تكليف مي كردند اما امروز در بخش هاي مختلف توفيقاتي يافته ايم افزود:در حال حاضر ايران يك نظام قدرتمند در عرصه بين المللي است و اين عزت و افتخار مديون انديشه هاي امام راحل است.

معاون سياسي و امنيتي استاندار به حفظ همدلي و وحدت بين مسئولان و مردم تاكيد كرد و گفت:بدانيم دشمن خارجي همواره در كيمن ماست و او هيچ گاه از اين همبستگي و همكاري بين مردم و مسئولان استقبال نخواهد كرد.

*از لابه لای اظهارات معاون استاندار

- ابراهيمي از اعزام 40 هزار نفر زائر مازندرانی جهت شركت در مراسم ارتحال حضرت امام خبرداد و گفت:اگر چه دو دهه از سالروز رحلت امام مي گذرد،مردم ، جوانان، برادران و خواهران دل در گرو انديشه هاي امام دارند.

- معاون استاندار در بين سخنان خود به موضوع پرونده هسته اي ايران هم اشاره كرد و گفت:ما را از داشتن حق مسلم هسته اي منع مي كنند و خود با گردن كلفتي تمام مي گويند كه ما بمب هسته اي داريم و بر سر مردم خواهيم ريخت.

-وي ادامه داد: امروز به كوري چشمان دشمنان دانشمندان هسته اي كشور تنها با 28 سال سن تحول عظيمي را در اين حوزه به وجود آورده اند.

 -ابراهيمي به ملاقات خود با چند دانشمند هسته اي مازندراني در طي روزهاي گذشته اشاره كرد و گفت: اين جوانان افتخار مازندران هستند.

- وي به بسته ويژه "يك نكته از هزاران" رسانه ملي هم اشاره كرد و گفت:دشمن بعد از شهادت شهيد مطهري گمان كرد كه با از بين رفتن اين مغز متفكر و مهندس فرهنگي كشور، ديگر امام تنها شده است اما مي بينيد كه امام ، مقام معظم رهبري را به عنوان جانشين آن شهيد در دانشگاه معرفي مي كند.

 -معاون سياسي و امنيتي استاندار به كلاس نه ماه قبل خود در مقطع دكتری با سردار رحيم صفوي نيزاشاره اي داشت و بيان كرد: در آن روز سردار صفوي تحليلي از نقش مقام معظم رهبري در بيداري كشورهاي اسلامي ارائه داد كه براي من بسيار جالب بود.

- وي از ديدن چهره هاي آشنا در روستای اسرم ابراز خوشحالي كرد و گفت:فاصله كياپي تا اسرم زياد نيست و ما از ديدن دوستان مان خوشحاليم.

-ابراهيمي بعد از اتمام سخنراني مراسم را ترك كرد كه با استقبال عمومي مردم همراه شد به طوري كه هيئت امنای مسجد مجبور شدند از مردم بخواهند كه براي صرف شام حضور داشته باشند و بيرون نروند.

- در اين مراسم شفيعي مدير كل اتباع خارجي، حسيني نژاد فرماندار ساري،رجبي فرماندار مياندرود،اسفندياري معاون فرماندار مياندرود و جمعي از مسئولان نظامي و انتظامي و محلي حضور داشتند.


  • فیروزجاهپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 15 خرداد 1391-0:0

    سلام.با نظر جناب تقوی سوادکوهی کاملا موافقم .

    • فرزند ملتپاسخ به این دیدگاه 0 0
      شنبه 13 خرداد 1391-0:0

      نظر ایشان این بود که خلاصه ما همیشه سرکار و موقعیت سیاسی مان باشیم وگرنه فقط لفظ آرمانگرایی پوششی برای بی کفایتی های آقایان است . گزارش پرونده فساد مالی را بخوانید ببنید چقدر افراد دولتی در آن نقش داشتند کدام آرمانگرایی ؟؟؟؟

      • نایب الله اصغریپاسخ به این دیدگاه 0 0
        شنبه 13 خرداد 1391-0:0

        ما بچه های انقلاب کار خود را کردیم حال نوبت نسل جدید است که چگونه با پیروی از حق و حقیقت جامعه مدنی را ساخت به قول امروزی ها زیرساخت ها توسط امام راحل تهیه شد اکنون موقع تلاش و کار است اختلاف سلیقه نباید به تولید ملی و سرمایه ملی را آسیب بزند.
        هادی جان الان زیر 40 سال سن داری شبیه وزرای دوران امام خمینی تبعیت از ولایت همانند بچه های دوران انقلاب کلید اصلی حرکت بسوی سازندگی است.
        نایب الله اصغری متولد 14 خرداد 1342

        • تقوی سوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 0 0
          شنبه 13 خرداد 1391-0:0

          اختلاف سلیقه برخلاف نطر ایشان از مواهب الهی است که در بطنش رشد وتعالی را بهمراه دارد. یکسانی و نبود سلایق متفاوت برخلاف سنت الهی است .در حوزها ی سیاسی هم رشد جامعه منوط به همین سنت است. نظر اقای معاون استاندار را به اقدام امام راحل در انشعاب مجمع روحانیون مبارز از جامعه روحانیت که نوعی تصدیق صحت وجود ومثبت بودن اختلاف سلیقه از منظر امام راحل بود جلب میکنم .
          ایشان جامعه یکدست وبی تحرک را خواستارند که در نظر امام مردود است


          ©2013 APG.ir