تعداد بازدید: 2843

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 7 تير 1391-11:3

تامین اجتماعی کمک هزینه ازدواج می پردازد

تامین اجتماعی به بیمه‌شده زن یا مرد که برای اولین بار ازدواج کرده و ظرف 5 سال قبل از تاریخ ازدواج، حداقل به مدت 720 روز سابقه کار و پرداخت حق‌بیمه داشته باشد، کمک ازدواج پرداخت می کند/درصورتی که زن و شوهر هر دو دارای این شرایط باشند،کمک هزینه ازدواج به هر دو نفر پرداخت می‌شود.


مازندنومه،حسن شیرزاد،روابط عمومی تامین اجتماعی مازندران:شرایط دریافت کمک هزینه ازدواج در صندوق تأمین‌اجتماعی اعلام شد.

 صندوق تأمین ‌اجتماعی به بیمه‌شده زن یا مرد که برای اولین بار ازدواج کرده و ظرف 5 سال قبل از تاریخ ازدواج، حداقل به مدت 720 روز سابقه کار و پرداخت حق‌بیمه داشته باشد، کمک ازدواج پرداخت می کند.

بر اساس این گزارش،پرداخت این کمک هزینه مشروط بر آن است که در تاریخ ازدواج ، رابطه استخدامی بیمه‌شده با کارفرما قطع نشده باشد و عقد ازدواج دائم بوده و در دفاتر رسمی ازدواج به ثبت رسیده باشد.

 مبلغ کمک هزینه ازدواج برابر با یک ماه متوسط حقوق یک فرد بیمه‌شده است و درصورتی که زن و شوهر هر دو دارای این شرایط باشند، کمک هزینه ازدواج به هر دو نفر پرداخت می‌شود.

 لازم به ذکر است، تصویر و اصل سند ازدواج و شناسنامه زن و شوهر از مدارک لازم برای دریافت کمک هزینه ازدواج صندوق تأمین‌اجتماعی است. 


  • جمعه 9 تير 1391-0:0

    تامین اجتماعی زرنگ شده . طبق قانون امین اجتماعی یک سکه هدیه باید بدهند . حالا که سکه گرون شده . کردنش یک ماه حقوق ؟ 390.000 تومان ؟ سکه امروز 700.000 تومان بود آقای جوان !


    ©2013 APG.ir