تعداد بازدید: 2401

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 9 مرداد 1391-23:15

90 بازرسی خوداظهاری اجرا شد-رحمانی

سربازرس امور فرهنگي و اجتماعي مازندران گفت:در سه ماهه اول امسال علاوه بر رسيدگي به30 عنوان شكايت و اعلامات مردمي واصله در قالب پرونده‏هاي موردي ، عمليات اجرايي شش بازرسي مستمر (برنامه‏اي) از دستگاه‏ها و دانشگاه‏هاي استان نيز به طور كامل انجام شد .


مازندنومه،خبر ارسالی سازمان بازرسی مازندران:محمدرحماني-معاون نظارت و بازرسي امور فرهنگي و اجتماعي اداره کل بازرسی مازندران- اقدامات و برنامه ‏هاي اجرا شده اين معاونت را در سه ماهه اول سال 1391 تشريح كرد.

وي با بیان این که مسائل و موضوعات مورد بررسي در حوزه معاونت فرهنگي و اجتماعي بازرسي استان در راستاي ماموريت‏هاي محول شده انجام پذيرفته،افزود:در سه ماهه اول امسال علاوه بر رسيدگي به30 عنوان شكايت و اعلامات مردمي واصله در قالب پرونده‏هاي موردي ، عمليات اجرايي شش بازرسي مستمر (برنامه‏اي) از دستگاه‏ها و دانشگاه‏هاي استان نيز به طور كامل انجام شد که در نظر است پس از جمع بندي نهايي، نتايج حاصل از بررسي هاي انجام شده، در قالب يك گزارش راهبردي توليد و در اختيار مسئولان ذي ربط قرار گيرد.

رحماني در پاسخ به این سوال که" مهمترين عملكرد معاونت فرهنگي و اجتماعي در اين دوره سه ماهه چيست؟" اظهار داشت:برنامه‏ريزي و تدارك انجام 90 بازرسيِ خود اظهاري از مراكز درماني، بيمارستان‏هاي خصوصي‏، دولتي و تامين اجتماعي استان و همچنين موسسات آموزش عالي غيرانتفاعي‏، غيردولتي و ادارات كل كتابخانه‏هاي عمومي و بهزيستي استان مهمترين برنامه هاي عملياتي معاونت به شمار مي رود.

سربازرس امور فرهنگي و اجتماعي در خصوص چگونگي اجراي اين حجم عمليات بازرسي اعلام داشت: در انجام اين عمليات، علاوه بر حضور كليه بازرسان و كارشناسان حوزه ، تعداد 30 بازرس افتخاري كه از بدنه كارشناسي دستگاه‏ها و نخبگان استان انتخاب شده‏اند نيز با مجموعه همكاري مؤثري داشته و در آينده نيز با بهرمندي از اين توان تخصصي ايجاد شده، بازرسي‏ها شكل حرفه‏اي‏تري به خود خواهد گرفت.

وی با اشاره به این که بررسي سند جامع اشتغال و سرمايه‏گذاري در استان ، سند توسعه فناوري نانو و همينطور بازمهندسي نظام تحصيل درآمد در استان از موارد بررسي‏هاي استراتژيك اين معاونت است،تصریح کرد:با همكاري استادان متعهد دانشگاه این موارد در حال اجراست که در آينده نزديك ، نتايج حاصل از آن قابل ارائه خواهد بود.


  • چهارشنبه 18 مرداد 1391-0:0

    تو رو خدا بحث مسخره اشتغال را پیگیری نمایید ببینید که اقایان شعار می دهند درست است یا خیر؟!!

    • جمعه 13 مرداد 1391-0:0

      با سلام
      لطفا به ادرات برق- گاز و... هم سری بزنید و وضع را ببینید

      • پنجشنبه 12 مرداد 1391-0:0

        به جای جو سازی های منفی واقعا ببینید اینها درست هستند اگر درست هستند پس خدا رو شکر حداقل جایی وجود دارد که بخواهد احقاق حق کند

        • چهارشنبه 11 مرداد 1391-0:0

          آقای رحمانی بعضا جواب رسانه را نمی دهند

          • چهارشنبه 11 مرداد 1391-0:0

            رحمانی تشخیص می‌دهد به کجا خبر بدهد، به بعضی‌ها ربطی ندارد

            • سه شنبه 10 مرداد 1391-0:0

              از پزونده هتل سماموس و صاحب کارخانه غنچه چه خبر؟!!

              • سه شنبه 10 مرداد 1391-0:0

                از آقای دکتر رحمانی به خاطر فعال بودنش تشکر میکنیم

                • سه شنبه 10 مرداد 1391-0:0

                  آقای معاون تشکر از خوداظهاری تان!!خوب شد که گزارش کار دادید اما الان مردادماه است که گزارش خرداد را دادید.بقیه معاون ها کی گزارش می دهند؟

                  • سه شنبه 10 مرداد 1391-0:0

                    حالا که در کشور پرونده های بیمه و جواد لاریجانی و م.ر و خاوری و مه آفرید رو شده چرا آقای رحمانی نمی گوید پرونده های مهم استان چه بوده و فقط عدد اعلام کرده؟واقعیت را نباید پنهان کرد.

                    • سه شنبه 10 مرداد 1391-0:0

                      ای کاش جناب دکتر بیشتر ریز می شدند و ما می فهمیدیم پرونده های درشت استان چی بوده؟!

                      • سه شنبه 10 مرداد 1391-0:0

                        رحمانی تو سایت دوم خردادیها چه میکند


                        ©2013 APG.ir