تعداد بازدید: 3334

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 5 تير 1391-0:41

آقامیری:تصمیمات استاندار،استخاره‌ای است

استاندار از تصمیم شورا در خصوص برکناری شهردار، فوق العاده عصبانی است/ اگر قرار است استاندار با ساز و کار شورا همخوانی نداشته باشد، فردی را بفرستد اینجا تا تصمیم بگیرد،ما هم میرزا امضا می‌شویم/‌اگر تحمل شورا خیلی سخت است، می‌توانند شورا را منحل کنند/همه ساله دراین وقت سال با کسری بودجه مواجه بودیم ولی امسال وضع درآمدی شهرداری مطلوب است.


مازندنومه،کلثوم فلاحی:جمال باقری در جلسه علنی شورای شهر ساری اظهار داشت: رسانه‌ها به پنجم تیرماه که روز جهانی مبارزه با مواد مخدر است، بپردازند.

 عضو شورای شهر ساری ادامه داد:‌ با توجه به شرایطی که کشور ما در چند سال گذشته دارد، با بحرانی به نام اعتیاد مواجه هستیم و رسانه‌ها می‌توانند در این زمینه به صورت مفید کار کنند.

وی با اشاره به اینکه ساعت 14 روز یکشنبه در حیاط شهرداری بودم که برخی کارکنان شهرداری به من اطلاع دادند معارفه فرزانه به عنوان سرپرست شهرداری ساری برگزار می‌شود،تصریح کرد:‌ از این موضوع بی اطلاع بوده و چون به مراسم دعوت نبودم، حضور نیافتم.

باقری یادآور شد:‌ من سخنگوی شورا هستم و رسانه‌ها در این زمینه سؤال‌هایی داشتند اما چون در جریان نبودم توضیحی ندادم.

 وی از رئیس شورای شهر ساری در این زمینه توضیح خواست.

سخنگوی شورای شهر ساری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت:‌ 15 سوال که اعضای شورا از شهردار داشتند، دلالت بر تخلف در شهرداری ندارد و مبنی بر مطالبات بیشتر از شهرداری است.

 باقری تصریح کرد:‌این مایه مباهات است که شورا پنج سال بر امور شهرداری نظارت کرده و پس از این مدت که خواسته‌اند تغییری در مدیریت شهری ایجاد کنند، تخلفی ارائه نشده است.

وی متذکر شد:‌اگر شهردار استیضاح شد،بر پایه تخلف نبوده و صرفا انتظارات، بیش از آن چیزی بوده که در شهرداری اتفاق افتاده است.

باقری با تبریک انتصاب حجازی به سمت مدیرعاملی سازمان همیاری شهرداری‌ها، گفت:‌این انتصاب، قدم خیری خواهد بود در جهت ارائه خدمات که بر اساس شایستگی و تجربیات با ارزش حجازی که در طول 32 سال خدمت کسب کرده است.

*تا آنجا که می دانم، تصمیمات استاندار، استخاره‌ای است

دیگر عضو شورای شهر ساری در این نشست گفت: ای کاش ماموریت نمایندگی مردم شهر را در شورا نداشتیم.

سید محمد آقامیری با بیان اینکه فکر می‌کنم استاندار از تصمیم شورا در خصوص برکناری شهردار، فوق العاده عصبانی است، ادامه داد:‌ اگرچه تشر لفظی را ندیدیم اما تشر عملی را شاهد بودیم.

 وی با اشاره به اینکه تا آنجا که می دانم، تصمیمات استاندار، استخاره‌ای است، بیان داشت:‌بسیاری از مدیران خوب برکنار شدند اما صدای استاندار درنیامد.

 آقامیری با اشاره به انتصاب فوری حجازی به سمت مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌ها از سوی استاندار مازندران، افزود: انتظار داریم استاندار در انتقال سایت اداری، گرفتن بودجه اداری و صدها تصمیم دیگر که باعث عمران و آبادانی شهر می‌شود، همینطور رفتار کند.

وی با بیان اینکه تصمیمات شورا، تصمیم امنای مردم است، خاطرنشان کرد:‌ اگر قرار است استاندار با ساز و کار شورا همخوانی نداشته باشد، فردی را بفرستد اینجا تا تصمیم بگیرد، ما هم میرزا امضا می‌شویم و دیگر نیازی هم نیست که مردم رای دهند.

 ‌آقامیری با اشاره به اینکه استاندار، بالاترین مقام دولت در استان است، گفت: اما نمی‌تواند هرکاری که خواست، انجام دهد.

 این عضو شورای شهر ساری تصریح کرد: امنای مردم در برکناری شهردار ساری، تصمیم خصمانه، غیرقانونی و غیراخلاقی نداشتند.

وی متذکر شد:‌چون سفارشات عزیزان، تحت تاثیر قرار نگرفت، عملا می‌خواهند شهرداری را این گونه معرفی کنند که کسی را ندارد و شورا هم با چالش مواجه است.

 آقامیری افزود:‌این نشان می‌دهد مدیران دولتی هنوز تحمل مدیریت شورایی را ندارد و برای کسانی که 30 سال مدیر بودند و 30 سال از بالا به پایین دستور دارند، تصمیم شورا سخت است.

 عضو شورای شهر ساری ادامه داد:‌ می‌خواهند به گونه‌ای عمل کنند که هیچکس جرات پرسیدن سوال را از اصحاب قدرت نداشته باشد.

 وی با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر امام حسین، به اصحاب قدرت بود، گفت:‌خواهش می‌کنم این ها به خودشان بیایند.

 آقامیری تصریح کرد:‌اگر تحمل شورا خیلی سخت است، می‌توانند شورا را منحل کنند.

*قرار بود فرزانه به شورای اداری برود

 رئیس شورای شهر ساری در رابطه با معارفه سرپرست شهرداری ساری، گفت:‌ قرار بود فرزانه را صرفا به شورای اداری معرفی کنیم.

 فرامرز نقیبی افزود:‌ فرزانه به این جلسه نیامد و چندبار هم با او تماس گرفتم که پاسخ نداد.

رئیس شورای شهر ساری، اضافه کرد:‌ حجازی از بدو ورود به شهرداری با زباله سر و کار داشت و اکنون که از شهرداری رفت، عازم پسماند شده که آنجا هم موضوع زباله مطرح است.

*با سپاه مذاکره شود


دیگر عضو شورای شهر ساری در این جلسه به ترافیک سنگین خیابان ملامجدالدین به ویژه در روزهای پنجشنبه اشاره کرد و گفت: ورودی بلوار آرامگاه هم وضعیت بغرنجی دارد و در عین حال دستفروشان هم دراین مکان سد معبر می کنند.

سید مهدی احمدی افزود : قسمت تعریض شده این خیابان فاقد تابلو بوده و ضلع شمالی اداره پست آسفالت نیست.

وی سپس به مشکل تردد اهالی شهرک پردیس (روبه روی مسجد محمد رسول ا... (ص) ) میدان ولی عصر اشاره کرد و با بیان این که اهالی برای مراجعه از مرکز شهر به منازل خود بایدراه طولانی راطی کنند ، پیشنهاد کرد با سپاه مذاکره شود تا اهالی این محل بتوانند از زیرگذر بعد از پل غدیر استفاده کنند.

* 19 هزار تن آسفالت در سه ماه گذشته در شهر ساری توزیع شد

 مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ساری درجمع اعضای شورای شهر گفت : سه سال پیش وقتی سازمان را تحویل گرفتیم 75 میلیون تومان بدهی و دومیلیون درحساب داشت اما طی این مدت بیش از 22 میلیارد تومان درآمد داشته و رقمی در همین حدود هم ازمحل سودهای اکتسابی هزینه کرده است و 57 میلیون تومان هم در حساب دارد .

طالبی با بیان این که سازمان عمران برای هزینه های خود یک ریال از شهرداری دریافت نکرد ، مجموع بدهی های این سازمان را یک میلیاردو 145 میلیون تومان و جمع طلب های آن راسه میلیارد و 809 میلیون تومان اعلام کرد.

 وی گفت : ظرف سه ماه گذشته 19 هزار تن آسفالت درسطح شهر ساری توزیع شده و سازمان عمرانی تلاش می کند ماهانه 7 هزار تن آسفالت تولید و توزیع کند.

 طالبی با اشاره به محدودیت هایی که در تهیه قیر وجود دارد اعلام کرد :در ماه خرداد 590 میلیون تومان برای آسفالت و 649 میلیون تومان برای زیرسازی و اجرای نوه هزینه کردیم.

 مدیرعامل سازمان عمران در پایان به ضرورت تعمیر کارخانه آسفالت شهرداری اشاره کرد و گفت : تعمیر کارخانه آسفالت و سنگ شکن هرچندهزینه زیادی در بردارد ولی باید انجام شود.

*شهرداری ساری از نظر درآمدی در وضعیت مطلوبی قرار دارد

 معاون مالی شهرداری ساری در جلسه علنی شورای شهر با اشاره به درآمد 9 میلیاردی شهرداری در خرداد ماه اظهار داشت : همه ساله دراین وقت سال با کسری بودجه مواجه بودیم ولی امسال وضع درآمدی شهرداری مطلوب است.

 رسولی افزود : با حمایت شورا و تلاش همکاران ما در شهرداری بودجه های دولتی ما در سالجاری هم خوب بود و همه قابل جذب است ، به همین دلیل ما تمام بدهکاری های شهرداری به سازمان ها و پیمانکاران را پرداخت کردیم.

   رئیس شورای اسلامی شهر ساری در این جلسه،به پایان یافتن خدمت حجازی در شهرداری ساری اشاره کرد و با بیان این که سوالات شورا از شهردار پیرامون چگونگی تحقق برنامه ها و مطالبات شهروندان بوده است ، از زحمات حجازی طی 5 سال تصدی شهرداری مرکز استان قدردانی کرد.

نقیبی به وجود کاستی های متعدد در حوزه مدیریت شهری اشاره کرد و تصریح کرد:حجازی علی رغم این کاستی ها ، کارهای خوبی را در مدت تصدی انجام داد.

 وی ادامه داد:فرزانه -معاون شهرسازی شهرداری ساری- به عنوان سرپرست شهرداری معرفی شد و همکاران ما در شورا از هم اکنون برای انتخاب شهردار جدید دست به کار شده اند.

 نقیبی خاطر نشان کرد : تمام تلاش ما در شورا این است که یک شهردار توانمندتر و تازه نفس انتخاب کنیم تا بهتراز قبل کار کند و خواسته های مردم را برآورده سازد.

رئیس شورای شهر ساری در پایان ابراز امیدواری کرد شهرداری انتخاب شود که مورد تایید مردم باشد و در فرصت باقیمانده بتواند کارهای نیمه تمام و بر زمین مانده را به سرانجام برساند .


  • سه شنبه 6 تير 1391-0:0

    بابا پسر عمو اش که نیست یه محل ان همه اسمشون سلیم بهرامی است.بازم میگم گزینه ما سلیم بهرامی

    • آقامیری جوگیرشده!پاسخ به این دیدگاه 0 0
      سه شنبه 6 تير 1391-0:0

      اون دوستی که خطاب به آقا میری نوشتید : ادب مردم به ز دولت اوست! بهتر است از آقامیری بپرسید :...را تعریف کن! از او بپرسید اقوام اش را که سرکار آورده است با همین روحیه دلسوزی و خدمت آورده است؟...آقای آقامیری ... اگر طاهایی استاندار هم نباشد، 100 تا آقامیری هم جمع شوند به اخلاق، شخصیت و ادب ، تجربه و متانت سیدعلی اکبر طاهایی نمیرسند. آقای آقامیری بتاز! اگر فکر کردی با این هیاهوها و گردوخاک کردن ها میتوانی توجه مردم را جلب کنی و انتخابات آتی شورا را به نفع خود رقم بزنی...

      • دوشنبه 5 تير 1391-0:0

        اینکه مسئولین سختشان هست شوراهارا بپذیرند حرف درستی است ولی مرد پخته و وارسته ای مثل استاندار مازندران که در کار شورا هم دخالتی نکرده ایا نمیتواند به تشخیص خود از وجود مدیری در جای دیگر استفاده کند؟ منظورم اینه که شورائی مثل شورای شهرساری با این سابقه مشعشع و بچه بازی های اعضایش که همه از کدورتهاشون نسبت به دیگران حرف میزنند هم میتونه شورائی باشه که مثلا حکم به برکناری شهرداری بده و این شهردار برای همیشه منزوی بشه؟ ایا استاندار برای انتخاب مدیر سازمان همیاری می بایست چشم به دهن شورا داشته باشه؟ انهم شورائی که نه فقط اقامیری بلکه همه از حب و بغض میگن؟ خدا خیر به جمهوری اسلامی بدهد که شورا را به ارمغان اورد ولی ایا شورای مورد نظر جمهوری ما باید به همین ترکیب متناقض باشه؟ و چنین شورائی ایا حق داره که تصمیم استاندار را انهم استانداری صبور و سلیم مثل طاهائی را زیر سوال ببره؟ اقایان بروید خدارا شکر کنید که ازین نمد کلاهی برای شما فراهم شد...گلیم اذن را اندازه ای هست...لطفا پارا از ان بیرون مبرید....

        • دوشنبه 5 تير 1391-0:0

          انشا... این دفعه مردم همت کنند اعضاع شورا را با کاشناسی انتخاب کنند مرکز استان پیشانی استان است ودر انتخاب اعضا جدید شورا دقت خرج دهند اعضا این شورا فقط به فکر جیبند

          • دوشنبه 5 تير 1391-0:0

            باز استاندار یه استخاره ای می کنه، آقامیری که همون استخاره رو هم نمی کنه

            • دوشنبه 5 تير 1391-0:0

              زیر سایه ولی فقیه کسی که بخواهد مقابل شورا و رای مردم به ایستد(چه برسد که منحل کند) را به زانو می نشانیم .

              • دوشنبه 5 تير 1391-0:0

                و بالاخره گير مرد اوفتاد؟

                • دوشنبه 5 تير 1391-0:0

                  مهندس سلیم بهرامی پسر عموی مرحوم سلیم بهرامی نماینده ساری گزینه مناسبی با توجه به فعالیت های علمی و رابطه اش با نظام مهندسی است

                  • سلیم بهرامیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                    دوشنبه 5 تير 1391-0:0

                    جناب آقای تاکامی ممنون از لطف جنابعالی

                    • دوشنبه 5 تير 1391-0:0

                      واقعا جای تاسفه که آقای حجازی بازنشسته را دوباره سر یک کار دیگر فرستادند و آنهم مدیریت!!!!!!!!!!!
                      بعد از آنطرف جوان میاد درس می خونه مدرک جمع میکنه آخرش میبینه کسی که نباید جاش باشه جاش هست!!!!!!!!!!!!

                      • دوشنبه 5 تير 1391-0:0

                        آقای تاکامی که نمیدونم کی هستی واسم کوچیکت چیه، بنده هم تاکامی هستم واز عملکرد شهردار سابق آقای حجازی مطلع که بسیار زحمات ایشان شایسته تقدیر بوده وهستند....بهتره از اسم یک منطقه برای نظرات شخصی استفاده نکنی...راستی مهندس سلیم بهرامی کیه؟

                        • دوشنبه 5 تير 1391-0:0

                          انشاالله تفكر شورايي بر تفكر ابلاغي حاكم شود. قابل توجه آقاي استاندار .

                          • دوشنبه 5 تير 1391-0:0

                            دکتر رمضانپور گزینه مناسبی به نظر میرسه

                            • دوشنبه 5 تير 1391-0:0

                              شهردار ساری .... فقط مهندس سلیم بهرامی

                              • دوشنبه 5 تير 1391-0:0

                                چه شوراي متحدي! باقري از انتصاب حجازي ابراز خوشحالي مي كند و تبريك مي گويد و آقاميري ابراز تاسف مي كند. واقعا بايد به ساروي ها تبريك گفت به خاطر اين شورا.

                                • دوشنبه 5 تير 1391-0:0

                                  جناب آقامیری : ادب مرد به ز دولت اوست


                                  ©2013 APG.ir