تعداد بازدید: 2700

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 12 تير 1391-16:36

به امور خیر بی تفاوت نباشیم

‌ جهاد دانشگاهی آمادگی دارد پرورش ماهیان زینتی را به خانواده‌هایی که فرزندان سرطانی دارند، آموزش دهد/مردم در امور خیر، پیشگام هستند/می‌توانیم ماهک را به جهاد دانشگاهی در سطح کشور معرفی کنیم(گزاش نشست مجمع خیران ماهک با مسئولان جهاد دانشگاهی)


 مازندنومه:نائب رئیس مجمع خیران بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان در جلسه مجمع خیران بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان (ماهک) در حضور مسئولان جهاد دانشگاهی مازندران، اظهار داشت:‌ فعالیت‌های مجمع، روند روبه رشدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه نقشه‌های این بیمارستان در مرحله نهایی و تکمیلی است،تصریح کرد:‌ با به اتمام رسیدن کار نقشه‌های این بیمارستان، فعالیت فیزیکی شروع می‌شود.

مجتبی کواکبیان ضمن ابراز خرسندی از کمک‌های مردمی به این مجمع گفت:‌خوشبختانه مردم در امور خیر، پیشگام هستند به ویژه اینکه این بیمارستان هم متعلق به کودکان مبتلا به سرطان است.

وی با بیان اینکه سرطان در کودکان قابل پیشگیری و درمان است، یادآور شد:‌ بسیاری از بیماران مازندران برای درمان به تهران مراجعه می‌کنند که با احداث این بیمارستان، علاوه بر کاستن از بار مالی،می‌توانند در مرکز درمانی که در استان احداث می‌شود به معالجه و درمان بپردازند.

 مدیر اداره همیاری و اشتغال جهاد دانشگاهی مازندران در این نشست اظهار داشت:‌ جهاد دانشگاهی توسط واحدهای مختلفی که دارد، می‌تواند یاریگر این مجمع باشد.

 داود موزانی با اشاره به اینکه ابزارهای سازمانی ما در اختیار ماهک قرار دارد، ادامه داد: کارکنان جهاد دانشگاهی، بیش از آنچه که انتظار دارید، مجموعه را کمک می‌کنند.

 وی افزود:هر چند با اعتبار معنوی در این زمینه وارد شدیم و نه ریالی،به بسیاری از شرکت‌های توسعه یافته متصل هستیم.

موزانی با اشاره به اینکه نباید به امور خیر بی تفاوت بود، متذکر شد:‌می‌توانیم ماهک را به جهاد دانشگاهی در سطح کشور معرفی کرده و یاری بطلبیم.

این مسئول با تاکید بر اشتغال خانواده‌هایی که بیمار سرطانی دارند، بیان داشت:‌ جهاد دانشگاهی این آمادگی را دارد که پرورش ماهیان زینتی را به این خانواده‌ها آموزش دهد و سپس خود مرکز، ماهیان زینتی پرورش یافته توسط این خانواده‌ها را خریداری می‌کند.



    ©2013 APG.ir