تعداد بازدید: 4309

توصیه به دیگران 7

دوشنبه 19 تير 1391-0:6

خونه که نمی تونم برم،می رم مجلس!

فتوکاتور مازندنومه از قرعه کشی مشتریان مرکز بزرگ تجاری میلاد نور چالوس،با حضور قاسم احمدی،میرقدیر رضایی و...


مازندنومه:دومین مرحله قرعه کشی بین مشتریان مرکز بزرگ تجاری میلاد نور تحت عنوان از عید نوروز تا عید نیمه شعبان با حضور مسئولان این شهر در سالن اجتماعات پاساژ میلاد نور چالوس برگزار شد.

قاسم احمدی لاشکی -نماینده مردم چالوس و نوشهر-ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این جشن باشکوه گفت: بسیار خرسندم که از طریق این پروژه عده ای از جوانان این شهر مشغول به کار هستند.

حضور محمد صبایی -هنرپیشه سینما و تلویزیون- و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری،هم چنین برنده شدن یکی از مسافران بندرعباسی از حاشیه های مراسم بود.

تصاویر زیر را محمد حسین ملایی کندلوسی برای ما ارسال کرده که شرحی طنز آمیز برای هر کدام نوشته ایم.

***

قاسم احمدی:حاج خانم من دیگه خسته شدم از بس امضا به این و اون دادم! یه امضا هم به شما می دم،خواهشا" دیگه کسی از من امضا نخواد! در ضمن برات نوشتم که به پسرت تو همین پاساژ کار بدن،دستور دادم یه وام بلاعوض هم به خودت بدن!زیرش هم نوشتم هر اداره ای رفتی سه سوته کارت رو راه بندازن! می خواستم تهش هم بنویسم که یارانه ات رو شیش برابر کنن و به جای هجدهم،اول برج بدن اما کاغذ کوچیکه جا نمی شه،برو یه کاغذ دیگه بیار برات بنویسم که آب و برقت هم مفتی شه!

احمدی:سلام خانومی!خوبی!من پاساژم!ببخشید بدون شما اومدم پاساژ!باور کن قصد خرید نداشتم! این بابک شمس هم شاهده که هیچی واسه خودم نخریدم! خیلی گرونه جنس ها! رفتم مجلس پیگیری می کنم که ارزون تر بشه!...الو... نه راحت باش خانوم،صحبت کن،گوشی من نیست،مال بابکه!...عروسی نیست که،جشنه!...نه صدای ارگ عروسی نیست!من بدون تو که عروسی نمی رم!

الو...خانوم! ببین می گم یه تک پا پاشو بیا پاساژ میلاد نور ، مانتو مجلسی دیدم باقلوا! بیا صاحب پاساژ هم این جاست تخفیف می ده! بچه ها رو هم بیار که خرید کنیم...ببین بابک شمس داره چشم غره می ره،آره خط اونه،خداحافظ ،زود بیا!

احمدی:ای بابا!چرا پیدا نمی شه پَ! خانمم مانتو خریده این جا،از این برگه ها پر کرده!هر چی می گردم برگه اش رو پیدا نمی کنم که برنده شه! میرقدیر تو بیا بچرخ ببین پیدا می کنی!آقایون صبر کنین من برگه قرعه کشی عیال رو پیدا کنم!اگه برنده اش نکنم از دستم عصبانی می شه!

احمدی:شرمنده دیگه،داره تموم می شه،آخراشه! این سمت رو بگردم دیگه تمومه!...

احمدی:ببخشید آقایون و خانم های محترم که منتظر موندید! نیم ساعته دارم می گردم اما برگه قرعه کشی عیال رو پیدا نمی کنم! می گم سرکاری نباشه!؟میرقدیر نخند بابا! بیا تو هم بچرخ! سیدی، شاید زودتر پیدا کردی!من اگه خانم رو برنده نکنم خونه رام نمی ده!

میرقدیر رضایی:داداش صبر کن من هم بیام،چرا می دویی!؟

احمدی:من باهات حرفی ندارم!مرد حسابی دو ساعت داشتم تو اون برگه های قرعه کشی دنبال برگه عیال می گشتم نیومدی کمک!آخرش هم پیدا نشد!

رضایی:حالا کجا می ری؟

احمدی:با این اوضاع خونه که نمی تونم برم!می رم مجلس ببینم جایی هست شب بخوابم یا نه!


  • دوشنبه 16 دی 1392-9:40

    خدا روشکر شاهده نماینده ای هستیم که از حق مردم دفاع می کند. آرزوی موفقیت برای دکتر احمدی

    • دوشنبه 16 دی 1392-9:38

      احمدی جان دوستت داریم. موفق باشی

      • سه شنبه 10 مرداد 1391-0:0

        خدا کنه آقای احمدی اونقدر که تو منطقه خودشونو نشون میدن تو مجلس هم جایی واسه نشون دادن داشته باشن چون کار اصلی و وظیفه اصلی ایشون تو مجلسه نه تو منطقه. البته اینم اولشه حرارت سرکشی به منطقه رو هم باید 4 سال دیگه دید.احمدی جان این مردم هم تنوع طلبن به دست زدناشون دل نبند به انتقاداشونم مأیوس نشو چون کسی واسه مصلحت کلی حرف نمی زنه. ان شاء الله شما هم موفق باشی

        • درود بر دکتر محسنی!پاسخ به این دیدگاه 0 1
          چهارشنبه 21 تير 1391-0:0

          اگر به سخنان دکتر محسنی در چهار سال پیش در سینما جهانما را بخاطر آوریم که چقدر قشنگ به بی انظباطی مالی دولت اشاره کرد،سخنرانی قشنگ را در حق گویی و حق جویی می دیدیم!!

          • سخنرانی قشنگ؟!پاسخ به این دیدگاه 0 1
            چهارشنبه 21 تير 1391-0:0

            بنظر می رسد سخنرانی وقتی از نظر محتوی زیباست که در برابر زشتی باشد: مثلا فقرو گرانی در کشوری با منابع غنی نفت زشت است و اگر در آمد بی نظیر نفتی را هم در کارنامه داشته باشد زشتر!حال ازشما می پرسم در این گرانی نفس گیر، نماینده ای بگویید نظرم نسبت به دولت نه تکذیب است ونه تایید،واقعا نمایندگی نظر مردم است؟!جدا اینگونه سخن گفتن زیباست؟!البته بنده معتقدم عرصه نمایندگی ،میدان عمل است به اخلاق متعالی و انسانی،نه شاعری و سخن از گل و بلبل به میان آووردن!

            • چهارشنبه 21 تير 1391-0:0

              آقای احمدی سخنرانی قشنگی کردند خوشحالم که به ایشان رای دادم

              • آقای واقعی!!پاسخ به این دیدگاه 0 1
                سه شنبه 20 تير 1391-0:0

                واقعا شما هم طنزآلود است!!یعنی شما شان نماینده را رویت جمال مبارک میدانید!همان حرف کوچه بازاری که اگر نماینده را درصفحه تلویزیون نبینندنماینده فاقد قدرت نمایندگی می دانند!!با منطق شما اگر نماینده هر روز دم در خانه شما رویت شود لابد واقعی ترین نماینده است!!نماینده را باید در موضع گیریهای قانونی در عرصه وضع قوانین و نظارت بر اعمال قانون اساسی و عادی ،واقعا محک زد!نه باحضورش در قصابی حاج مسعود و پاسازنور. مطمنم منطق شمامورد قبول نماینده محترم هم نیست.دکتر محسنی قابل نقد می باشد اما واقعا نماینده منطق شما_منطق نمایش_نبود لاجرم او را باید با آثارش در کاراهای راهبردی و اکنون در وزارت بهداشت شناخت! با احترام به همه مخالفینش،ماجرای ندیدنش داستان خفاشکی است که عدوی آفتاب است!

                • سه شنبه 20 تير 1391-0:0

                  احمدی با معرفت دوستت داریم

                  • چالوسی واقعیپاسخ به این دیدگاه 1 0
                    سه شنبه 20 تير 1391-0:0

                    با حضور احمدی در مجلس فهمیدیم که داشتن نماینده یعنی چه،10 سال بود که نماینده شهرمان را نمیدیمش

                    • دوشنبه 19 تير 1391-0:0

                      ما خودمون میدونیم چه کلاهی سرم رفت تو دیگه طنزش نکن!!

                      • دوشنبه 19 تير 1391-0:0

                        خیلی بهم چسبید.موفق باشید

                        • دوشنبه 19 تير 1391-0:0

                          برادر جالب بود.این طنز را خود آقای نماینده خوانده است؟فکر کنم برای اوقات فراغتش خوب باشد

                          • دوشنبه 19 تير 1391-0:0

                            جالب نبود.خاله بازي بود.قديما بهتر بودين.

                            • پس نماینده نور کجاست؟!!پاسخ به این دیدگاه 0 1
                              دوشنبه 19 تير 1391-0:0

                              میلاد نور باشه نماینده نور نباشه؟!دوره تبلیغات تموم نشده؟!یاد مهد کودک بخیر!

                              • جنس مردم!!پاسخ به این دیدگاه 0 1
                                دوشنبه 19 تير 1391-0:0

                                امیدوارم حاج قاسم احمدی این خوشی هارا با کار برای مشکلات اقتصادی مردم عوض نکند!جالبه در مورد گرونی که مردم مستضعف را داره خفه می کنه هیچ اظهار نظری هم نمی کنه!به قول سعدی : هرکسی پنج روز نوبت اوست!


                                ©2013 APG.ir