تعداد بازدید: 2855

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 28 تير 1391-8:57

نجفی:قرص و محکم می مانم

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت: توفیق در کارم را نتیجه تلاش همکاران و حسن نظرشان می دانم ولی در خصوص شایعات اطلاعی ندارم و با اتکال به خداوند قرص و محکم به کارم ادامه می دهم/50 درصد افراد استان تحت پوشش این سازمان هستند.


مازندنومه،ربابه حسین پور:همزمان با دومین روز از هفته تامین اجتماعی جشنی با حضور کارکنان و خانواده های تامین اجتماعی مازندران در سالن جدید این سازمان در ساختمان شماره 2 ساری برگزار شد.

سید محمد نجفی -مدیر كل تامین اجتماعی مازندران- لحظات کوتاهی پشت تریبون قرار گرفت و گفت:بنای سخنرانی نیست بلکه سعی داریم تا لحظات خوشی برای شما فراهم کنیم.

وي خبرهاي نويد بخشي به خانواده بزرگ تامين اجتماعي داد و افزود: با رویکرد جدید دولت، سازمان تامین اجتماعی در مدار توجه قرار گرفت،بدهی‌های دولت به مبلغ 36 هزار میلیارد ریال به تامین اجتماعی پرداخت شده و دولت مصوبه‌ای را با سازمان تامین اجتماعی منعقد کرد تا شرکت‌های سود‌ده به تامین اجتماعی واگذار شود که با اجرای این مصوبه تحول بزرگي در تامین اجتماعی رخ خواهد داد .

 در ادامه خورشیدی -مدیر درمان تامین اجتماعی استان- نیز طی سخنان کوتاهی این واحد را پیشانی خدمات سازمان متبوع خواندو اظهار داشت:پراکندگی مراکز درمانی باعث شده مراجعان زیاد باشند،به طوری که طی سال گذشته بیش از5/18 میلیون نفر به مراکز درمانی و مراکز طرف قرار داد سازمان مراجعه کردند و توانستیم با 1800 پرسنل به این حجم عظیم پاسخگو باشیم.

وی حوزه درمان را در حال تغییر و تحول بنیادی دانست و گفت:با طرح پزشک خانواده که از برنامه های پنج ساله کشور است در حال تغییری بنیادین در حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی هستیم.

خورشیدی اظهار داشت:مهمترین محور این طرح عدالت در سلامت و درمان است و در این طرح عظیم محور درمان جایش را به سلامت خواهد داد.

 مدیر درمان تامین اجتماعی افزود:در این طرح هر پزشک،متولی سلامت و درمان 500 تا 2500 نفر خواهد بود و در سطح یک رابطه پولی بین بیمار و پزشک حذف می شود و مردم از سرگردانی و مراجعات مکرر نجات خواهند یافت و در مراحل بعدی پزشک خانواده بیمار را به مراکز تخصصی معرفی خواهد کرد.

*قرص و محکم می مانم

 در پایان مراسم نجفی-مدیرکل تامین اجتماعی مازندران به سئوال های مازندنومه پاسخ داد.

*بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی مازندران چه تعدادند؟

-حدود 503 هزار نفر بیمه شده در استان داریم.هم چنین 82 هزار نفر بازنشستگان و مستمری بگیران و یک میلیون و 537 هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی مازندران هستند و در مجموع بالغ بر 50 درصد افراد استان تحت پوشش این سازمان هستند.

* مهمترین برنامه در حال پیگیری سازمان کدام است؟

 -مهم ترین برنامه های ما استفاده از تمام ظرفیت های سازمان برای تامین منابع در سطح ملی برای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان، طرح پزشک خانواده و گستردگی و افزایش خدمات درمانی به افراد تحت پوشش است.

* زمزمه هایی در خصوص رفتن شما شنیده ایم،تکذیب می فرمایید؟البته کارکنان تامین اجتماعی از عملکرد شما رضایت و تمایل دارند شما هم چنان بمانید.

-(با لبخند) این توفیق را نتیجه تلاش همکاران و حسن نظرشان می دانم ولی در خصوص شایعات اطلاعی ندارم و با اتکال به خداوند قرص و محکم به کارم ادامه می دهم.


  • جمعه 5 آبان 1391-0:0

    بزرک ترین حرکت آقای نجفی ، توزیع عدالت بیک کلیه همکاران بوده است . ان شالله پایدار باشید

    • جمعه 30 تير 1391-0:0

      فامیل اقای نجفی یا نمک گیر شده ایشان هستید که کامنت مخالفین ایشان را نمیگذارید؟!

      • پنجشنبه 29 تير 1391-0:0

        نجفی مدیر اسطوره ای شده ودر خاطره ها ونسل های بعد خواهد ماند

        • همكار شعبه.....پاسخ به این دیدگاه 0 0
          چهارشنبه 28 تير 1391-0:0

          جناب اقاي نجفي خدا قوت اميدوارم همچنان ثابت قدم راه در پيش را ادامه دهيد


          ©2013 APG.ir