تعداد بازدید: 2679

توصیه به دیگران 2

شنبه 27 خرداد 1391-16:7

بازتاب یک خبر/برای خبرنگاران احترام قائلیم

جوابیه روابط عمومی اداره کل راه  وشهرسازی مازندران به یک خبر؛اين اداره كل همواره براي تمامي اقشار جامعه علي الخصوص قشر فرهنگي و متعهد خبرنگار احترام و جايگاهي خاص قائل می باشد.


مازندنومه:در پی درج خبری مبنی بر  کتک خوردن یک خبرنگار با تیتر "دیوار کوتاه خبرنگاران/در اداره راه خبرنگاری را کتک زدند" در مازندنومه تاریخ 23 خرداد ماه،جوابیه ای از سوی روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران به دست ما رسید که متن کامل آن در زیر می آید:

مدير مسؤل محترم پايگاه خبري مازندنومه

سلام عليكم
احتراماً؛جوابيه ذيل جهت روشن شدن اذهان عمومي ارسال مي گردد. خواهشمند است طبق قانون مطبوعات نسبت به انعكاس آن اقدام فرماييد.

  نامبرده حدود ساعت 10:05 صبح روز سه شنبه تاريخ 23/3/1391 به ساختمان مركزي اين اداره كل مراجعه و متصدي واحد اطلاعات برحسب وظيفه محوله در چارچوب استقرار ميز خدمت كه ايجاد و استقرار آن در مدخل ورودي ساختمانهاي اداري دستگاههاي اجرايي مورد تأكيد و توصيه مسئولين استاني و كشوري مي باشد به قصد ارائه راهنمائي و اداي توضيحات اقدام كه متأسفانه فرد موصوف ضمن پرخاشگري و ايجاد سروصدا كه موجب تجمع ساير كاركنان و مراجعين در محوطه ورودي شده با اداي كلمات و جملات ركيك و توهين‌آميز كه قابل نگارش نمي‌باشد اقدام به درگيري فيزيكي نموده كه خوشبختانه با متانت متصدي مذكور و دخالت بموقع عوامل و پرسنل حراست ، مشاراليه به اداره حراست منتقل و البته در اين مكان نيز آرام نگرفته و با ادامه فحاشي و بكاربردن الفاظ نامناسب، خود را به دفتر مديريت رسانده و با وقاحت عدم حضور مديركل را كه به جهت نوع وظايف و لزوم بازديد از پروژه‌ها و طرحها درمأموريت بودند به تمسخر گرفته و جوي متشنج را بوجود آورده كه عملكرد و رفتار زننده نامبرده از طريق دوربين‌هاي مستقر در ساختمان ضبط و قابل استناد و ارائه مي باشد.

 ضمنا با عنايت به اينكه مشاراليه از موضعيت رسانه‌اي خود (ادعاي خبرنگاري رسانه شمال آنلاين) و موضعيت اداري( ادعاي انتساب به دفتر معاونت محترم امور عمراني استانداري مازندران) معرفي و سوء استفاده نموده به اطلاع مي رساند اين اداره كل همواره براي تمامي اقشار جامعه علي الخصوص قشر فرهنگي و متعهد خبرنگار احترام و جايگاهي خاص قائل بوده كه اين مهم را مي توان از بازخورد و رويكرد مثبت و كارآمد و همچنين تعامل و همدلي سازنده اين عزيزان با مجموعه راه  و شهرسازي مازندران به عينه مشاهده نمود.


بديهي است با عنايت به مستندات موجود و گواهي حاضرين ، حق اين اداره كل به انعكاس موضوع به مراجع و محاكم قضايي محفوظ مي باشد.


  • يکشنبه 28 خرداد 1391-0:0

    مسئولا حرصشونو سر نگهبانا خالی می کنن، نگهبانا هم سر مراجعه کننده ها. نگهبانای بعضی اداره ها برای خودشون یه پا مدیر کل هستن و در مقابل بعضی نگهبانا هم بسیار محترم هستن

    • خبرنگار فریدونکناریپاسخ به این دیدگاه 0 0
      يکشنبه 28 خرداد 1391-0:0

      یک بار به این روابط عمومی مراجعه کردم این مدیر روابط عمومی ... ایشان ... تا روابط عمومی .

      • شنبه 27 خرداد 1391-0:0

        دست شما درد نکنه . خیلی احترام قائلید . نگهبانان همه ادارات اینطورن

        • شنبه 27 خرداد 1391-0:0

          انتظار نداشته باشيد مردم باوركنند ولي درصورتيكه حرفاتونم صحيح باشه جواب فحاشي را با فحاشي ميدن نه با كتك كاري.مطمئن باشيد اين قشري كه شماها خيلي راحت بهشون توهين و فحاشي ميكنيد بين مردم ارزش و محبوبيت خيلي زيادي دارن.

          • شنبه 27 خرداد 1391-0:0

            جوابیه خیلی غیر حرفه ای است...

            • شنبه 27 خرداد 1391-0:0

              خالی بندیه. خودم یک بار برای تهیه گفتگوی اختصاصی رفتم پیششون. روابط عمومیشون یه جوری رفتار کرد که هیچ میلی ندارم حتی خبرهای این اداره کل رو کار کنم و یا بخونم. همیشه که نباید فحاشی کرد و کتک کاری کرد. نوع برخورد هم می تونه غیر محترمانه و زشت باشه...


              ©2013 APG.ir