تعداد بازدید: 2584

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 9 مرداد 1391-8:51

ساري يكپارچه باغ وحش شده است

در جلسه شورای شهر ساری مطرح شد:رياست شوراي شهر ساري به علت مشغله زیاد مدیران ارشد استانی ، نسبت به صدور ابلاغ شهردار منتخب شورای شهر از طریق وزارت کشور پیگیری کند/دوستان اجازه ندهند شورا محل تاخت و تاز گرايش هاي سياسي شود/ كارها روي زمين مانده و همه به همديگر نگاه مي كنند/همه جاي شهر را شب مي كنند و رها مي سازند/اگر بنده بدانم با آرپيجي به استاندار بزنم مشكل حل مي شود،باور كن اين كار را مي كنم.متن+حاشیه ها)


مازندنومه:جلسه اين هفته شوراي شهر ساري با تلاوت قرآن سيد مهدي احمدي و نطق پيش از دستور سيدمحد آقاميري آغاز شد كه در ادامه با حاشيه هاي جالبي همراه بود.

*رییس شورا حکم شهردار را پیگیری کند

 به گزارش خبرنگار مازندنومه،سيدمحمدآقاميري به لزوم همكاري استاندار و معاونان وي در مورد حل مشكلات مركز استان با مجموعه شوراي شهر اشاره و تاكيد كرد:وقتي استاندار و يا معاونان وي براي حل اين مشكلات حتي يك جلسه تشکيل نداده و يا اعضاي شورا نتوانسته اند در طول سال، يكبار به ملاقات كاري با استاندار بروند چگونه مي توان انتظار داشت كه خواسته صدساله مردم يعني خروج پادگان از شهر ساري انجام شود؟

 آقاميري به درمانده بودن اعضاي شورا در برخي پاسخگويي ها به مردم اشاره كرد و گفت: با نبود اراده اي از جانب دولتمردان نه مي توان پاسخ قطعي به مردم داد و نه مي توان گفت كاري انجام نشده است.

وي به برخي هجمه ها عليه مجموعه شورا در ناكارامد جلوه دادن اين نهاد مردمي هم اشاره كرد و تصريح كرد: وقتي هم مي گوييم كاري انجام نشده است عده اي عصبانی شده و در شهری دیگر پاسخ ما را به سخره می دهند و یا در مجلسي كه نه ما حضور داریم و نه مخاطب منظورشان را می فهمد ، سخن به درازا مي گويند.

وي با بيان اينكه انجام برخي پروژه ها در شهر منوط به واگذاري زمين به نهادها و ادارت دولتي است افزود:گاه قيمت زمين از مقدار ساخت و سازي در آن انجام شده است بيشتر است.

وي به مشكل ترافيك شهر و خروج سيستم اداري به بيرون از شهر،افتتاح نشدن تالار مرحوم كردان پس از هشت سال و همچنين حل نشدن مشكل زباله مردم مركز استان اشاره كرد و ابراز داشت: مردم می گویند چرا هزینه هاي پل ولی عصر و پل الغدیر كه بالغ بر 35ميليارد تومان بوده است از محل پرداخت عوارض مردم ساري تامين شده است و مسئولان نبايد در اين خصوص هزينه كنند؟

 آقاميري از نقيبي خواست تا ضمن مكاتبه با فرماندار ساري نسبت به تشکیل جلسه پیرامون نحوه توزیع اعتباری تملک دارایی با حضور شورای شهر و شهردار اقدام کند.

 وي همچنين تاكيد كرد:ریاست شوراي شهر ساري به علت مشغله زیاد مدیران ارشد استانی ، نسبت به صدور ابلاغ شهردار منتخب شورای شهر از طریق وزارت کشور مجدانه پیگیری کند.

* كارها روي زمين مانده و همه به همديگر نگاه مي كنند

به گزارش خبرنگار ما جمال باقري يكي ديگر اعضاي شوراي شهر ساري سخنان خود را با گله اي از اعضاي شوراي شهر آغاز كرد.

وي گفت:اعضاي شورا با گرايش هاي خاص سياسي در كنار يكديگر نشسته اند و شورا به عنوان يك نهاد اجتماعي براي پيشبرد اهداف شهري شهروندان در حال تلاش و تكاپوست.

 باقري ادامه داد:در سال 90 پروژه هاي خوبي انجام شده است اما در سال جديد حواشي شورا بيش از عملكرد آن بوده است كه لازم است دوستان اجازه ندهند شورا محل تاخت و تاز گرايش هاي سياسي شود.

اين عضو شوراي شهر با انتقاد از وضعيت مخازن جمع آوري زباله در سطح شهر و همچنين تبديل شدن حاشيه كمربندي جنوبي و بخشي از كمربندي شمالي به محل دپوي نخاله هاي ساختماني ابراز داشت: در برخي از ورودي ها و خيابان هاي داخل شهر نيز دست اندازهايي وجود دارد كه قبل از رسيدن به آن هيچ گونه علائم هشدار دهنده وجود ندارد.

وي گفت:بسياري از كارها روي زمين مانده است و همه به همديگر نگاه مي كنند در حالي كه مردم از وضع موجود راضي نيستند.

باقري همچنين به رفت و روب نشدن شهر در برخي مناطق و جمع آوري نشدن زباله هاي پنج شنبه بازار ساري اشاره كرد و گفت: علي رغم تذكرات پي در پي،هنوز اوضاع رفت و روب شهر مناسب نيست.

*ساري يكپارچه باغ وحش شده است

بر اساس این گزارش، سيد مهدي احمدي ديگر عضو شوراي شهر ساري اظهار داشت:شهر ساري يكپارچه باغ وحش شده است.

وي ادامه داد: در ورودي،خروجي،تمام پل ها و معابر سطح شهر تبليغات باغ وحش ساري نصب شده است كه اين امر انتقادات بسياري را به دنبال داشته است.

احمدي از آمادگي فعاليت شركتي تحت عنوان سرمايه گذاري و جذب سرمايه در زمان آقاي حجازي خبر داد و گفت:بالاخره ما نفهميديم كه كار اين شركت به كجا انجاميد؟

وي گفت:اين شركت قصد داشت تا با تشكيل هيئت مديره اي مركب از دو نفر از اعضاي شوراي شهر،شهردار و دو نفر هم از خود اين شركت سرمايه هاي خارج از استان و سرمايه گذار را براي انجام پروژه هاي شهري جذب كند.

 اين عضو شوراي شهر ادامه داد: از مبلغ سود عايده نيز قرار بر اين بود كه 49درصد از آن شهرداري و مابقي هم از آن شركت باشد كه به نظرم كار مثبت و خوبي بود كه بايد دست چنين افرادي را كه قصد ورود سرمايه به استان را دارند به گرمي فشرد.

 وي از رضويان خواست تا با بررسي مستندات اگر اين كار به صلاح شهر است در دستور كار قرار گيرد.

 احمدي با بيان اينكه يک روز از مخالفان جدي افتتاح پيش از موعد پل غدير بودم ، افزود:آن زمان بنده گفتم كه بايد تمام كارهاي اين پل انجام شود و سپس افتتاح شود چرا كه پس از افتتاح كارهاي باقي مانده رها خواهد شد و همين طور هم شد.

وي به آسفالت نشدن ضلع جنوبي پل، ساخته نشدن بلوار كوچك وسط ،زيباسازي و نماسازي محيط اطراف و زير پل و...به عنوان يكي از اصلي ترين كارهاي باقي مانده در اين پروژه اشاره كرد.

 احمدي براي چندمين بار مكرر در جلسه امروز شوراي شهر از نبود نظارت بر لوله هاي آب چكان كولرهاي مغازه هاي سطح شهر گلايه كرد و گفت: با تشكل يک گروه نظارتي با تعامل با مردم به آنها تذكر داده شود تا اين مشكل برطرف شود.

*مكان مجسمه فردوسي تعیین تکلیف شود

ميرصالح صالحي نيا هم از مشكل برخي املاك بدون صاحب و بلاتكليفي كه ديوارهاي آن تخريب شده است انتقاد كرد و گفت:چهره شهر با اين خرابه ها كه بعضا هم به محل انباشت زباله تبديل شده بسيار زشت شده است.

وي همچنين از رضويان درخواست كرد تا با تعيين تكليف مكان مجسمه فردوسي به حرف ها و حديث ها در اين باره خاتمه دهد.

*سازمان پسماند سه ماه است كه مديرعامل ندارد

 ادامه جلسه شوراي شهر با برخي انتقادات صريح نقيبي-رییس شوراي شهر- به شهرداري و بسياري از مديران اين مجموعه و اعتراض يكي از اعضاي شوراي شهر و همچنين اختلاف نظر در خصوص هزينه تمام شده پل هاي ساخته شده در ميدان ولي عصر (خزر) به حاشيه كشيده شد.

نقيبي از رضويان خواست تا با برآورد اعتبار انجام پل ذغال چال و همچنين ارايه اسناد بازگشايي كمربندي شمالي تا 15 مرداد ماه مانع از بازگشت بودجه و حفظ 16 ميليارد تومان اعتبار اين پروژه شود.

وي با بيان اينكه سازمان پسماند اكنون سه ماه است كه مديرعامل ندارد افزود:بنده به عنوان نماينده شورا در سازمان پسماند چند ماهي است كه به آن جا نرفته ام چرا كه كسي پاسخگو نيست.

 وي از پيشرفت نکردن فيزيكي پياده رو سازي بلوار كشاورز،خرابي برخي از دستگاه هاي ورزشي پارك ها،پيشرفت نکردن فيزيكي پل داراب،نبودكارشناسي درست در خصوص قيمت زمين شهربازي ساري،مشخص نبودن وضعيت سامان دهي ساحل توسط شركت ماهان و...به شدت انتقاد كرد.

نقيبي با اشاره به اينكه بنده براي گرفتن مجوز شهرداري منطقه سه بارها به وزير كشور اصرار كردم افزود:اكنون از كار خود احساس پشيماني مي كنم چرا كه نه تنها هيچ خدمتي به مردم در اين منطقه انجام نمي شود،با جريمه هاي سنگين مردم اين مناطق را ناراضي كرده اند.

وي ادامه داد: همه جاي شهر را شب مي كنند و رها مي سازند و با اين كار مردم را بيچاره كرده اند،آقايان اگر خدمت رساني انجام نمي دهند لااقل به مردم ضرر نرسانند.

 رييس شوراي شهر ساري از مديريت پشت ميزي در شهرداري هاي مناطق انتقاد كرد و گفت:مدير بايد پشت ميز و سايت و ...را ول كند و برود در شهر بگردد و مشكلات مردم را ببيند.

 وي با بيان اينكه اعتبار ساخت دو پل در بلوار وليعصر و ميدان خزر 18ميليارد تومان با تملكات اراضي آن بوده است ، افزود:اين رقم 35 ميلياردي كه آقاي آقاميري گفتند درست نيست.

*340 میلیون تومان در هفته گذشته درآمد داشتیم

 به گزارش مازندنومه،رضويان -سرپرست شهرداري ساري- نيز در اين جلسه اظهار داشت: درآمد شهرداری ظرف یک هفته گذشته 340 میلیون تومان بوده است.

 وي درخصوص تملکات انجام شده در هفته اخير نيز گفت :برای بازگشایی مسیر سه راه جویبار تا 22 بهمن ، 32 مورد ملک شناسایی شد که با 20 موردتوافق انجام گرفته و برای 12 مورد هم دعوتنامه ارسال شد تا توافق صورت گیرد .

سرپرست شهرداري ساري ادامه داد : در رابطه با آزادسازي زمين هاي حدفاصل عبور ملیک تا شيخ قرباني نیز 21مورد شناسنامه املاک انجام شد که در 9 مورد برای تملک توافق گردید و برای 12 مورد هم دعوتنامه ارسال شد .

 رضويان با اشاره به خلع ید ازپیمانکار پروژه شهربازی به دلیل پایبند نبودن به مفاد قرارداد از آمادگی این شهرداری برای اجرای پروژه شهربازی به صورت مرحله ای خبر داد و گفت:مديران شهرداري به اين نتيجه رسيدند كه در اين خصوص اگر كار با مديريت مجموعه شهرداري انجام شود موفق تر خواهد بود.

 وي همچنين در راستاي تقويت سازمان عمران از پرداخت 200ميليون تومان در هفته اخير به اين سازمان خبر داد و گفت:پروژه ذغال چال هم برآورد هزينه شده و نقشه هاي آن آماده و در مراحل تامين اعتبار است.

رضويان با بيان اينكه اكثر كارهاي پل داراب به سبب فلزي بودن سازه در داخل كارگاه انجام مي شود افزود:براي همين به لحاظ بصري شايد پيشرفت فيزيكي ملموسي به چشم نيايد.

وي اكثر انتقادات وارده را به جا و درست دانست و تصريح كرد:منتها اعضاي شوراي شهر بايد احترام مديران شهرداري را حفظ نمايند تا با اعمال مديريت صحيح اوضاع مطلوبي را بوجو آوريم.

 وي در مورد تبليغات باغ وحش هم گفت: اگر گردشگر و مسافري در تابستان به ساري بيايد وقتي طرح دريا تعطيل است،تبليغات هم نباشد مسافر بايد كجا برود؟

سرپرست شهرداري ساري با بيان اينكه تبليغات استندها در ميان شركت هاي تبليغي به مزايده گذاشته شده است افزود: بنده قبول دارم كه اين تبليغات بايد مديريت شود اما بالاخره سرمايه گذار هم بايد عرصه اي براي عرض اندام داشته باشد چرا كه هزينه كرده است و بايد سود هزينه اش تضمين شود.

*حاشیه ها

-نقيبي در ابتداي جلسه گفت:سعي مي كنيم در ماه مبارك رمضان جلسه بيش از يك ساعت و نيم طول نكشد. وي همچنين پس از نطق آقاميري گفت:سيد به من زنگ زد كه والده بنده بيمار است و زياد آماده براي سخنراني نيستم با اين حال اين همه صحبت كردند واي به حال روزي كه آماده باشند.

-رييس شوراي شهر ساري همچنين در پاسخ به انتقاد باقري گفت: بنده هم با برخي از اين سخنان شما موافقم اما برخي حرف ها و كارها را بايد به شكل خصوصي مطرح كرد چرا كه خود بنده نيز به عنوان مدافع حقوق قشر كارگري خيلي موافق زير سوال بردن كارگران در مجامع عمومي نيستم.

- احمدي در اعتراض خود به تبليغات بيش از حد باغ وحش در ساري گفت:همه جا شده است تبليغات باغ وحش،چند روز ديگر شب هاي قدر را در پيش رو داريم باز تبليغات هم باغ وحش!

- وي همچنين در گلايه از ريختن لوله هاي آب كولرها در پياده رو ها گفت:در خيابان فرهنگ شما ساختمان شهرداري را نگاه كنيد كه به همين وضع دچار است وقتي شهرداري نتواند خودش را جمع كند چه انتظاري از بقيه مردم است؟

- در اعتراض صالحي نيا به مشخص نبودن مكان درست براي نصب مجسمه فردوسي گفت:فردوسي باعث افتخار كشور است اما نباید در خياباني كه به اسم اوست غريب باشد كه نقيبي در پاسخ گفت:اشكالي ندارد فردوسي كلا آدم گوشه گيري بوده است.

-صالحي نيا همچنين به مصوبه هاي بدون پيگيري در جلسات مختلف اعتراض كرد و گفت:مصوبه هاي زيادي در جلسات گوناگون تصويب مي شود اما زماني اثربخشي خود را نشان مي دهد كه توام با پيگيري باشد.

 -نقيبي هم درپاسخ گفت:يكي از مشكلات آقاي حجازي اين بود كه مي خواست همه كارها را خودش انجام دهد از صدور قبض درآمد تا...كه اينكار به صلاح نيست.

-وي همچنين از رضويان خواست تا در جلسات آينده برخي از معاونان خدمات شهر و يا شهرداران مناطق هم براي پاسخگويي حاضر باشند كه با اعتراض باقري ديگر عضو شوراي شهر همراه شد.باقری گفت:قبلا كه همه اين آقايان مي آمدند خود اعضاي شوراي شهر مخالفت كردند كه "چچيه همه انه جلسه..."حالا دوباره مي گيد كه بايد بيان!؟صالحي نيا در پاسخ گفت:تا حالا مي گفتيم نيان اما حالا مي گيم بيان!

 -در ادامه نقيبي از بهروش هم خواست تا صحبت هاي خود را ارايه كند كه وي امتناع كرد و نقيبي در پاسخ گفت:"روزه سكوت بييتي!"

-بهروش در پاسخ نقيبي عنوان كرد:وقتي نتوانيم نه از استاندار نه از معاونانش و نه از كسي انتقاد كنيم،براي چی بايد صحبت كنيم؟! پس ولش هاکن حرف نزنيم بهتره!!!

- رييس شوراي شهر ساري هم در ادامه خطاب به بهروش گفت:بسياري از اين انتقادات اصلا ارتباطي به استاندار يا معاونان ايشان ندارد وگرنه باور كن اگر بنده بدانم با آرپيجي به استاندار بزنم مشكل حل مي شود،باور كن اين كار را مي كنم.

-وي در ادامه به دلسوزي ابراهيمي -معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران- اشاره كرد و گفت:ابراهیمی خودش بچه ساري است و دلش به حال شهر مي سوزد و بيش از ده بار در دفتر كار ايشان جلسه با حضور برخي از اعضاي شوراي شهر براي رفع مشكل شهرساري تشكيل شد.

-نقيبي گفت:باور كنيد اگر تاخت و تاز جوابگو باشد بنده هم با شما همراهي مي كنم تا گره اي از مشكلات مردم حل شود.

-وي در ادامه با انتقاد شديد از كاركرد ناصحيح برخي مديران شهرداري ابراز داشت: به خدا قسم بنده نمي خواستم در زمان سرپرستي شما(رضویان) انتقاد كنم اما باور كنيد بسياري از مديران دست رو دست گذاشته اند.

-نقيبي با بيان اينكه در سال آخر شورا دست هايي پشت پرده است كه قصد دارد شورا و اعضاي آن را ناكارامد جلوه دهد افزود: بسياري از كارها شل است كه بايد با پيگيري به نتيجه برسد.

- وي در خصوص واگذاري پروانه ساخت بخشي از قسمت عمراني ساحل به شركت ماهان گفت: آقاي حجازي آمد، نشست و گفت شما تا شش روز صبر كنيد پروانه ها آماده است و اكنون كه 200روز است كه از آن زمان گذشته است و حجازي هم رفته است هيچ پروانه اي نديديم.

-رييس شوراي شهر ساري با بيان اينكه بنده آويزون مصطفی محمدنجار شدم تا مجوز شهرداري منطقه سه را بگيرم افزود:اكنون از كار خود پشيمانم.

-وي با بيان اينكه يك كانال كه 150 متر آن بايد از منطقه اي عبور كند پنج نفر از شهروندان آن قسمت اجازه نمي دهند در حالي كه انجام اينكار به نفع بسياري از مردم است افزود: اكنون ماه هاست كه اين پروژه معطل مانده است و معلوم نيست قدرت شهرداري و مدير آن كجا رفته است؟

-رییس شوراي اسلامي شهر ساري از پشت ميز نشيني در كادر مديريتي شهرداري و خواندن اخبار سايت ها به شدت انتقاد كرد و گفت:اگر مديري مشكلات مردم را مي بيند و كاري انجام نمي دهد خدا لعنتش كند و اگر هم كلا نمي بيند پس جايگاهش اين نيست و بايد عوض شود.

-وي از مشكل دست انداز پايين پل سردار نبوي گلايه كرد و گفت:يكسال است كه بنده پيگير اين موضوع هستم اما هنوز كاري انجام نشده است.

-نقيبي ادامه داد:باور كنيد انجام بسياري از كارها نيازمند فوق ليسانس و دكتري نيست فقط اندكي فهم و درك مي خواهد.

-در ادامه باقري ديگر عضو شوراي شهر اعتراض كرد و گفت:آقاي نقيبي چرا اينگونه داد و فرياد مي زنيد مگر آقاي رضويان شهردار است؟ قرار بود ايشان موقتا امور را انجام دهند تا آقاي عبوري بيايند!

-نقيبي گفت پس ما صم بكم بنشينيم تا عبوري بياید كه باقري دوباره پاسخ داد: با داد و فرياد هم كاري انجام نمي شود كه نقيبي گفت:بنده رضويان را دوست دارم ، داد و فرياد هم نمي كنم تن صداي بنده بلند است در ضمن همين كه تذكرات مطرح شود بالاخره چند موردش بررسي مي شود.

-پس از اعلام 18 ميلياردي هزينه كرد ساخت دو پل جلسه شورا به منازعه چند جانبه كشيده شد كه بهروش در اين خصوص گفت:ما 30 ميليارد تومان اسناد به وزارت كشور تحويل داديم شما چرا اين حرف را مي زنيد.

-آقاميري و بهروش در تشريح هزينه كرد مطالبي را بيان كردند كه نقيبي در پاسخ گفت:آقا ولش كن هر چه آقاميري بگه درسته!كه البته بهروش هم در اين مورد گفت:بگذاريد من امروز صحبت نكنم بعدا اطلاعات كامل تري با اسناد ارائه خواهم كرد.

- رضويان -سرپرست شهرداري ساري- در اين جلسه شوراي شهر از واقعيت تلخي پرده برداشت. وي به انتقادات اعضاي شوراي شهر واكنش نشان داد و گفت:اگر شما دم از مديریت درست و صحيح مي زنيد پس چرا بنده قصد جابجايي مديري در شهرداري را دارم چندين نفر از اعضاي شورا به من زنگ مي زنند كه با فلاني كار نداشته باش بذار همانجا باشد كه آقاميري گفت:خب معرفي كنيد اين افراد را كه رضويان گفت:بنده فقط خواستم بگويم تا بدانيد...همين!

 -وي ادامه داد:متاسفانه بسياري از مديران حتي براي آب خوردن هم از اعضاي شورا اجازه مي گيرند و اين وابستگي در مديريت اصلا درست نيست.

-رضويان ابراز داشت:بايد احترام مديران را نگه داشت تا اينگونه وابسته به اعضاي شورا نباشند.

-وي همچنين در مورد تبليغات باغ وحش اظهار داشت:هر كاري در اين شهر انجام شود همه بايد حمايت كنند خب ما چه كنيم كه اين تبليغات با ماه رمضان همزمان شده است؟!


  • سه شنبه 10 مرداد 1391-0:0

    بابا احمدی یه چیز گفته! احمدی دیگه! ...دور بعد که دیگه جایی نداره! البته مگر اینکه این ترم جدید دانشگاه تلاش کنه و به دانشجویان خودش نمره بده و از اونا بخواد در انتخابات حضور پر شور داشته باشن! ...! خلاصه شورا هستش دیگه! راستی آخر معلوم شد آقای... اون ماشین آخرین سیستم رو از کجا آورد!؟ آخر معلوم شد روزهای اولی که به عنوان علی البدل اومد توی شورا، چه کسانی رو در شهرداری مشغول به کار کرد!؟! اهههههههه--- بسه بابا--- حرف بسیاره--- ایناهمشون دارن زحمت میکشن! تا یه نونی به خونه ببرن! آینده بچه هاشونو بسازن! سرمایه گذاری کنن! گناه دارن بابا!!

    • سه شنبه 10 مرداد 1391-0:0

      این چه تیتری هست که زدید؟دارید خودتونو مسخره می کنید؟ هر چیزی هم حدی داره؟ اون کسانی هم که تائید کردند احتمالا خودشون تو باغ وحش یا همچین جایی هستن

      • سه شنبه 10 مرداد 1391-0:0

        با وجود غير ساروي هاي مقيم ساري كه دلشون ميخواد سر از بدن ساري و ساروي نباشه نتنها شهرستانمون ترقي نميكنه بلكه كل شهرستان با مردمش به جك و جونور تشبيه ميشن.براي مازندنومه،مخاطب و همكار رسانه اي متاسفم كه قدرنشناسن.تحريم تحريم.اخبار اصلي و صحيح دست نخورده شورا در سايت شورا ملاحظه كنيد نه اين اخبار تحريف شده و منظور دار.

        • سه شنبه 10 مرداد 1391-0:0

          اینبچه ساروی چقدر جوگیر شدهکه می گه تحریم میکنم!!تو نخون سایتو! ما که نمردیم بابا.من هم بودم همین تیتر رو انتخاب مبکردم.حقیقت تلخه دیگه.در ضمن این جمله احمدی عضو شوراست نه مازندنومه.مردم چقدر...هستند و زود جوگیر میشن!!!

          • سه شنبه 10 مرداد 1391-0:0

            درواقع با این شورایی که داریم شهر ما باغ وحش هم نیست.فقط حرف میزنند

            • سه شنبه 10 مرداد 1391-0:0

              تيتر رو تغيير بده .سريع,ازمردم ساري خجالت نكشيدين اين تيترو زدين!!!!واسه مازند نومه متاسفم,جا داره همه سارويهاي عزيز ومحترم تحريمش كنند!!

              • دوشنبه 9 مرداد 1391-0:0

                من با تيترش موافقم.با وجود امثال ،،همكار رسانه اي،، ساري واقعا باغ وحش شده!!

                • دوشنبه 9 مرداد 1391-0:0

                  با حضور شما اعضای شورای شهر ساری، ساری باید هم یکپارچه باغ حیات وحش بشود!
                  شما چند نفر بروید ، همه چیز درست میشود!
                  انشاالله در دور بعد اعضای شورای جدید را انتخاب میکنیم که حداقل نون به نرخ روز خور نباشند!
                  در ضمن ، هرچی کار توی ساری شده از صدق سر علی حجازی هستش! ای کاش از اول عبوری رو میاوردید، تا همه میدیدند که با وجود شما توی ساری ، هیچ کاری انجام نمیشد.

                  • همکار سانه ایپاسخ به این دیدگاه 0 0
                    دوشنبه 9 مرداد 1391-0:0

                    « سيد مهدي احمدي ديگر عضو شوراي شهر ساري اظهار داشت:شهر ساري يكپارچه باغ وحش شده است. » آقایی که گفته درست تیتر بزن،این جمله را احمدی گفته،برو به او بگو درست حرف بزن!! به مازندنومه چه ربطی داره! اول مطلب را بخون بعد کامنت بگذار. سواد هم خوب چیزیه

                    • دوشنبه 9 مرداد 1391-0:0

                      الي شكر كه سرپرست شهرداري جوان،اولويت را بالاخره تعريض خيابان ها دانست.

                      • دوشنبه 9 مرداد 1391-0:0

                        آدم یاد تام و جری میفته با وضعیتی که شورا داره. همش دارن به هم میپرن و میخوان روی هم رو کم کنن. واقعاً که!!!
                        خجالت داره که ادبیات مسئولین یک شهر انقدر سخیف باشه.
                        حرف زدن بلد نیستین، حرف نزدن رو که بلدین...

                        • دوشنبه 9 مرداد 1391-0:0

                          درست تيتر بزن آقا...تيترت توهين آميزه ،اصلاحش كن...


                          ©2013 APG.ir