تعداد بازدید: 2983

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 23 خرداد 1391-21:24

مراكز آموزش عالي با رویکرد جدید نظارتی/گزارش راهبردی تهیه می شود

مدیركل بازرسي استان مازندران گفت:رويكرد جديد نظارتي بر عملكرد مراكز آموزش عالي استان ایجاد می شود/با همت همكارانِ حوزه فرهنگي و اجتماعي،در سه ماهه چهارم سال جاري امكان تنظيم گزارشي راهبردي از وضعيت آموزش عالي استان براي اداره كل فراهم شود. 


مازندنومه،خبر ارسالی روابط عمومی سازمان بازرسی مازندران:مدیركل بازرسي استان مازندران بر رويكرد جديد نظارتي بر عملكرد مراكز آموزش عالي استان،تاکید کرد.

 حميدرضا فتحيان اظهار داشت: مراكز آموزش عالي در تربيت نيروهاي متخصص مورد نياز جامعه، اهمیت استراتژیک دارند.

 وی یادآور شد:‌با توجه به تعدد مراكز و موسسات آموزش عالي دولتي و غير دولتي در استان، ضرورت دارد به منظور حُسن بخشيدن به امور با بسيج امكانات،بهره‏مندي از همه ابزارهاي قانوني در اختيار،ساماندهي كارگروه‏هاي تخصصي با همكاري كارشناسانِ مدعو تعيين‏صلاحيت شده و همچنين با استفاده از روش‌هاي جديد نظارتي از جمله تدارك بازرسي‏هاي خود اظهاري،نسبت به نظارت بر اجراي صحيح امور در كليه مراكز آموزش عالي استان اقدام شود.

 این مسئول در ادامه ضمن بيان برخي از گلوگاه‏هاي نيازمند كنترل در مراكز آموزش عالي افزود: با همت همكارانِ حوزه فرهنگي و اجتماعي، در سه ماهه چهارم سال جاري امكان تنظيم گزارشي راهبردي از وضعيت آموزش عالي استان براي اداره كل فراهم شود.

 گفتني است استان مازندران با داشتن 46 موسسه آموزش عالي فعال غيردولتي و غير انتفاعي ، از جمله استان هاي برتر كشور در زمينه استقرار اين گونه مراكز آموزشي است.


  • پنجشنبه 25 خرداد 1391-0:0

    اقای مدیرکل جذب هیئت علمی در دانشگاه مازندران را دریاب
    این هم لینکش
    http://farsnews.com/newstext.php?nn=13910308000093
    اقای مازند نومه این کامنت را لطفا کار کن

    • چهارشنبه 24 خرداد 1391-0:0

      باسلام.نظر به شایستگی و توانمندی دکتر رحمانی که خود از اساتید مجرب در این حوضه میباشند با نظارت و راهنماییهای ارزشمند ایشان مطمعنا شاهد رشد و شکوفایی مراکز آموزشی باشیم انشااله.


      ©2013 APG.ir