تعداد بازدید: 3098

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 6 تير 1391-14:14

ضربه به دموکراسی/شجاعی:اقدام استاندار توهین به مردم است

در نامه ی سرگشاده نماینده ساری به استاندار عنوان شد: از اقدام عجولانه شما مردم ساری ضرر کردند/ضعیف ترین کارنامه را در بین استانداران دولت آقای احمدی نژاد از خود به جا گذاشته اید/بجای سیاسی کاری و راضی نگه داشتن همه،تلاش کنید رضایت مردم را فراهم سازید.


 مازندنومه،روح الله شجاعی:درپی استیضاح شهردار ساری و انتصاب وی به سمت رییس سازمان همیاری شهرداری های استان،شاهد واکنش های متفاوتی بودیم.

 مازندنومه نیز در راستای رسالت خبری خود، این اقدام عجولانه را نقد کرد و به اطلاع رسانی صحیح در خصوص وقایع اخیر مرکز استان پرداخت.

 در این میان شاید سید رمضان شجاعی کیاسری -نماینده مردم ساری و میاندرود- بیش از دیگران در مظان اتهام قرار گرفت و سیاسیون و بالطبع رسانه ها برکناری حجازی از شهرداری را به وی نسبت دادند.

 آنها معتقد بودند ترکیب شورای شهر بعد از استعفای دو عضو برای شرکت در انتخابات مجلس به نفع شجاعی تغییر کرد و پروژه تغییر شهردار نیز به قبل از انتخابات برمی گردد.

 اما عده ای از کارشناسان مسائل سیاسی نیز انتصاب حجازی،آن هم قبل از غروب آفتاب روز استیضاح به سمت بالاتر در استان را اقدامی تلافی جویانه طاهایی قلمداد کردند.

 در چند روز گذشته شاهد واکنش نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی هم بودیم. شجاعی کیاسری بیکار ننشست و در نامه ای سرگشاده به استاندار خواستار توضیح وی در انتصاب عجولانه حجازی به سمت رییس همیاری شهرداری های استان مازندران شد.

وی در این نامه یادآور شد: اقدام استاندار در این انتصاب، اعضای شورای شهر را در ادامه کارشان دلسرد کرده است.

 شجاعی از دست دادن روحیه و انگیزه کاری شورا در شرایط دشوار پیش آمده را نتیجه این اقدام استاندار دانست و تاکید کرد: خسارت و ضرر آن متوجه مردم ساری خواهد بود.

 متن کامل نامه نماینده ساری به استاندار به این قرار است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 برادر گرامی جناب آقای مهندس طاهایی ، استاندار محترم مازندران

با سلام

با توجه به لزوم بهره گیری از همه فرصت ها برای حل مشکلات اساسی و نیاز کشور و استان به هم افزایی و تعامل بین همه بخش ها، گلایه ای را هرچند برادرانه از جنابعالی بخاطر بی توجهی به حل مشکلات مرکز استان وبعضا دامن زدن به مشکلات و حاشیه سازی از سوی شما یادآور می شوم.

جناب آقای مهندس طاهایی، جناب آقای مهندس حجازی از دوستان قدیمی اینجانب است که ممکن است دلتنگی هایی هم نسبت به هم داشته باشیم اما بنده در دوره هشتم مجلس و حمایت از ایشان و پیگیری مطالبات شهرداری از هیچ کوششی دریغ نکردم که وجدان دین باور ایشان حتما گواه آن است.

 اما اقدام جنابعالی در انتصاب ضربتی ایشان مشکلاتی را مثل همیشه برای ساری موجب گردید که بنده بعنوان نماینده مردم وظیفه دارم باطلاع جنابعالی برسانم.

 1- ضمن اینکه اینجانب وظیفه می دانم از تلاش و زحمات برادر خوبم جناب آقای مهندس حجازی بعنوان شهردار سخت کوش ساری جدا تشکر نمایم قطعا بنده هم علاقه مند بودم که ایشان با تدبیری خاص در جای مناسب قرار گیرند و از تجربه و توان مدیریتی ایشان استفاده گردد اما این اقدام عجولانه شما توهین به تصمیم گیری شورای شهر ساری که نمایندگان مردم شهر می باشد بوده که در نهایت توهین و جسارت به مردم شهر ساری است.

2- بنده واقعا در تصمیم گیری شورا هیچ نقشی نداشته ام.حتی گاهی به دوستان توصیه می کردم که زمان این کار با توجه به در پیش بودن انتخابات شوراها مناسب نیست لذا شورای شهر به هر دلیلی مبادرت به چنین امر قانونی نموده است اما این اقدام جنابعالی ضربه سنگین به اصول دموکراسی و مردم سالاری دینی است که برای همان خون دادیم و انقلاب کردیم و در نتیجه موجب اعتراض مردم ساری و تذکرات پی در پی به اینجانب گردید.

 3- جناب آقای مهندس طاهایی سوال من از شما این است چگونه می توانید در عمر باقیمانده شورای شهر با همه نامهربانی هایی که در حق مرکز استان روا داشته اید با این شورا کار کنید؟

چگونه می خواهید از آنها تقاضای همکاری داشته باشید؟ آیا به هم ریختگی و از دست دادن روحیه و انگیزه کاری شورا در شرایط دشوار پیش آمده و در نتیجه خسارت و ضرر آن متوجه مردم ساری نمی شود؟!

4- چرا در شروع کار بین نمایندگان ساری (بنده و برادر عزیزم جناب آقای مهندس دامادی) که عهد خدمتگزاری با یکدیگر بسته ایم را این گونه در افکار عمومی و رسانه ها به یک مشکل و معضل که در نهایت موجب نگرانی مردم شریف ساری و نخبگان و علاقه مندان به توسعه شهرستان ساری تبدیل نموده اید؟ چرا برای این امر با نمایندگان مشورت نکردید و مانند یک مدیر جوان با احساسات ناپخته تصمیم گیری نموده اید پاسخگوی این مشکل و نگرانی مردم شهرستان ساری و به تبع آن عقب ماندگی این حوزه با کیست؟

 5- جناب آقای طاهایی شما که فرد مجرب در عرصه اجرایی هستید بفرمایید کدام پروژه جدید را برای شهرستان ساری رقم زده اید؟

 آیا غیر از این است که پروژه هایی که در دوره استانداران پیشین به این استان اختصاص داده را علی رغم پیگیری های جدی نمایندگان یا تعطیل اند یا نیمه کاره رها شده اند و یا به کندی در حال انجام اند که در نهایت ضعیف ترین کارنامه را در بین استانداران دولت آقای احمدی نژاد از خود به جا گذاشته اید.

 6- جناب آقای طاهایی من همچنان که بارها گفته ام شما را انسانی دیندار و متدین می دانم که آیا شایسته نیست به جای حاشیه پردازی و فرصت سوزی و سخنرانی همه وقت خود را صرف وظیفه اداری و اجرایی نماید تا حداقل پاسخی اقناعی برای کارآمدی خود و دولت خود ارایه نمایید تا منجر به مکاتبه اینجانب با ریاست محترم جمهور و معاون اول محترم ایشان نگردد.

 7- جناب آقای مهندس طاهایی به جنابعالی برادرانه توصیه می کنم بجای سیاسی کاری و راضی نگه داشتن همه و تامین نظرات خارج از حوزه کاری مردم و حاکمیت، تلاش کنید که رضایت مردم را فراهم سازید که رضایت خدا هم در آن است.

 تعهدا به دلیل پرسش های پیش آمده فراوان برای مردم ساری و در راستای اطلاع رسانی، شفاف سازی، ایجاد اطمینان قلبی و رفع نگرانی برای مردم عزیز و شریف حوزه انتخابیه ام و به منظور حصول اتحاد و انسجام جهت توسعه پایدار تر استان و شهرستان ساری، علی رغم میل باطنی مجبورم این مطالب را به صورت نامه سرگشاده تقدیم نمایم.

 والسلام

 سید رمضان شجاعی نماینده مردم شریف شهرستان ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی


  • پنجشنبه 29 تير 1391-0:0

    اقای شجاعی شما که این کاراقای استاندارراتوهین به مردم تلقی میکنیدپس انتصاب یک کارشناس تربیت بدنی برای دانشکده اماممحمدباقرساری که یک دانشکده فنی میباشدوبیش از5000نفردانشجودارد راکه باپیگیریهای مجدانه شماصورت پذیرفت راتوهین به مردم وجوانان ودانشجویان تلقی نمیکنید/واقعاکه رونیست سنگ...

    • شنبه 10 تير 1391-0:0

      طبق اخرین اخبار درگوشی ، ارتقا اقای حجازی کار ...بوده درقبال خدمات...

      • شنبه 10 تير 1391-0:0

        خداعاقبت همه ی مارو بخیرکنه تواین شهر خراب آباد!... دلیل اصلی این انتصابه.اون همه حمایت ... انتخابات را باید جبران کنه.این تازه اولشه... داره بازی می کنه.از آقای ... می خواهیم قاطعانه ازحق خودش استفاده کنه

        • شنبه 10 تير 1391-0:0

          ببین چه کسی از دموکراسی می گه ...

          • جواد طالبیپاسخ به این دیدگاه 0 1
            جمعه 9 تير 1391-0:0

            آقای ساروی ما حرف شما را قبول داریم و اعتقادی به قسم نیست. کسانی هم که خلاف عرف فقط خواهان تشنج فضای سیاسی هستند به نظرم آن قلم و بینش امثال شما را هیچ وقت ندارند . تمام حرف ما این است که آقای طاهایی اقدامی سیاسی و خلاف عرف شورائی کرد در انتخاب آقای حجازی(شما بخوان نوعی تقابل در مقابل نظر شورائی) . و دوست خوبم مطمئن باش این سناریو از قبل نوشته بود ./

            در اینجا آیه ای به یادم آمد از سوره انعام که بیانش خالی از لطف نیست :
            سوره الأنعام, آيه 104
            قَدْ جَاءكُم بَصَآئِرُ مِن رَّبِّكُمْ فَمَنْ أَبْصَرَ فَلِنَفْسِهِ وَمَنْ عَمِيَ فَعَلَيْهَا وَمَا أَنَاْ عَلَيْكُم بِحَفِيظٍ ./

            به راستى رهنمودهايى از جانب پروردگارتان براى شما آمده است پس هر كه به ديده بصيرت بنگرد به سود خود او و هر كس از سر بصيرت ننگرد به زيان خود اوست و من بر شما نگهبان نيستم./
            جناب ساروی عزیز ، امیدوارم حرفهایمان حُبّ و بُغض نباشد و همه ما زیر سایه قرآن باشیم و تمام این بحث های ما دارای یک خروجی مناسب باشد و آن هم حفظ نظام مقدس ما باشد .

            • جمعه 9 تير 1391-0:0

              از جناب جواد اقای طالبی عزیز استدعا میکنم اول انچه را که اقای شرافتیان اظهار داشتند مطالعه کنند و بعد وضو بگیرند و به سجاده پناه بگیرند و دورکعت نماز بخوانند و صدبار اعوذ ب.....بگویند و خواهان نجات از شر شیطان رجیم بشوند که با صداقت و خلوص امثال ایشان که رهبر معظم انقلاب را ( امام ) میدانند و این از غایت ایمان و اخلاصشان است چه کسانی به ترک تازی مشغولند و او هنوز حواسش به (دشمنان قسم خورده ) و لابد از نوع خارجی اش هست !!! الهی قربونت برم برادر باایمان من که امثال این سرگشاده نویسان چه کلاهی از نمد اخلاص شما میبافند و کج هم میگذارند و من و شمای به صد قرینه شبیه همدیگر را به مناقشه میکشانند...! در همین مازند نومه که واقعا مستقل است و جائی برای برخورد ارا مطلبی هم از یک سوادکوهی حتما جاخوش کرده در ساری میخوانیم که در سیاس بودن چهره ای بی بدیل است ! به او میشه گفت که فرصت طلب دم دست هست و روزی برای اصلاح طلبان کاندید مجلس در سوادکوه شب شعر میگذارد و روزی برای انقلابمون اشک تمساح میریزد....! تو برادرم هرچه که بگوئی بالای سرم جادارد ولی نزار ترا در صفی ببینم که امثال این اقای سوادکوهی تشنه مهر همایونی با تو عکس یادگاری بگیرد...! خلاصه فدای خلوص تو من مخلص حرفم اینه که جنگ سالاران را در صف مردم نبین و همین شورائی ها خودشون از کم و کسری خدمتشون و از خیانتشون به اینها زیاد گفتند . پس نامه سرگشاده به دو پول سیاه اونم از کسی به سابقه ای که اقای شرافتیان گفته و من و شما هم خوب میشناسیمش دنمی ارزه!شجائی چیزی نوشته که دفاعیه ای است از (دوست خوب ) 0خودش جناب شهردار سابق و زیرکانه هم نوشته که اهالی شورا هم راضی باشند اما من میگم اگر مدیران ارشدمون اینگونه نفی بشوند و استانداری نتواند از یک نیروی معاف شده از مسئولیت و کار بلد و باتجربه (به تعریف و تمجید و تائید شجائی ) استفاده بکند کسی خواهد بود بی تدبیر-بی جربزه-بی کفایت - و بهتر است برود در همون مجلس بشیند و بگوید صحیح است احسنت..! مرا از توضیح طولانی ببخش

              • علم الهدیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                جمعه 9 تير 1391-0:0

                اقای شجاعی راحت بهتون بگم جز اقای احمد ناطق نوری . بقیه دوستان مجمع نمایندگان استان رو راحت میذاره تو جیبش.این بنده خدا نماینده جدید که خیلی هم جوونه که جلوی شجاعی اصلا صحبتش نیست...

                • جمعه 9 تير 1391-0:0

                  هادی ابراهیمی کجاست این وسط؟!!!

                  • جواد طالبیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                    جمعه 9 تير 1391-0:0

                    آقای دکتر شجاعی مورد حمایت ما بوده و هست . کسی که به حق فقط قصد خدمت به منطقه دارد ، اگر اصفهان و تبریز و ... شهر بزرگی شدند و فقط اسم کلانشهر را یدک نمی کشند . از باب نمایندگان قوی است که دوران قبل داشتن و در حال هم دارند . امسال اصفهان بودجه عمرانی مجتمع بزرگ کشورهای عدم تعهد را گرفته و قرار است در انجا سرمایه گذاری و ساخته شود . چرا ما نباید از تفکر گروهی بهره ببریم ؟ چرا نباید این سازمان های بزرگ به شهر و استان ما بیاید ؟ دلیلش این است که اگر فردی شجاعی مانند هم اگر بیاید کسی را نصب کند و یا اگر بخواهد امتیازی بگیزد هزاران تهمت و ناسزا نثارش میکنیم . همه جبهه می گیریم که آقا ؛ بردن فلان شد وهزاران ....

                    به امبد آنکه مجمع نمایندگان قوی در استان داشته باشیم و از پتانسیل نمایندگان دوره قبلی، مانند آقای مقیمی و شجاعی و یوسفیان بیشتر استفاده و لابی در جهت توسعه و پیشرفت استان داشته باشیم .

                    • شرافتیانپاسخ به این دیدگاه 0 0
                      پنجشنبه 8 تير 1391-0:0

                      اقای شجاعی در شورای نظارت بر صدا وسیما مورد شناخت و تفقد رهبری است..و هم بیت ایشان..اقا مصطفی خامنه ای از رفقای دوران طلبگی اقای شجاعی در مدرسه مجتهدی تهران است و خیلی های دیگه ....تو چه باغهایی دارید سیر میکنید شماااااا.......یه خورده بالاتر رو هم ببینید......حالا نماینده شهر ساری شده دلیل نمیشه که ایقدر دست پایین صحبت کنید...چه میگید شما؟؟؟/

                      • پنجشنبه 8 تير 1391-0:0

                        من با اون نفوذ و رفاقتها و نشست و برخاستهایی که اقای شجاعی در تهران دارند فکر نمی کردم درگیر نصب شهردار و مسائلی از این قبیل هم در ساری باشند......

                        • جواد طالبیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                          پنجشنبه 8 تير 1391-0:0

                          جناب ساروی عزیز ، تمام دغدغه ما این است که کشوری آباد و آزاد تحت ولایت حضرت امام خامنه ای داشته باشیم . حمایت از شجاعی یا تخریب حجازی شاید مقطی باشد . آقای ساروی ؛ در این برهه که فضای سیاست خارجی و دیپلماسی ما دچار ضعف گردیده ، دشمنان قسم خورده نظام هم بیکار ننشسته و با تحریم ها و اقدامات خود در جهت ایجاد نارضایتی مردم اقدام نموده است. صحبت بنده این است که ما دو هفته فقط از هفته وحدت را گذراندیم که آقای طاهایی این رویه کاملا سیاسی و عمدی را با نصب آقای حجازی ، وحدت بین مسولان را بر هم زدن ،و این کار بین تمام مردم ساری تفرقه ایجاد کرده است . دو نقد وارد بر این امر این است که 1: نصب آقای حجازی از عصبانیت و در چالش با شورا بود. 2 : با داشتن آمار بیکاری بالا چرا فردی که 34 سال خدمت کرده باید در مناسب دولتی باشد؟ نظر بنده این بود که آقای حجازی یا مشاور شهردار میشد و یا شرکت عمرانی احداث میکرد و به ساری بیشتر از قبل خدمت میکرد. با تشکر

                          • مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                            پنجشنبه 8 تير 1391-0:0

                            ... حال شماقضاوت کنید حق بادامادی هست

                            • پنجشنبه 8 تير 1391-0:0

                              من اگر به قول یکی از این کامنتها ساروی هم نباشم - که به جده سادات هستم!- کاری به صحت یا نادرستی نظرات ابراز شده ندارم و مخصوصا کاری به کارکرد یا ناکارائی نمایندگانمان ندارم / یعنی در این فرصت ندارم / ولی به تناقض گوئی - نعل و میخ زدن - بده بستان بازی اشاره داشتم که اگر بنا به صحت فرمایشات دکتر شجاعی باشه و استاندار را مدیر قوی اجرائی میشناسه پس اجازه بدهیم مدیر در راس استان بر امور تابعه اش اشراف داشته باشه و برای هر کاری نخواهیم که با نمایندگان مجلس مشورت کنه! اخه به صورت مسئله دقت بفرمائید : استاندار کسی را که به تعبیر نماینده مجلس دارای تجربه و پتانسیل بالای مدیریتی و اجرائی بود و از قضا در این مسئولیت بهترین گزینه از نظر تجربه بود به سمتی جدید کذاشت . حالا شما اسمش را میگذارید کاری خلاف دمکراسی؟ شما چه تعریفی برای مردم سالاری دینی دارید؟ مردم را دست انداختید؟ این جر و بحث های بر سر مقام و منصب حضرات و تسویه حسابهای شخصی و نان قرض دادن ها کجایش به نشانه مردم سالاری است!؟ به نظر بنده این را میگویند ( جنگ سالاری ) نه مردم سالاری!...همه این اقایان امتحاناشونو به مردم دادند و مردم فهیم ما با این شعارها بر له یا علیه کسی وارد معرکه نمیشوند و من دلم برای مردم واقعا میسوزه که دوطرف دعوا قسم به مو و رویشان میخورند و مثل ریگ دروغ میگویند..!و...تو خود حدیث مفصل بخوان جناب اقای طالبی برادر بزرگ و محترم من که میشناسمت و دوستت هم دارم و شک هم به فهم و درک تو ند ارم...

                              • چهارشنبه 7 تير 1391-0:0

                                سید علی حجازی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران شد.مراسم معارفه و تودیع مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان شهری، خانواده‌های شهدا، کارکنان شهرداری ساری، اعضای شورای شهر ساری، جامعه روحانیت مازندران و معاون عمرانی استاندار مازندران در سالن اجتماعات معاونت برنامه‌ریزی استاندار مازندران برگزار شد.

                                در این مراسم، سید علی حجازی که تاکنون شهردار ساری بود با حکم طاهایی استاندار مازندران به عنوان مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران منصوب شد.

                                علی بابایی که نیز تاکنون مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران بود با حکم وزیر کار به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران منصوب شد.



                                در این مراسم، محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، سید عیسی هاشمی حیدری معاون امور عمرانی استاندار مازندران، علی حجازی شهردار سابق ساری و علی بابایی مدیرعامل سابق سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران سخنرانی کردند.

                                شهردار سابق ساری که از این پس باید وی را مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران معرفی کرد در مراسم معارفه‌اش از استاندار مازندران به خاطر سپردن این مسئولیت تشکر ویژه کرد و متذکر شد: استاندار مازندران با بزرگواری و خرید خطرات و خیلی از مسایل و مصائب بعد از عزل بنده در شهرداری ساری، مرا به این مسئولیت جدید رساند.
                                -----------------------------------
                                آقایونی که داد میزنید شجاعی نصب میکنه . حالا فهمیدید که چه کسی نصب کرده حجازی رو دیگه ؟ آقایان دامادی و هاشمی و طاهایی ! باز هم همه جا هم بگید شجاعی نصب می کنه . انصاف چیز خوبی است .

                                • چهارشنبه 7 تير 1391-0:0

                                  کارمند دلسوخته تو سوادت در حدی است که شجاعی را مینویسی شجایی !! معلوم نیست تو اینترنت چیکار داری . هر کسی شجاعی را بشناسد خدمات ایشان رو هم میشناسد . نیاز به تعرف من و یا رد شما ندارد . شجاعی ، شجاعی است .

                                  • چهارشنبه 7 تير 1391-0:0

                                    نامه به اصطلاح سرگشاده آقای شجاعی به آقای طاهایی بسیار سیاسی ونه از سر دلسوزی که از سر لابی های سیاسی و تشکیلاتی و بسیار زیرکانه است. هرچند نقدهای بسیاری به آقای استاندار مطرح و وارد است و کمتر کسی از جریانات کاری و اداری و منش سیاسی و عملیاتی و اصول مردم داری آقای طاهایی رضایت مند است. برادران ارجمند به جای این سیاه کاریها به داد مردم برسید به داد استان برسید بینش و فرهنگ سیاسی واجتماعی مردم بسیار بالاست. مردم خوب میفهمند صره را از ناصره. مگر نه این است که مقام معظم رهبری از تخریب و همهمه وجریانات اشتباه مسوولان را بر حذر داشتند شما که خود را پیرو ولایت میدانید پس اینگونه اقدامات ناصواب چیست. حرف آخراینکه: حرمت مسلمان بودنتان را حفظ کنید که اینگونه حرکات وسکنات در شان یک دیندار نیست.

                                    • چهارشنبه 7 تير 1391-0:0

                                      آقای کارمند دلسوخته . من فکر کنم شما دلت نسوخته ، بلکه جای دیگت سوخته . حرف اول و آخر اینه : استاندار بچه انه رفتار کرد تو نصب حجازی و به مردم ساری تو دهنی زده . و با به به و چه چه نمیتونه جمعش کنه .

                                      • چهارشنبه 7 تير 1391-0:0

                                        ميشه يكي از كارهاي استاندار خدوم بفرماييد؟

                                        • بهمن کلبادی پور پاسخ به این دیدگاه 0 0
                                          چهارشنبه 7 تير 1391-0:0

                                          ضمن ارج نهادن به شخصیت حقیقی وحقوقی جناب اقای دکتر شجاعی که خیلی دوسش داریم . وارد شدن شان را به این مبحث به حساب تبادل افکار و نظر گداشته وبا طعنه و کنایه این مداخله را کم بها بی ارزش نفرمایید کاری که میبایست خیلی زودتر از اینها اتفاق می افتاد . سوال این است . اقدام استاندار حاوی چه پیامی بود ؟ بارقه امید را در دل مدیران ارشد و مسولان مشغول بکار در استان ایجاد کرده ومایه دلگرمی دستگاههای اجرایی گشته واز همه مهمتر اینکه روند خطر ناک یاس و نا امبدی را در جامعه پاک کرده و روح قانون و قانون گرایی را در جامعه وشهر مشتعل کرده . قربان همه شما مداحان و منتقدین بامعرفت مسولان استان که بی غل و غش وخالصا مخلصا نظر میدید . عزت زیاد

                                          • کارمند دلسوختهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                            چهارشنبه 7 تير 1391-0:0

                                            آقای شجایی! در دوره استاندار خدوم جناب آقای طاهایی اگر خدمتی انجام نشد فقط به علت وجود مدیران بی تجربه بوده که جنابعالی به استان تحمیل نمودید...

                                            • مازندرانيپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                              چهارشنبه 7 تير 1391-0:0

                                              آقاي شجاعي با اين حرفها وكارهادرحال راي جمع كردن براي انتخابات بعدي است

                                              • چهارشنبه 7 تير 1391-0:0

                                                از كجا معلوم كامنتهاي منتقد ، ساروي باشن.دوستان! غيرهمشهري سرك ميكشن جهت تخريب نظر با نام ساري هم ميذارن.آقاي شجاعي حركتت كاملا بجا بود.استاندار بشدت بدنبال تضعيف ساري.بودجه كه اختصاص نميده كارشكني هم ميكنه.

                                                • زمانی کیاسریپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                  چهارشنبه 7 تير 1391-0:0


                                                  ضعف استاندار: برای انتصاب کارمند استانداری بایدازنماینده شورا و نماینده مجلس اجازه بگیرد راستی دردنیایی که شهرداررا بخاطر مقاومت در مقابل واستخدام و انتصاب نزدیکان نماینده شورا و مجلس برکنار می کنند ( اصلا" در نظام اسلامی این فساد نیست) جای اینکه نماینده دولت از آقایان بابت فساداداری وسیاسی شان سوال کند مورد سوال واقع میشود...

                                                  • چهارشنبه 7 تير 1391-0:0

                                                    جنگ شجاعی و اردویی از دشمنان ساری که خواهان تضعیف ساری هستند شروع شد

                                                    • جواد طالبیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                      سه شنبه 6 تير 1391-0:0

                                                      آقای ساروی !
                                                      در پاسخ به نقد شما نسبت به نماینده زحمت کش و خستگی ناپذیر ساری ذکر چند نکته لازم است :
                                                      اول : و امرهم شورا بینهم !
                                                      توهین به تفکر شورائی توهین به مردم است . می خواهد استاندار باشد ، می خواهد یک شهروند عادی ..
                                                      دوم : اینکه زحمات آقای دکتر شجاعی و آقای یوسف نژاد بود که این کشتی در حال تلاطم ساری هنوز به گل ننشست .
                                                      سوم : نگاه به کارکرد آقای شجاعی بکنید ، متوجه این موضوع خواهید شد که هر جا که حق بود گفت و قلم در دست گرفت . یک روز لیه و یکروز علیه بعضی از رویه ها در استان و مرکز عقب مانده آن . این نشان از درجه و دید خدمت گذاری ایشان نسبت به مردم می باشد و نشان داد که قدرت خود را با مردم و خواسته های آنان تعویض نمی کند و حتی برای دفاع شورای برخواسته از مردم به مقام عالی استان نامه سرگشاده می نویسد .
                                                      و در آخر شما برای همه امت اسلامی طلب آمرزش کنید . کسانی که دنیای آرزو ساختن از بیت المال ، کسانی که بودجه های عوارض را نا کارشناسانه خرج نمودند . پل های سراط ساختن که معلوم نیست راهش به بهشت است یا جهنم .
                                                      به امید کشوری آباد زیر پرچم جمهوری اسلامی و ولی فقیه مسلمین ، حضرت امام خامنه ای .

                                                      • سه شنبه 6 تير 1391-0:0

                                                        من براي يكسري از همشهري سارويم متاسفم كه اينطور همشهرياي خودشونو تحقير ميكنن.استاندار داره جبران اعتراضات شوراي شهر مبني بر بودجه ساري جي شده و كجا خرج شده ميكنه بعد شماها ميرين تو جناح استاندار؟

                                                        • سه شنبه 6 تير 1391-0:0

                                                          هردم ازین باغ بری میرسد....! من امدم که بعنوان یک شهروند ساروی وبه تاثیر از مطالعه (نامه سرگشاده )نماینده ام در مجلس به استاندار دوسه خط بنویسم دیدم هم گریه ام میگیرد و هم دارم از خنده غش میکنم...! من میدانستم که اقای شجاعی چند وقت مدیر رادیو تلویزیون مازندرانمون بود و میگن دکترا هم دارد که البته به این قسمتش کار ندارم چون مدارکی ازین دست را تو کشورهای اسیای میانه یا همین (ازاد )و(پیام نور)و خرد و ریزهای دیگر به مدیران مملکتی با حضور هرازگاه هم میدن و برای بعضی وقتها هم موجب جنجال میشود... اما پدرامرزیده ها که به منصب و مسئولیت میرسن دوخط نامه اداری بلد نیستند بنویسن! من اصلا و ابدا در تائید و رد اقای حجازی شهردار اسبق ما حرفی ندارم و نمیزنم و کاریذ هم ندارم که حضرات شورائیان شهرمون خودشان چه افاضاتی در کم کاریهاشون میفرمایند و ایضا اگر شخصا و بدلیل شناخت چندسویه از اقای طاهائی بایشان ارادتی هم دارم در این اظهارنظر دخالت نمیدهم و فقط از بقیه خوانندگان نامه سرگشاده ( بخوان بی سروته ! ) اقای شجاعی تقاضا میکنم با من یک بار دیگر نامه ایشون را مرور کنند تا دریابند که اگر بنا به روایت نماینده مجلس اقای حجازی چنین مدیری بودند که بعنوان (برادر خوب و سخت کوش) از ایشان نام میبرند / واز استاندار هم به همین بیان / و میگویندبایدازتجربه و توان مدیریتی ایشان استفاده میشد....چه شد که اقدام مدبرانه استاندار را(ضربه به اصول دمکراسی و مردم سالاری دینی ) تلقی میفرماید...؟ ایا (گلایه برادرانه ) میتواند با اتهام زنی باشد؟ که مدیری توانمند در راس استان را (برادرانه ؟) متهم به (بی توجهی به حل مشکلات -دامن زدن به مشکلات - و حاشیه سازی ) کنند؟ بعد از انتخابات با سروصداهائی نظیر همین نامه سرگشاده طاس رسوائی خود را به صدا دراوردیم و حالا که صاحب کرسی در خانه ملت شدید لطفا کوتاه بیائید...مردم را دست کم نگیرید ....بده بستانهای خود را کم کنید .... خدا مارا بیامرزد

                                                          • فوق العادهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                            سه شنبه 6 تير 1391-0:0

                                                            دكترجان مواظب باشيد تا باعث نگراني ... نشويد چون اين كار نشان مي دهد كه دو نفر بر اين مسئله تفاهم كردند نقش اصلي در بي برنامگي هاي استان را ... ايفا مي كند و شما متاسفانه در نظر نميگيريد

                                                            • سه شنبه 6 تير 1391-0:0

                                                              انتصاب نیروهای ضعیف برای مازندران وساری سابقه طولانی دارد .از اوایل انقلاب تا دوران سازندگی واصلاحات گرفته تا به اصطلاح دولت خدمتگزار همیشه ضعیف ترین اعضاشون تو مازندران به ما خدمت توام با خیانت کردند .البته اقای شجاعی مطمئنا یکی از علل این امر ضعیف وجزیی نگر بودن اکثر نمایندگان مادر همان دوران است که مازندران راتبدیل به ازمایشگاهی برای اکثر مدیراندولتی دران کرده است.
                                                              امیدوارم شما وسایر نمایندگان در این دورره به این مهم توجه فرمایید .

                                                              • سه شنبه 6 تير 1391-0:0

                                                                با سلام این جمله آقای شجاعی را داشته باشین
                                                                «برادرانه توصیه می کنم بجای سیاسی کاری و راضی نگه داشتن همه و تامین نظرات خارج از حوزه کاری مردم و حاکمیت، تلاش کنید که رضایت مردم را فراهم سازید که رضایت خدا هم در آن است.»
                                                                اگه کسی شجاعی را نشناسه فکر میکنه چی باشه آقای شجاعی اول خودت عمل کن اینقدر حرف نزن به نظرم استاندار بهترین کار را کرد خود تصمیم شورا سیاسی کاری بود

                                                                • سه شنبه 6 تير 1391-0:0

                                                                  اقاي طاهايي عزيز . آب استان و قبول كردي ببرن سمنان . سايپا شمال و پيگير نيستي ! بابل و فرمانداري ويژه ميگي بكنند . بگو براي ساري چه پروژه اي كشوري و استاني تعريف و در حال اجرا داري ؟ استاندار نذار بلوا بشه

                                                                  • سه شنبه 6 تير 1391-0:0

                                                                    سید شجاعی تو از ساری دفاع کن . نماینده بابل که داره بحث فرمانداری ویژه رو میکنه . از این طرف استاندار هم کمر برای ضعف ساری بسته . به کل ساری و تک تک کسانی که رای دادن توهین کرده استاندار . آقاس استاندار خوش حرف دیگ گوله حرفات رو نمیخوریم.

                                                                    • سه شنبه 6 تير 1391-0:0

                                                                      این حرکت شجاعی بسیار مثبت بود امید است که این انتقادات در حد حرف نباشه و فشارهای عملی جهت پیگیری مطالبات و حقوق حقه مرکز استان از سوی ایشان و دیگر نماینده مردم شریف و بزرگوار ساری رو شاهد باشیم ، جناب شجاعی با توجه به روابط و نفوذ خوبی که در دولت دارد باید در این دوره به فکر یک تغییرات اساسی و گسترده در استانداری باشد تا برخی افراد فکر نکنند همچنان تا سالها می توانند بر مناصبی چنبره زده و کارشان را پیش ببرند و علیه مرکز استان همچنان کارشکنی و خرابکاری کنند، که معاونت عمرانی استان از آن جمله هست،ساری بعد از این همه سال باید به حقوق نادیده گرفته شده اش در زمینه ایجاد دانشگاه جامع، نمایشگاه بین المللی ، و ایجاد صنایع مادر ، تغییر مبلمان شهری (با بودجه ملی) و تجمیع کلیه ادارات استان (مخابرات و ...) برسد. مردم شریف و بزرگوار ساری در این زمینه از پشتیبانی نمایندگان خود دریغ نخواهند کرد و در این مورد همکاری نمایندگان ساری و حضرت آیت الله طبرسی نماینده محترم ولی فقیه در استان و اعضای شورای شهر و جناب ابراهیمی معاونت استانداری و سایر مسئولان متعهد راهگشا خواهد بود و موجب ارتقاء هر چه بیشتر مرکز استان و همچنین مازندران می شود.


                                                                      ©2013 APG.ir