تعداد بازدید: 2774

توصیه به دیگران 2

پنجشنبه 29 تير 1391-0:22

پیش به سوی پیشگیری!

استاندار مازندران گفت:با بسيج همه امكانات باید جامعه را به سمت پيش گيري محوري سوق دهيم/ ارائه خدمات گسترده و ارزشمندي كه توسط سازمان تامين اجتماعي ارائه مي شود در شرايطي ست كه كشور ما با توطئه ها و تحريم هاي دشمنان نظام و انقلاب دست و پنجه نرم مي كند.


مازندنومه،حسن شیرزاد: استاندار مازندران به مناسبت هفته تامين اجتماعي با مديركل ، مدير درمان و جمعي از روساي شعبات شهرستاني و مراكز درماني تامين اجتماعي استان ديدار و گفتگو كرد.

سید علی اکبر طاهایی در اين ديدار با اشاره به تعداد زياد افراد تحت پوشش و سطح وسيع خدمات رساني سازمان تامين اجتماعي،اظهار داشت: خوشبختانه اين سازمان منشا خدمات ارزنده اي در كشور و استان به ويژه در ميان قشر كارگر بوده است.

وی اذعان داشت: ارائه چنين خدمات گسترده و ارزشمندي كه توسط سازمان تامين اجتماعي ارائه مي شود در شرايطي ست كه كشور ما با توطئه ها و تحريم هاي دشمنان نظام و انقلاب دست و پنجه نرم مي كند.

نماينده عالي دولت در استان با اشاره به هزينه هاي بالاي درمان در كشور خاطرنشان كرد: با بسيج همه امكانات باید جامعه را به سمت پيش گيري محوري سوق دهيم.

*نیمی از جمعیت مازندران تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

محمد نجفی -مدیرکل تامین اجتماعی مازندران- در دیدار با استاندار مازندران گفت :یک نظام تامین اجتماعی توانمند می تواند عامل مهمی در بسط و توسعه عدالت اجتماعی وبستر ساز سیاست های رفاهی ومحرومیت زدائی در جامعه باشد.

وی با اشاره به این مطلب که نیمی از جمعیت مازندران تحت پوشش تامین اجتماعی هستند،تصریح کرد:در خرداد ماه امسال 512 هزارو 419 نفر بیمه شده اصلی داشتیم که این رقم نسبت به اسفند ماه سال 90 به میزان 1.3 ونسبت به مدت مشابه در سال قبل معادل80 درصد افزایش نشان می دهد.

نجفی تصریح کرد: کل بیمه شدگان اصلی وتبعی در پایان خرداد 91 برابر یک میلیون و 391 هزارو چهارصد 76 نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان 602 درصد افزایش داشته است .



    ©2013 APG.ir