تعداد بازدید: 2513

توصیه به دیگران 3

چهارشنبه 4 مرداد 1391-23:19

سواحل مازندران بدتر از مدیترانه

امام جمعه بابل گفت: نباید افرادی که بیماری دارند و یا مسافر هستند حتی در ماشین شخصی خود اقدام به روزه خواری کنند/یک شب به ساحل دریا رفتم و وضعی دیدم که از سواحل مدیترانه بدتر داشت/عربده ها و صحنه هایی را دیدم و شنیدم که بسیار درد آور و زجر آور بود.


مازندنومه،خبر ارسالی دفتر امام جمعه بابل:امام جمعه بابل از وضعیت دریا و شهرهای ساحلی و شکستن حرمت ماه رمضان به بهانه گردشگر پذیربودن این شهرها انتقاد کرد.
 
 حجت الاسلام و المسلمین شیخ مجتبی روحانی گفت: امیر مومنین (ع) کسانی را که عمدا در ماه رمضان روزه نمی گرفتند و حرمت آن را نگه نمی داشتند،حکم شرعی را برای آنها اعمال می کردند و آنها شلاق می زدند .

وی افزود: نباید افرادی که بیماری دارند و یا مسافر هستند حتی در ماشین شخصی خود اقدام به روزه خواری نمایند و بگویند که چون  مسافر هستیم روزه نداریم ، بلکه باید حرمت نگه بدارند و در انظار عموم این کارها را نکنند.

روحانی با بیان این که در قهوه خانه ها و غذاخوری ها از سوی مسئولان ناظرانی باشند تا افرادی احترام این ماه را نشکنند و نسبت به این ماه دهن کجی نکنند،تاکید کرد:این خواسته ی مومنین است و از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی تقاضا داریم که اقداماتی بجا در این رابطه مبذول دارند.

امام جمعه بابل با اشاره به این که یک شب به ساحل دریا رفتم و  وضعی دیدم که از سواحل مدیترانه بدتر داشت،افزود:عربده ها و صحنه هایی را دیدم و شنیدم که بسیار درد آور و زجر آور بود .

 وی تصریح کرد:ماه رمضان ماه احترام است و نباید اجازه بدهیم که افرادی در کنار سواحل ، بخشی از احکام الهی را تعطیل کنند.

روحانی با بیان این که بعضی استفتاء را بهانه قرار داده اند،پرسید:این ها چرا در مورد بردن سر در زیر آب دریا در روزهای ماه رمضان نمی پرسند ؟ و این مساله نیاز به استفتاء هم نداشت.


  • مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    پنجشنبه 19 مرداد 1391-0:0

    اقای روحانی که همیشه به ساحل مازندران گیر میدهد کی وکجا به ساحل مدیترانه رفته ؟ اگر رفته ادرس بدهد ما هم برویم شاید .....

    • مصطفی - پونک پاسخ به این دیدگاه 0 0
      دوشنبه 16 مرداد 1391-0:0

      شد زمین لبریز مسکین ویتبم ما گرفتاره کدامین هیات ایم . حاج آقای بزرگوار گرونی ، فقر وبدبختی مردم رو دریاب،جوانان بیکار والاف مازندرانی رو دریاب و ...!!!!!!!!!!!!!!!

      • دوشنبه 16 مرداد 1391-0:0

        امام جمعه ،برادر ،بزرگوار و.... تو رو خدا گرونی وبیکاری رو هم ببین ،خواهش می کنم

        • شنبه 7 مرداد 1391-0:0

          من موندم که حاج آقا روحانی عزیز و دوستان گرامی ایشان چرا اینقدر به خودشان زحمت می دهند و اینقدر زجر می بینند!!! خواهشمندم که ...

          • معجزه خاموشپاسخ به این دیدگاه 0 0
            شنبه 7 مرداد 1391-0:0

            چون نظرم فیلتر میشه ترجیحا نظری نمی نویسم. "یاعلی"

            • گرانی رو هم می بینید؟پاسخ به این دیدگاه 0 0
              پنجشنبه 5 مرداد 1391-0:0

              حاج آقا !خدا به انسان دو چشم هدیه داد که تمام مسائل را ببیند نه یک چشم فرو بندد! و اجرکم عند الله ای بندگان حق طلب.

              • پنجشنبه 5 مرداد 1391-0:0

                دیدن که نمی خواهد نماینده های ساحل نشینان مدیترانه در ایران را که همه می بیند.

                • پنجشنبه 5 مرداد 1391-0:0

                  خیلی باحال بود . راست میگویند . حاج آقا شما سواحل مدیترانه زا کجا دیدید و اگر هم دیدید چطور دیدید که مقایسه میکنید ؟ و میگویید بدتر ؟

                  • پنجشنبه 5 مرداد 1391-0:0

                    شما ساحل مديترانه از كجا ديديد؟


                    ©2013 APG.ir