تعداد بازدید: 2007

توصیه به دیگران 1

شنبه 10 تير 1391-23:38

در چنین روزی

مرور خبرهای مازندران در 11 تیرماه سال های گذشته؛مازندران از نظر امنيت عمومي از استان هاي موفق كشور است/دانش آموزي در تنكابن با چشمان بسته قادر است کتاب بخواند/محمد كريمي با شماره 19 مي آيد/دریا متاسفانه متولی مشخصی ندارد و...


*شنبه 11 تير 1384

-زندگی "سعیدالعلما" کتاب شد/كتاب «مرزبان شيعه: سيری در زندگی سعيد العلمای مازندرانی» منتشر شد.

-ترافیک روان می شود/معاون راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي مازندران گفت: طرح روان سازي ترافيك شهري از بابلسر تا رامسر اجرا مي شود.

*يکشنبه 11 تير 1385

-دو از چهار/صادق اردشير لاريجاني و سيدجعفر كريمي در فهرست انتخاباتي جامعه مدرسين و جامعه روحانيت مبارز قرار گرفته اند.

- علي خانلري-دادستان عمومي و انقلاب استان-گفت:مازندران از نظر امنيت عمومي از استان هاي موفق كشور است/53 پرونده اختلاس، 5 پرونده ارتشاء و 1 هزار و 824 پرونده كلاهبرداري در دادسراهاي مازندران تشكيل شده است.

-ب...رنج و بي آب!/جمعي از كشاورزان منطقه‌ لاريم جويبار به دليل نداشتن آب مورد نياز زمين‌هاي شاليزاري،ديروز مقابل استانداري مازندران تحصن كردند.

-بسته ي باز/دانش آموزي در تنكابن با چشمان بسته قادر است مطالب را بخواند و حتي رنگ هاي به كار رفته در مطالب را تشخيص دهد.

*دوشنبه 11 تير 1386

-ابوالقاسم روحي: پيگير كار مردم هستم/نماينده ساري گفت:از حضور شايستگان و عناصر صالح و كارآمد درانتخابات استقبال مي كنيم و مانع ورود هيچ يك از افراد نيستيم. نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اجراي طرح سهميه بندي بنزين تصريح كرد: اميدواريم كه در آينده مشكلات و تبعات ناشي از اين طرح به نفع مردم برطرف شود و مردم نگران نباشند.

-تا انتها محروم/حجت‌الاسلام "محمدباقر يوسفي"-امام جمعه کياکلا-گفت : كمتر ديده شد كه مدير دستگاه اجرايي براي مسايل،به اين منطقه بيايد و از نزديك مشكلات را بررسي كند.

-رابطه نامشروع بهتر است يا صيغه؟!/زهرا شرف الدین-مشاور استاندار مازندران در امور بانوان- گفت: خانواده ها حاضرند فرزندان شان رابطه نامشروع داشته باشند ولی صیغه شرعی را ناپسند می دانند.

-اخراج و دادگاه/نماينده كارگران شركت مازيران نوشهر گفت‌‏: 5 كارگر اخراجي اين واحد صبح ديروز براي اجراي راي هيات حل اختلاف به شعبه اجراي احكام دادگستري نوشهر رجوع كردند

*سه شنبه 11 تير 1387

-قضيه صنفي است،سياسي اش نكنيد،لطفا"!/برخي از دانشجويان دانشگاه مازندران که جلوي ساختمان مرکزي اين دانشگاه تجمع کرده بودند، از برخورد شديد حراست اين دانشگاه و تهديد آنان به اخراج از دانشگاه خبر دادند.

-كريمي با شماره 19 مي آيد/روز چهارشنبه سيد محمد كريمي،به عنوان نوزدهمين استاندار مازندران معرفي مي شود.

-خرس يا گوريل !؟/شايعه مشاهده يك قلاده گوریل در كجور مازندران،افسانه وجود" غول"را در اين منطقه قوت بخشيده است.

*پنجشنبه 11 تير 1388

-صف؛این بار برای گازوییل/كمبود گازوئيل در منطقه كشاورزي رستمكلا در شهرستان بهشهر باعث صف ايستادن طولاني مدت كشاورزان در مركز توزيع اين شهر شد.‌

*شنبه 11 تير 1390

-شجاعي:کفه مردم سنگين تر شده است/نماينده مردم ساري گفت:مسافران یک چادر مسافرتی و مواد خوراکی و لوازم سفر را با خود می آورند و روشن است که این شرایط،عایدی در خور توجهی برای گردشگری یا اقتصاد استان نخواهد داشت/دریا متاسفانه متولی مشخصی ندارد/طرح سالم سازي فقط جدا کردن منطقه شناي آقايان و خانم ها با پارچه نيست/بلال فروشی و نوشابه فروشی و سیگار فروشی مگر چقدر از این آورده میلیاردی را جذب می کند؟



    ©2013 APG.ir