تعداد بازدید: 2361

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 9 مرداد 1391-10:17

نقیبی:شهردار جدید هیچ فرقی با شهردار قبلی ندارد

رییس شورای شهر ساری گفت:وزیر خارج از کشور بود و در تماسی که با تهران داشتم اعلام کردند که کارها تمام شده و دوشنبه نتیجه را اعلام می‌کنند که معارفه شهردار چه زمانی باشد/عبوری می‌تواند صبح‌ها زودتر از خواب بیدار شده و شب‌ها دیرتر بخوابد.


مازندنومه:در جلسه علنی یک شنبه شورای شهر ساری،محمد آقامیری از رییس شوراي شهر ساري خواست به علت مشغله زیاد مدیران ارشد استانی ، نسبت به صدور ابلاغ شهردار منتخب شورای شهر از طریق وزارت کشور مجدانه پیگیری کند.

در همین زمینه خبرنگار ما-کلثوم فلاحی-در حاشیه جلسه علنی شورا با فرامرز نقیبی-رییس شورای شهر ساری-گفت و گو کرد.

 مازندنومه:یکشنبه هفته گذشته اعلام کردید که حکم شهردار جدید ساری در یکی دو روز آینده ابلاغ می‌شود اما این اتفاق تاکنون نیفتاده است.

-ما کارها را در استان خیلی سریع انجام دادیم. کار استعلام ، حراست و ... در استان حداقل 10 روز زمان بر بود اما ما در یک روز و نیم انجام دادیم. وزیر خارج از کشور بود و کارها را ارشادمنش پیگیری کرد و پیش‌نویس امضا شد و به دفتر وزیر رفت تا وزیر هم امضا کند. امروز(یکشنبه) در تماسی که با تهران داشتم اعلام کردند که کارها تمام شده و فردا(دوشنبه) نتیجه را اعلام می‌کنند که معارفه چه زمانی باشد.

مازندنومه: برخی مسئولان در صحبت‌ها اعلام می‌کنند که تذکرها به شهردار جوان در حد توصیه باشد و یا اینکه اگر شهردار جوانی کرد عیبی ندارد، این سخنان آیا توقعات شهردار جدید را بالا نمی‌برد؟

- شهردار جدید هیچ فرقی با شهردار قبلی ندارد و توقع ما از شهردار جدید که جوان‌تر و پرانرژی تر است ، بیشتر خواهد بود. مطمئن باشید تذکر، توصیه، سئوال و همه چیز وجود دارد و عبوری هیچ فرقی با بقیه ندارد. اتفاقا انتظارم از عبوری بیشتر است و می‌تواند صبح‌ها زودتر از خواب بیدار شده و شب‌ها دیرتر بخوابد و انرژی اش را برای ساری بگذارد تا به نتیجه برسیم.


  • سه شنبه 10 مرداد 1391-0:0

    عبوری همیشه سرحال است و پرارژی در کارخستگی ندارد مطمئن باشید او شهر ساری را عروس شهره خواهد کرد بشرط اینکه مسئولان هم برای توسعه شهر همراه باشند.

    • سه شنبه 10 مرداد 1391-0:0

      عمو نقیبی با عمو محمد ما لج کردی کارها رو به هم زدی- اولین قرارتون...فراموش کردین

      • دوشنبه 9 مرداد 1391-0:0

        جوان گرایی پسندیده است .

        • دوشنبه 9 مرداد 1391-0:0

          اگر دین ندارید ، لااقل آزاده باشید!

          • دوشنبه 9 مرداد 1391-0:0

            بايد نگرش تحول را در مديريت شهري ساري ايجاد كرد. مطالبات مردمي بايد فراخوان، اولويت بندي و انجام شود.


            ©2013 APG.ir