تعداد بازدید: 4147

توصیه به دیگران 3

شنبه 21 مرداد 1391-19:9

راه بندان بی سابقه در محور ساری-قائم شهر/15 کیلومتر در دو ساعت!

بر اثر تصادف کامیون حامل بار پوکه وافتادن بر روی خودروی سمند،در محور قائم شهر به ساری،سه نفر کشته شدند/جاده ساری به سمت قائم شهر عصر روز شنبه شاهد پرترافیک ترین و شلوغ ترین روز خود بود/مسیر 15 کیلومتری این محور که در حالت عادی 10 تا 15 دقیقه ای طی می شود،در دو ساعت طی شد! 


مازندنومه:عصر روز شنبه جاده ساری به قائم شهر-پرترددترین جاده کشور- شاهد ترافیک شدید و بی سابقه ای بود،به طوری که هزاران دستگاه خودرویی که در راه بندان گیر کرده بودند،مسیری را که در حالت عادی 10 تا 15 دقیقه طی می شود،در دو ساعت طی کردند.

بر اساس این گزارش،تعدادی از خودروها در این ترافیک خسته کننده دچار مشکل شدند و جوش آوردند که این خود باعث ایجاد مشکلات مضاعفی برای سایر راننده ها شد.

سرهنگ جعفرمحمدنژاد-فرمانده پلیس راه مازندران-درباره این حادثه به مازندنومه گفت:یک دستگاه کامیون که حاوی بار پوکه از دماوند بود،500 متر بعد از میدان جانبازان قائم شهر و نزدیک بریدگی،بنا به دلایل نامعلوم،دچار انحراف شد و ضمن گذشتن از گارد ریل وسط جاده،روی خودروی سمندی واژگون شد که متاسفانه سه سرنشین سمند و نیز راننده در جا جان باختند. این جان باختگان از پرسنل شرکت گاز مازندران بودند.

خاطرنشان می کنیم با وجود حضور پلیس،ترافیک و راه بندان ناشی از این تصادف راننده های مسیر را در گرمای مردادماه،حسابی کلافه کرده بود.

گفتنی است یک دستگاه خودروی راهداری نیز در این اوضاع و احوال مشغول مرتب کردن گاردریل شده بود که وجود این خودرو نیز به حجم ترافیک افزوده بود!

این راه بندان استثنایی تا لحظه مخابره خبر(ساعت 19)هم چنان ادامه دارد،اما سرهنگ محمد نژاد اعلام کرد مسیر تا حدودی بازگشایی شده و رفت و آمد به زودی روان خواهد شد.


  • شنبه 21 مرداد 1391-0:0

    قابل توجه معاون عمراني استاندار.

    • شنبه 21 مرداد 1391-0:0

      قابل توجه شهردار محترم قائمشهر و اداره کل راه و ترابری مازندران
      2 سال پیش هشدار داده بودم ...
      http://www.mazandnume.com/?PNID=V11455

      اون دور برگردان لعنتی و اصلاح کنید


      ©2013 APG.ir