تعداد بازدید: 2156

توصیه به دیگران 4

دوشنبه 5 تير 1391-0:41

تخت هایی که همیشه پر است

رئیس بیمارستان بوعلی ساری گفت:‌به دلیل اینکه مرکز مشخصی برای کودکان سرطانی وجود ندارد، آمار مشخصی هم در رابطه با تعداد کودکان سرطانی در دست نداریم/ظرفیت بیمارستان بوعلی ساری در بخش کودکان سرطانی، 10 تخت است که این تخت‌ها تقریبا همیشه، پر است.


مازندنومه: رئیس بیمارستان بوعلی ساری در جلسه مجمع خیران بیمارستان فوق تخصصی کودکان سرطانی(ماهک)، اظهار داشت:‌ به دلیل اینکه مرکز مشخصی برای کودکان سرطانی وجود ندارد، آمار مشخصی هم در رابطه با تعداد کودکان سرطانی در دست نداریم.

وی افزود: تا سازماندهی درستی در این زمینه نداشته باشیم، نمی‌توان آمار درستی از تعداد کودکان سرطانی ارائه کرد.

عبدالله موسوی با بیان اینکه تعدادی از این بیماران فوت کرده و یا بهبود می‌یابند، ادامه داد:‌ برخی به تهران مراجعه کرده و بعضی دیگر هم قطع درمان می‌کنند.

رئیس بیمارستان بوعلی ساری اظهار داشت:‌به دلیل اینکه مازندران، روستا زیاد دارد، دسترسی به مراکز درمانی سخت است و همراهان بیمار هم مشکل اقامتی دارند که مجبور می‌شوند قطع درمان کنند.

موسوی یادآور شد:‌وجود مرکز اقامتی در کنار مراکز درمانی، باعث می‌شود خانواده بیمار، بتوانند با اقامت در این مراکز، دوره درمان را به صورت کامل انجام دهند.

وی تصریح کرد: ظرفیت بیمارستان بوعلی ساری در بخش کودکان سرطانی، 10 تخت است که این تخت‌ها تقریبا همیشه، پر است.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت:‌ بیمارستان فوق تخصصی کودکان سرطانی شامل واحد اقامتی، درمانگاه، بخش شیمی درمانی، بخش بستری و سالن اجتماعات است.

وی متذکر شد:‌ اتاق‌های این بیمارستان به صورت یک تخته ایزوله و یا در نهایت دو تخته هستند.



    ©2013 APG.ir