تعداد بازدید: 4977

توصیه به دیگران 63

پنجشنبه 19 مرداد 1391-18:6

کلنگ بی دسته را عشق است!

کلنگ که چینی و دسته اش مال اندونزی باشه،این می شه دیگه!/در مراسم کلنگ زنی پروژه مسکن مهر خبرنگاران چالوس و نوشهر،بعد از زدن کلنگ در مرحله نخست،ناگهان دسته کلنگ از سرش جدا شد و ...(خبر+عکس)


مازندنومه،محمد حسین ملایی کندلوسی:بالاخره پس از مدت ها تلاش و پیگیری ، مسکن مهر خبرنگاران چالوس و نوشهر به سرانجام خوشی رسید و  کلنگ آن در منطقه تازه آباد چالوس توسط مسئولین استانی و شهرستانی بر زمین شد. اما این کلنگ زنی با همه کلنگ زنی هایی که تاکنون دیدیم فرق داشت!

همانطور که در تصویر می بینید سیدعلی اسد- مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران- چنان با اطمینان کلنگ احداث مسکن مهر خبرنگاران نوشهر و چالوس را در منطقه تازه آباد چالوس بر زمین کوبید که وقتی خواست مجددا کلنگ را از زمین بردارد و دوباره آن را بکوبد(احتمالا" به خاطر این که پروژه مسکن مهر خبرنگاران نوشهر و چالوس محکم تر و رسمی تر افتتاح شود) در کمال ناباوری آقای مدیر کل ماند و دسته کلنگی که در دستانش بین زمین و آسمان خودنمایی می کرد!

خدا خیلی رحم کرد که قسمت آهنین کلنگ از پشت سر مدیرکل رها نشد و گرنه معلوم نبود چه بر سر مدیرکل و یا آنانی که پشت سر او بودند،می آمد!

وقتی کلنگ زنی مسئولان در کمال سلامت و سُر و مُر  و گُنده بر گزار می شد،پروژه ها می خوابید و به سرانجام نمی رسید،حال با این وضع کلنگ زنی نصفه و نیمه ...!

تصویر 1: آقای مدیر کل با قدرت هر چه تمام تر و در کسری از ثانیه،کلنگ نازنین اش را بر زمین می کوبد.آقای نماینده و آقای فرماندار و بقیه ، این رویداد مهم و تحسین برانگیز را نظاره می کنند.اگر المپیک کلنگ زنی داشتیم حتما" مسئولان ما طلا می گرفتند،حتی اگر داور را دشمنان پدرسوخته ما می خریدند!

تصویر 2 : کلنگ که سرش چینی  و دسته اش مال اندونزی باشه این می شه دیگه! اصلا" حرکت باید از نو انجام بشه،پای چپ مدیرکل روی خطه! خود اسد داره روده بُر می شه از خنده،بقیه دارند به زور خودشون رو کنترل می کنند که نخندند تا طرف ضایع نشه!


  • خبرنگار نوریپاسخ به این دیدگاه 0 0
    يکشنبه 5 شهريور 1391-0:0

    سلام.میشه بگید این هفتاد و خرده ای واحد در چند بلوک قرار است تقسیم شود؟؟

    • درود بر کوه!!پاسخ به این دیدگاه 0 0
      جمعه 27 مرداد 1391-0:0

      درود بر ملایی کندلوسی که صحنه زیبایی را شکار کرد و سپس آن را آشکارکرد! مثل بعضی خبرنگاران نیست که توجیه کننده فلان نماینده یا مدیر باشد درود بر شرفت محمدحسین که شرافت حرفه ات را چون کلنگ بی دسته به زمین نزدی!!

      • خبرنگار نوشهریپاسخ به این دیدگاه 0 0
        پنجشنبه 26 مرداد 1391-0:0

        میگن درج این عکس و خبر باعث شد سیدعلی اسد- مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران موافقت با وام 192 میلون تومانی برای خبرنگاران نوشهر و چالوس خودداری کنه؟آ یا این واقعیت داره؟ لطفا مازندرنومه این موضوع را پیگیری نماید

        • چهارشنبه 25 مرداد 1391-0:0

          این خانه مطبوعات غرب مازندران با این مسئولی که... داره به هیچ جا نمی رسه

          • همکار نوشهریپاسخ به این دیدگاه 0 0
            سه شنبه 24 مرداد 1391-0:0

            دوست عزیز من سالهاست با آقای ملایی همکار هستم و قطعا شما هم ایشان را کامل می شناسید که در صداقت گفتار و تهیه خبر و عکس یکی از خبرنگاران شجاع و حقیقت گو هست و همیشه دغدغه اش کار خبری و فرهنگی برای نوشهر و چالوس و خصوصا بخش کجور بود و هست.مسئول برگزاری این مراسم ایشان نبود بلکه کار خانه مطبوعات غرب مازندران بود که دم آقای حسینی وزیر اقتصاد را می بیند و طرح مسکن مهر خبرنگاران نوشهر و چالوس را بوجود می آورد. ضمنا کاش از نوع حرفهایی مسئول خانه مطبوعات غرب مازندران که در جلسه هم اندیشی خبرنگاران نوشهر و چالوس که در محل فرمانداری چالوس برگزار شد و من و شما نیز همچون اکثر همکاران خبرنگار هم حضور داشتیم هم می گفتید که مسئول خانه مطبوعات غرب مازندران با چه ادبیاتی نسبت به آقای ملایی بی احترامی کرد به حدی که یکی از پیشکسوتان قلم و خبر در همان لحظه یادداشتی را مضمون بر اینکه " آقای مسئول خانه مطبوعات غرب مازندران این چه طرز صحبت کردن پشت سر همکارمان است؟شما باید مدافع حقوق خبرنگاران باشید نه اینکه بگویید حال فلانی را می گیرم " و باز هم حتما میدانید همین پیشکسوت قلم و خبر تاکید کرد که اگر جرات داری حال این خبرنگار را بگیر تا من هم حال شما را بگیرم. دوست و همکار محترم این مسائل روزی برای من شما هم شاید اتفاق بیفتد و من و شما مورد بی احترامی قرار بگیریم

            • همکار ملاییپاسخ به این دیدگاه 0 0
              دوشنبه 23 مرداد 1391-0:0

              مسئول برگزاری مراسم خود ملایی بود خودش حاشیه راساخت مسولیت با درج مطلب با مدیران پایگاه خبری ،مدیران مسئول است که شناخت ندارندمادرغرب مازندران چند پایگاه خبری وچندین روزنامه وهفته نامه داریم. برادر عزیز

              • يکشنبه 22 مرداد 1391-0:0

                خط تیره عزیز ، این بخشی از شیوه خبری هست و اگر شما از قشر خبرنگاران باشی مفهوم اونو خواهی فهمید

                • شنبه 21 مرداد 1391-0:0

                  ببخشید این خبر چه سودی برای مخاطب داره؟!
                  کلنگ از دسته چوبیش جدا شد، خوب چی شد حالا؟!

                  • شنبه 21 مرداد 1391-0:0

                    متاسفانه برخی خودشون رو کاسه داغ تر از آش می کنند و برای آنکه منافع شخصی اونا به خطر نیفته دست به انتقاد می زنند که نباید این خبرها منتشر بشه.امیدواریم درمورد این خبر هم انتقادی نشه.بخشی از کار رسانه حاشیه نگاری هست.

                    • جمعه 20 مرداد 1391-0:0

                      بايد بره تو ليست اون دست اتفاقاتي كه فقط تو ايران ميوفته!!

                      • پنجشنبه 19 مرداد 1391-0:0

                        یوقت کسی نشینه ....

                        • پنجشنبه 19 مرداد 1391-0:0

                          مردم دوست دارند مسولین قیچی بدست بگیرند نه کلنگ!! قریب به مضمون_حاج قاسم احمدی در تبلیغات نمایندگی مردم


                          ©2013 APG.ir